Persika, uskon että neuvolasta soitetaan sulle heti kun katsovat tulokset mikäli niissä on poikkeavaa. Mulla soitettiin heti rasitusta seuraavana aamupäivänä ja sain pian ajan jolloin hain sokerimittarin kotiin ja lähetteen äitipolille. JOs ei mitään kuulu, uskon että sitten kaikki hyvin. Ja voithan itse vielä varmistaa ja soitella neuvolaan sitten seuraavana päivänä. Mä ainakin olen itse semmonen että en ihan aina luota, että homma hoituu ja varmistelen ellei mitään kuulu
Mulla poksuu maanantaina 35 rv täyteen. Mieletöntä! Vain vaipat puuttuu enää muuten alkaa olla valmista, 2.2. mennään sitten kuulemaan viimeisin painoarvio ja saadaan synttäripäivä pienelle, joka siis alustavasti sovittu viikolle 8. Sairaalakassi pitää vielä jossain vaiheessa pakata, joudun siellä varmaan 4-5 vrk oleilemaan, joten pitää varautua. AIka meneekin nyt aika nopeasti. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Mulla poksuu maanantaina 35 rv täyteen. Mieletöntä! Vain vaipat puuttuu enää muuten alkaa olla valmista, 2.2. mennään sitten kuulemaan viimeisin painoarvio ja saadaan synttäripäivä pienelle, joka siis alustavasti sovittu viikolle 8. Sairaalakassi pitää vielä jossain vaiheessa pakata, joudun siellä varmaan 4-5 vrk oleilemaan, joten pitää varautua. AIka meneekin nyt aika nopeasti. Mukavaa viikonloppua kaikille!