luteaalivaiheesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suikku

Aktiivinen jäsen
04.06.2007
1 529
0
36
kertokaa mitä voi tehdä jos luteaalivaihe on liian lyhyt.. mulla ilmeisesti vaan 9päivää ja sen pitäis olla 10-14.. jos liian lyhyt niin vaikeuttaa munasolun kiinnittymistä.. meillä on vasta menossa yk4 että tekeekö lääkärit mitään jos on yrittänyt vasta näin vähän aikaa? ja fertility friendin mukaan se luteaalivaihe on 9päivää..

Mulle FF laski luteaalivaiheen viime kierrossa kuuteen päivään.. Lämpöjen mukaan siis. Luulin ensin, että ovis oli myöhemmin, mutta ihan normaaliin aikaan kuitenkin alkoi menkat. Vaikuttaisiko siihen FF:n liikaa esim. vähän eri aikaan lämmön mittaaminen? Eli en siis sinunakaan täysin luottaisi tuohon FF:n, jos nyt ekaa kertaa mittailit?

Tämä ei nyt kyllä yhtään vastannut sun kysymykseen :D Sori. Kiinnostaa kuitenkin minuakin, että voiko se luteaalivaihe olla noin lyhyt ja jos on, mitä sille voi tehdä.

Kvart över kiitos silti vastauksesta, tiiän et ainakin jolleki muullekin se on näyttäny väärinki.. nii no siihen lämpöjen mittailuun vaikuttaa nii moni muukin asia esim just se kellon aika, huoneen lämpötila yms.. joten ei kuitenkaa ihan varmaa oo.. mut kiinnostaa silti jos joku sattuis jotain tietää..

Moi Suikale!
Mulla ei oo tosta lyhyestä luteaalivaiheesta muuta kokemusta, muuta ku mitä oon netistä lukenut. Ja epäilyt siitä että itsellä olis sellasta ongelmaa. Sitä voitais hoitaa ottamalla keltarauhashormonia pistoksina tai suunkautta.

Lääkäriin voi hakeutua nopeamminkin kuin suositellun vuoden yrittämisen jälkeen jos kierrossa on häiriöitä. Mutta kokemusta siitä ei tosiaan oo. Tuu kertoon jooko kuinka kävi, jos aiot varata aikaa!

Yhteistyössä