Tiitta
näyttää että valmis, mutta sivu on tyhjä. ei mitään kohtaa johon kirjoittaa salasanat sun muut. mitä ihmettä???
Gmailiin. Ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:mä olen huomannut että viimeisen puolen vuoden aikana luukku.comilla on alkanut oleen ongelmia. Avautumista saa odottaa aina "puoli vuotta" --- todella ärsyttävää!!
Tänään aukesi aivan samaan malliin.. pitkän harkinnan jälkeen..
mihinköhän sähköpostiin kannattaisi vaihtaa?
Paitsi että siinä palvleuntarjoaja lukee kaikki viestit. Näkemiin yksityisyys.Alkuperäinen kirjoittaja plop:Gmailiin. Ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:mä olen huomannut että viimeisen puolen vuoden aikana luukku.comilla on alkanut oleen ongelmia. Avautumista saa odottaa aina "puoli vuotta" --- todella ärsyttävää!!
Onko näin? Mä vaihdoin siihen sen takia kun yks kaveri tykkää lähetellä tosi suuria ketjuviestejä jotka tukkii sähköpostin... Gmailiin mahtuu. Käytän sähköpostia erittäin vähän..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paitsi että siinä palvleuntarjoaja lukee kaikki viestit. Näkemiin yksityisyys.Alkuperäinen kirjoittaja plop:Gmailiin. Ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:mä olen huomannut että viimeisen puolen vuoden aikana luukku.comilla on alkanut oleen ongelmia. Avautumista saa odottaa aina "puoli vuotta" --- todella ärsyttävää!!
Jos on faktaa niin lähde kehiin. Jos luulopuheita niin pidä suusi kiinni. Sähköpostien lukeminen on kirjesalaisuuden rikkomista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paitsi että siinä palvleuntarjoaja lukee kaikki viestit. Näkemiin yksityisyys.Alkuperäinen kirjoittaja plop:Gmailiin. Ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:mä olen huomannut että viimeisen puolen vuoden aikana luukku.comilla on alkanut oleen ongelmia. Avautumista saa odottaa aina "puoli vuotta" --- todella ärsyttävää!!