lupasin miehelle että vähennän suklaan syöntiä, mutta miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anita

Vieras
kun syön suklaata joka päivä, mutta en kuitenkaan ämpäri kaupalla. mies aikoi ostavansa mulle ensi kuun alussa yhden suklaalevyn ja antavansa siitä joka päivä yhden palasen. Mitenköhän onnistun? Nyt tarvitsen tukeanne! =)

söin tänään yhden pienen ahaa-patukan ja maistui ihan kauhean makealle ja pieni pätkä riitti. viimeksi olen syönyt suklaata jouluna ja silloin kilokaupalla. totaalilakko on minulle ainoa oikea tapa. ja näyttää toimivan, makuaisti ainakin on muuttunut, ja vähempikin riittää. olisin oksentanut jos tuota olisi pitänyt syödä vaikka konvehtirasiallinen!

ei kannata miehelle luvata vaan itselle ettei syö. jos onneton syö niin kantsii syödä 70-80 % suklaata esim pala päivässä niin menee halu ohi... on myös terveellistä!

Alkuperäinen kirjoittaja suklaaton ehkä:
ei kannata miehelle luvata vaan itselle ettei syö. jos onneton syö niin kantsii syödä 70-80 % suklaata esim pala päivässä niin menee halu ohi... on myös terveellistä!

onko totta että tummalla suklaalla menee kokonaan ruokahalu? :o

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja suklaaton ehkä:

onko totta että tummalla suklaalla menee kokonaan ruokahalu? :o

empä oo kokeillu syön yleensä teen kans palan, se kuitenkin hyvä et tummaa riittää pienempi määrä ja kun aikansa syö tummaa ei pysty enää syömään vaaleaa kun se on niin makeaa...

Yhteistyössä