Terveisiä täältäkin vauva-arjesta :heart: On kyllä ihanaa aikaa !! Meidän neito on hyväntuulinen, naureskelee ja höpöttelee päivät pitkät. Yöt nukkuu hyvin ( noin klo 21-09) , toki syö monta kertaa tuolla välillä, mutta nukahtaa heti takaisin.
Meillä on 4 näillä hoidoilla saatua lasta. He kaikki ovat täysin omia minulle. Ilman minua heitä ei olisi olemassa. En osaa ajatella, että he tuntisivat oloaan petetyiksi tai irrallisiksi, koska heitä ei ole koskaan kukaan hylännyt. Heillä ei ole olemassa toisia vanhempia missään. Olemme saanut mahtavan lahjan joltakin ihanalta naiselta, ja ne solut ovat mahdollistaneet meille tämän onnen. Samoin kuin kantasolujen luovuttaja antaa mahdollisuuden toisen elämän jatkumiseen kenties tms. Olemme siis saaneet solun, jossa on kaikki, mitä elämään tarvitaan. Kuitenkin se on kasvanut minun sisälläni ja kaikki, mitä olen raskausaikana tehnyt, on hänen kehitykseensä vaikuttanut. Geneettinen perimä on mieheni ja lahjasolun sekoitus. Lapseni ovat kaikki hyvin erilaisia luonteiltaan ja ulkonäöltään vahvasti mieheni näköisiä ja keskenään saman näköisiä. Hyvin rakkaita ja kallisarvoisia, meidän lapsia kaikki :heart:
Olemme kertoneet ikätasoisesti, siitä kuinka ovat alkunsa saaneet. Meillä lähimmät sukulaiset tietävät hoidoista, mutta muut eivät. Koen vahvasti, että se on lapsen oma, yksityinen asia, mitä haluaa ympäristön itsestään tietävän. Salaisuus se ei todellakaan ole. Olen yrittänyt tuoda asiaa esille sellaiseen sävyyn, ettei heille tule tunnetta, että sitä pitäisi salata tai hävetä tms., vaan on vain yksi tapa saada lapsia. Olemme siis keskustelleet monista eri tavoista saada lapsia ja siitä, ettei kaikille synny lapsia toiveista huolimatta koskaan ja se voi olla surullista. Tähän mennessä asia ei ole heitä kiinnostanut, eikä pohdituttanut. Aika ajoin otan asian sopivassa yhteydessä esille, jotta he voivat siitä halutessaan keskustella. Haluan heidän myös tietävän, että heitä on odotettu kaauan ja todella toivottuja :heart: Tässäkään ei ole yhtä oikeaa tapaa, jokainen tekee niin kuin parhaaksi katsoo. Yksi haluaa kertoa avoimesti ihan kaikille, toinen ei kenellekään.
Ihanaa loppuodotusta kaikille !!
Rudy ja tyttönen kohta 3 kk :heart: