Mätiä minäkin yksi pv mietin ja päätin kyllä etten syö, ensi vuonna sitten.
Iitu kyseli miten minun isommat lapset on suhtautunut raskaus uutiseen: kaikki ihan mukavasti, vanhin ei kauheesti ole asiasta kommentoinut ( asuu jo omillaan ) ja hän voisi jo itsekin olla isä, mutta ei kyllä vielä halua. Ehkä innokkain on nuorin, joka opettaa tuplat kuulemma luistelemaan ja pelaamaan lätkää. Keskimmäinen on kyllä muutoin lapsirakkain ja ollut mm. koulun Tetissä päiväkodissa ja tykännyt siitä. Meillä ei ihan lähipiirissä vauvoja eikä ihan pieniä lapsia, että uusi tilanne kaikille
Ymmärrän hyvin
Burma , että et välttämättä vielä halua raskaudesta kertoa, vaikka ns. hyvillä viikoilla jo oletkin. Jos keskenmenoja on ollut, se pelko kulkee mukana. Ei ole kauaa, kun minullakin oli vielä vaihe, että pelkäsin joka wc-reissulla vuotoa. Sille ei vain voi mitään. Doppler antaa kyllä tukea vaikeina hetkinä ja muutoinkin. Rauhoitti kummasti mieltä kun sydänääniä kuunteli. Myin sen eteenpäin kun liikkeet alkoi hyvin tuntumaan, nyt tulee niitä välilä kuullosteltua :heart: Vasta ihan lähiaikoina olen alkanut erottamaan kumpi liikkuu ja mikähän kohta ( peppu, jalka, käsi ), en tosin aina ole varma siitä, mutta välillä peppu pyörähtää ihan niin et ulospäinkin näkyy
Noista mekoista vielä: olen kyllä googletellut h&m:ää ja muitakin ja nyt en ole mitään löytänyt. Mihinkään kauppoihin en jaksa lähteä sovittelemaan, joten täytyy jatkaa hakua. Tosin kysyin ujdeltä kaverilta löytyiskö jotain venyvää, hänellä kun kaapit pullollaan ihania vaatteita. Menen sinne penkomaan huomenna
Täällä on vielä joulusiivot tekemättä, lapset lupas kyllä auttaa
Piparit pitäis paistaa tänään tai huomenna, on se tuoksu niin ihana. Kuusta ei laiteta, ollaan paljon kyläilemässä. Tulevina vuosina sitten taas kuusikin varmasti latetaan, kun talossa taas pientä väkeä :xmas:
Oivikki tulehan kertomaan sitten milloin menet ultraan. Nauti täysillä raskaudesta :heart: Minkäs ikäinen sinun tyttösi on ?
Mites
sussuannan sokruarvot ? Itse menen rasitukseen 29 pv.
Mua vähän mietityttää, kun paino ei nouse ja aika pitkällä tässä jo ollaan, tullut vain 6 kg ja jopa tippunut, kun jossain vaiheessa oli +8 kg. Täytyy ottaa asia esille neuvolassa, ei olla tähän mennessä puututtu äitiyspolilla eikä neuvolassa. Pakkosyömisellä mennään ja oienillä annoksilla, mutta syön kyllä tarpeeksi nyt kun sitä ihan seuraan.
T. Paulanna ja pavut 25+4