Luovutettu munasoluhoito

Täällä taas. Yritän tässä parhaani mukaan sulatella tätä raskaus uutista. Ei ole mitään oireita, niin on hyvin vaikea uskoa, että ollaan raskaana.
Hcg arvoni oli piirun verran nafti 140. Mutta tuohon arvoon ei kuulema kannata tuijottaa, siinä kun on tuota vaihteluväliä aika laajasti. Eli hyvin yksilöllisesti. Mutta sen verran arvo oli, että klinikalta sanottiin, että raskaana olen!!!

Mä en ole huomannut zumenoneista ainakaan mitään mainittavia oireita. Oikeastaan tässä luovutushoidossa oireita on ollut hyvin vähän muutenkin. Ennen luulin, että luget aiheuttaa rintojen kipeytymisen sun muut oireet. Mutta päättelin tässä hoidossa, että sen on saanut pregnyl aikasemmissa hoidoissa aikaan. Ainut oire on ehkä hienoinen turvotus, jonka epäilen johtuvan lugeista.

Mulla ei ole vielä varattu aikaa ultraan, varaan sen pääsiäisen jälkeen. Ilmeisesti se on joskus loppukuusta.

Mutta nyt hyvää munarikasta pääsiäistä :)
 
hoidolla onnistunut
En enään tänne puolelle kuulu,mutta kävin lukemassa teiän juttuja ja aattelin kertoa oman tarinani.. Eli meillä myös lahjamunasoluilla alkanut raskaus. Puhuin lapsen hankkimisesta omalle gynelle joka laittoi lähetteen vl:toon ja siellä alkoi sitten varsinaiset hoidot. Päästiin lahjasolu jonoon ja heti alussa sanottiin että jono on n. 1 1/2- 2 vuotta. No sellanen 1 1/2 vuotta meni ja sitten luovuttaja viimein löytyi :D Sitten jännättiin tuleeko soluja tarpeeksi koska jos olisi tullut alle 10 kaikki olisi mennyt toiselle parille. Soluja saatiin tarpeeksi. Me saatiin 8, kaikki hedelmöittyi mutta 2 alkiota oli siirto kelposia. Toinen sitten istutettiin ja toinen meni pakkaseen. Sitten jännättiin 2 viikkoa tulosta joka oli + eli heti ensimmäinen siirto onnistui ja nyt on menossa rv 22 ja kaikki on sujunut loistavasti. Mulla oli tuki lääkityksenä progynova ja luget. jotka lopetin n. rv11. Eli näinkin onnellisesti voi käydä että heti eka onnistuu :D Onnea teille kaikille ja toivotaan että tekin saatte nopeesti + ja pääsette kasvattelemaan masua :D
 
Heips taas kaikille! Ihanaa että alkaa olla nää pääsiäispyhät takana kun aika tuntuu vaan laahaavan! Tavallisesti näistä pyhistä nauttii eikä tahtois niiden loppuvan, mutta nyt täytyy vaan kertakaikkisesti todeta että odottavan aika on pitkä! Kovin odotan huomenna päästä klinikalle missä saan vielä varmuuden plussalle verikokeella. Kovin odotan myös saavani kuulla milloin meillä on sitten ultra jotta saisin kuulla mahdollisesta kyytiläisestä tai kahdestakin jotain. Miten teillä tytöt pyhät sujuneet? Joko Pinja alat tottua ajatukseen olla raskaana? Entäpä sina Maija, tuleeko tehdyksi muuta kun pyörityksi itsesi ympärillä? Teillä tärkeä viikko! Saatko soittaa klinikalle ennen perjantain siirtoa ja tiedustella saaliista? Entäpä sinä Ippu, h-hetki lähestyy myös siellä. Millä mielin siellä ollaan? Tässäpä taas tällä kertaa, mukavaa alkanutta viikkoa ja käydäähän ahkerasti kirjoittelemassa! Terkuin Vekara B)
 
Moi Vekara!

En mä ole tehny paljoo mitään järkevää. Tänään tein rahkapullia, ja onnistuin ensin kaatanaam puolilitraa maito-rarvaseosta pitkin työtasoa. Olipa ilo siivota, kaikki tavarat rasvassa. Pullia en onnistunut polttamaan.
Meille soittaa torstaina biologi, ja kertoo kuinka on käynyt. Jokohan me huomenna kuullaan jotain Watrossista.
Mulla on aika kova päänsärky melkein koko ajan, johtuneeko hormooneista vai jännityksestä. Täytyy lähteä ulos. jos raitis ilma vaikka helpottais.

Melko levottomin terkuin Naija
 
Täällä nyt sit jänskätään että alkaako menkat... huomenna pitäis alkaa.
Toivottavasti pääsen huomenna soittamaan klinikalle että on alkanut.

Voi vitsi kun sit taas toisaalta pelkään että tää homma menee nurin kun nytkin jos mä kovasti jännitän niin eihän ne menkat sitten tule :/
Se lääkäri siellä klinikalla sano että no ei ole hätää jos tiistaina ei ala mut on alettava ennen piikkien ottoa... ja ne alkaa torstaina
No jollain nää ajatukset on nyt saatava muualle.

Onneks mies on tän viikkoo lomalla niin on puuhaa eikä tarvii kaksin ton neidin kaa koittaa noita päiviä kuluttaa.
Lähdettäis reissuun ellei olis tälle viikolle kasatttu kaikkee hommaa... auton huolto ja katsastus ym.

No mutta... ihana tosiaan lukea noista onnistuneista siirroista!
 
Huomenta Riivinrauta ja tsemppiä sulle myös hoidoissa. Mulla myös ns. pistokammo ja mies hoitanut meillä aina sen puolen. Kiitos sinulle myös avustasi, jolla autat taas jotain avun tarpeessa olevaa. Ilman luovuttajaa en minäkään olisi kohta lähdössä verikokeeseen. Mukavaa alkanutta viikkoa ja jaksamista! :flower: Toivottapi Vekara
 
Moi Vekara ja muut!
Pääsiäinen oli ja meni, ihanan pitkältä vapaalta tuntu. Oishan tuota vielä jonku päivän voinu jatkaa... ;)

Hermoilin kiirastorstaina koko päivän kun oottelin VL:sta hoitajalta kommentteja lääkityksen suhteen pääsiäisen pyhinä kun tiesin menkkojen alkavan viimestään perjantaina. Lopulta siis soitin sit sinne ja keskusneiti totes, että ovat lähteneet jo pääsiäisen viettoon!!!!!!!!!! Sillon tuntu että maailma putoo niskaan...

Jälkikäteen aateltuna epäilen vahvasti etteivät vielä 13.30 olleet lähteneet mihinkään, koska hetki sen puhelun jälkeen mulle kilahti viesti hoitajalta! Mutta... siinä ei ollu mitään mainintaa Suprecurin jatkamisesta! Sain kuitenki jo edellisessä meilissä tietää, että luovuttajan hoitokin oltiin päästy jo alottaan eli tiesin, että minä saisin vähentää Suprecuria. No, sumuttelin sen torstain vielä normaalisti, samoin jatkoin perjantaina jollon menkat sit alkoki iltapäivällä! No, minäpä fiksuna immeisenä lähettämään Soneran FIND:iin kyselyä, josko hoitajalle löytyis kotikännynumeroo... ja löyty yks sillä nimellä. Niinpä minä sit rohkeesti laittamaan tekstarikyselyä ensin siitä onko kyseessä oikee AL ja sit että miten jatkan sumujen kans kun vuoto on alkanu. Sain vastauksen seuraavana päivänä puolittaa Suprecur. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin.

Tänään soitin sit AL:lle ja sovittiin, että meen kotipaikkakunnallani ultraan nyt perjantaina 13. päivä ja soitan tuloksista. Katotaan josko saisin sit jo lopettaa Suprecurin kokonaan. Progynova siis jatkuu vielä.

Että olipahan sellanen kokemus tuo "lääkesählinki" etten toistamiseen halua kokee enkä toivo muittenkaan kohalle moista... Sain toki tänään sit kuulla ettei mitään vahinkoa ois tapahtunu vaikka oisin jatkanu Suprecuria samalla vanhalla annostuksella, mutta mistäs minä sen oisin torstaina tienny... :/

Joo, että ei kai tässä nyt ku perjantaita ootellaan...
 
Watrossi

Heippa Belgiasta !

Olen taas koneen aaressa ja sormet oikein syyhys tana aamuna, piti heti paasta tsekkaamaan etta mita meidan jengille kuuluu. Ja hyvaahan kuuluu, hieno homma. Vekara ja Pinja, hip hip hurraa!

Ippu, ma todellakin ymmarran milta susta on tuntunut ton laakejupakan kanssa. Hyva kikka kun keksit lahettaa tekstarin.

Mulla meni siirto tosi hyvin. 11 muniksesta 8 oli jakautunut 8-tumaiseksi ja 2 niista sitten siirrettiin, loput 6 pakastettiin. Limis oli 13mm. Kuulemma kaikki oli tosihyvaa, mutta ma nyt sitten olen tietysti ihan varma ettei tasta mitaan tuu. Tuli yht'akkia sellanen tunne etten halua edes testailla (17.4. verikokeella ja 19.4. kotona), koska se on kumminkin negaa. Mistakohan mulle tallanen ihme vastareaktio nyt tuli?
Olen kumminkin ihan hyvalla tuulella ja yritan olla ajattelematta koko asiaa.


 
Watrossi \|O UPEETA, MAHTAVAA, UPEETA, MAHTAVAA !!! :wave:

Sulla on siis aivan upee tulos, hienot siirretyt alkiot ja vielä pakkasessakin tarpeen tullen. Siis jos ei tätä ennen niin nyt alkaa jo vähän itteeniki jännittään...

bd bd bd

t. Ippu
 
Hei Watrossi

Musta on aina ollu jännä lukea, kun kaikki ovat malttamattomina testailleet jo etuajassa, kun mä en haluais tehdä koko testiä. Mä vaan tunkisin niitä lugeja ja vitkuttaisin testaamista. Nyt jo murehdinet pitää sit tehdä se testikin. Mä taidan olla liian pessimistinen, tai yritän kiertää todellisuutta viimeiseen asti. Pakkohan se testi on tehdä, kun mun menkat ei ala niin kauan kun käytän lugeja.Kiva oli kuulla että kaikki meni tosi hyvin.
 
Heissan tytöt ja ihana oli huomata että Watrossi oli palannut joukkoomme! Ensiksi isot halit että kaikki on mennyt näin hyvin ja heti perään NOOTTIA!!!! Nyt unohdat heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ainoastaan elät positiivisin mielin että siirto on jo takanapäin ja pienet kyytiläiset matkassa. Tiedät että sinulla nuori luovuttaja ja tämä sinulle ainoastaan plussaa. Toisaalta ymmärrän, että ihmismieli on sellainen, että ei uskalla odottaa liikoja jotta ei pettyisi. Se on kai jotain sellaista oman itsensä suojelua. Parempi tapa on kuitenkin olla vaikkapa odottamatta yhtään mitään, mielummin kun päästää negatiivisia ajatuksia valloilleen. Meillä mies oli alusta asti vahvasti sitä mieltä että plussaamme, itse en uskaltanut uskoa mihinkään... Nyt siirryn omiin tämän päiväisiin asioihin, jotka vähän omaa mieltäni kaivertaa. Kävin tänään verikokeessa, jossa mitataan raskaushormonia ja näin varmistetaan että asiat ovat hyvin eikä kyseessä ole esim. tuulimunaraskaus. Ja kuten Pinja aiemmin kertoi, niin viitearvot ovat hyvin "laaja skaala". Viitearvot määräytyy sen mukaan kuinka monta päivää siirrosta on mennyt. Ja mitä pidemmällä raskaus on, sitä suuremmat ovat myös nuo viitearvot. Minun arvot olisi pitänyt olla välillä 520-2000. Ja tiedättekö tytöt mitä, minulla tuo arvo oli 5700 ja nyt PELKÄÄN odottavani vähintään kolmosia, mikä ei ole meille enää vaihtoehto. Ultran sain vasta vasta perjantaiksi 27.3. Eikä nyt oikein tiedä miten päin olla :\| !
 
Watrossi

Vekara, hyva kun annoit noottia ja repasit mut ylos epatoivon syvista syovereista. Kylla teille varmaan kaksoset pamahtaa!

Maija, onko sun siirto vahvistunut talle viikolle? Onko luovuttaja jo kaynyt punktiossa?

Ippu, sulla on sitten jannat paikat ens viikolla. Tiedtko viela tarkkaa paivaa? Milta limis nayttaa?

Ma luin Vekaran jostain aikaisemmasta kirjoituksesta, etta hanella oli pistellyt vatsan oikella puolella ja se ehka oli ollut kiinnittymisen oire. Muakin on vahan pistellyt ja nyt tietysti olen taydessa euforiassa. Vaikka tiedan lugien voivan aiheuttavan samaa jne jne jne. Kylla ihmisen lapsi voi olla ailahtelevainen... Koska muuten matkalaiset kiinnittii jos on kiinnittyakseen?

Taa on kylla upee palsta, kiitos siita teille kaikille :hug:
 
Moi!
Tultiin just kotiin. Mies kävi suorittamassa oman osuutensa hoidossa. Huomenna sitten soittelevat kuinka hyvin simpat ovat tehtävästä suoriutuneet, ja siirto on sovittu perjantai 13. klo. 9.30. Onkohan päivämäärällä mitään maagista vaikutusta? Mulla menee tunteet tosi vuoristorataa, nyt mä olen ihan varma et tää onnistuu. Katotaan miltä huomenna tuntuu.Mulle muuten neuvottiin tällä kertaa olemaan lugen laiton jälkeen hetken aikaa pitkällään, vaikuttaa kuulemma paremmin. Lähden siis kohta päikkäreille.
 
:wave: Ihanaiset naiset :wave:

Vekaran hcg kuulostaa aika hurjalta... oiskohan triplat tulossa ;) .

Watrossi: mä meen ultraan vasta 13.4., joten sit vasta saan kuulla limiksen tilan ja toivottavasti kuulen myös siirtopäivän, jonka epäilen olevan torstai tai perjantai.

Maija: bd bd bd, että miehesi kaverit tekevät ahkerasti tuloksellista työtään ;) ja saat kauniita hyvinvoivia alkiota kohtuusi perjantaina!

Kyllä tässä yrittää kaikkensa, että pysyis maanpinnalla... ja ehkä pysynki ku nuo negahoidot ei nyt niin kaukana mielestä oo... Ja kyllä mä oon sitä mieltä, että ihminen alitajuisesti suojelee itteensä näissä tapauksissa kaiken toivonki keskellä ettei leiju aivan ylimmissä sfrääreissä.

Perjantaihin siis pitää jännätä nyt Maijan siirron suhteen ja minä saan kuulla varmaan sillon omasta aikataulustani seuraavalle viikolle.

-Ippu-
 
Kirjotin tuossa jo tovin, sitten sähläsin jotain ja minne lie viesti katosi vai tupsahtaako se kohta tänne näkyviin.

Mutta uudestaan siis.

Vekara, annettiinko sulle mitään muuta infoa tuosta hcg arvosta? Että viittaako se nimenomaan siihen, että useampi on kyydissä mukana?
Älä mieti liikaa tuota arvoa, jos olisit raskautunut "normaalisti", niin et varmaankaan olisi edes käynyt verikokeessa, etkä ehkä tietäisi mitään tuosta hcg arvosta. Tietäisit vaan, että olet onnellisesti raskaana.
Se tässä lapsettomuudessa ja hoidoissa on toisaalta ollut ärsyttävää verrattuna normaalin raskautumiseen, että joka ikisessä vaiheessa joutuu funtsimaan ja jännäämään milloin minkäkin asian takia. Kaikki jutut saavat niin suuret mittasuhteet. Ja melkeen voidaan väitellä kohta tohtoriksi tän aiheen puitteissa, kun tuota infoa etsii kissojen ja koirien kanssa sieltä sun täältä.

Mulla on, Vekara, ultra muuten parisen päivää aiemmin, kun sulla. Parin viikon päästä. Hui jui.
Salaa toivon, että kaksoset olisi matkassa mukana. Kun oma tilanne on nyt kuitenkin se, että toista mahdollisuutta raskauteen ei enää ole.
Toisaalta sitä ajattelee, että miten sitä sitten pärjää kahden pienen kanssa samanaikaisesti. Mutta sitten sitä miettii, että nyt otetaan vastaan kaikki se, mitä annetaan. Ja kunhan se yksikin olisi siellä ja pysyisi onnelllisesti matkassa mukana!!!

Jotenkaan ei vieläkään tahdo uskoa, että raskaana ollaan. Selviä raskausoireita ei ole ollut. Jotenkin sitä toivoisi, että tulisi nyt kunnon perinteinen yökkö olo, että tietäisi että tämä on nyt sitä itteään. Mutta, kai sitä sitten ajan kanssa kaikkia oireita alkaa tulemaan!!!

Onko sulla Vekara mitään oireita ilmaantunut?

Miten olis. Viittiskö kaikki laittaa jonkun pikauusinnan omasta lapsettomuushistoriastaan, että minäkin pääsisin kunnolla kärryille tilanteestanne. Olen selannut vanhoja viestejänne, mutta jos pikana viittitte taustojanne valoittaa, niin ois kiva.

Tässä vielä oma historia.
Luomuyritystä oli vajaa vuosi ja sitten kävin tutkituttamassa, että kaikki olisi ok. Tutkimuksista jouduinkin sitten melkeen hetimmiten leikkauspöydälle, multa poistettiin kookas endometriooma ja sen tuhoama toinen munasarja. Tuomio=>vaikea endometrioosi ja luomuraskautuminen olisi ihme, jos niin kävisi. Leikkauksesta jonkun ajan päästä aloitimme ivf hoidot, joita tehtiin kaikenkaikkiaan neljä. Yhdessä niistä hcg arvo kohosi sen verran, että kiinnittymistä oli yrittänyt tapahtua, muuten puhtaat negat kaikista. Pakkaseen emme saaneet yhdessäkään hoidossa yhtään mitään. Viimeinen mahdollisuutemme oli tämä munasoluluovutushoito. Josta siis nyt vihdoin ja viimein plussasin tuoresiirrosta. Kaikki tämä on tapahtunut suhteellisen lyhyessä ajassa, vajaassa kolmessa vuodessa.

Nyt ei muuta kuin, oikein paljon tsemppiä kaikille ja pitäkää siskot mieli positiivisena
:)
 
:(

Mulla ei ole vielä ne menkat alkanu :/

Ne piti eilen alkaa ja ehdoton takaraja niille on sit huomenna iltapäivällä... piikityksiä ei voi aloittaa ennen vuotojen alkamista.Mitä pidemmälle se menee niin sitä varmemmin mä nyt tästä sitten stressaan ja sehän ei ole tosiaankaan hyväksi.
 
:whistle:

Vissiin autto se tänne valittaminen kun äsken käväsin veskissä niin vihdoin se kauan odotettu vuoto alko :D

En muuten varmasti ole ikin näin hartaasti toivonu ja odottanu kuukautisten alkamista! =)

Nyt sit pitäkää peukkuja että mä sit tosissaan uskallan piikittää itteeni huomenna.... ja ja seuraavat 7 päivää ainakii.
 
Aurinkoinen huomen kaikille... sitä jännitystä vaan kaikilla meillä piisaa. Mukava kuulla Riivinrauta että pääset ajoissa pistämään ja toivotaan että kaikki sinulla menee hyvin. Maijalle pidetään liput korkealla ja mukana ollaan huomisessa tärkeässä päivässä! Pinja kyselit oloani, niin täytyy todeta että pääsääntöisesti ihan hyvä, mutta pientä pahanolon tunnetta ja närästystä aika ajoin. Ja siitä historiasta lyhyesti: Takana yritystä clomeilla, jotka toivat ainoastaa kystia joita sitten punktiolla poistettiin. Siirryimme suoraan ivf;ään omilla soluilla kaksi kertaa, tulos molemmista nega. Ja nyt tämä hoito ja loput tiedättekin. Tai ette vielä kaikkea. Toissa aamuna kun heräsin, siteeseen oli vuotanut vähän verta ja siitäkö pelästyin. Eilen kiiruhdin yksityiselle gynelle joka ultrasi ja sanoi että kaikki hyvin eikä vuodosta tarvitse välittää. Kohdussa näkyi kaksi alkiota, joista toisen sisällä näkyi hyvin olevan "jotain" kun taas toinen oli huomattavasti hailakampi. Lääkäri sanoi, että tällä hetkellä voisi olla kyse kaksoisraskaudesta, mutta todellisen tilanteen näkee vasta muutaman viikon kuluttua kun viikkoja riittävästi. Sanoi että on epävarmaa että molemmat säilyisi mukana. Se jää nyt sitten nähtäväksi. Mukavaa päivää kaikille toivottaapi Vekara =)
 
Huomenta.

No, johan on sinulla Vekara ollut jännitysnäytelmää kerrakseen. Positiivista tuossa on se, että sait jo kuulla, että kyllä siellä maha-asukki/asukkeja on oikeilla paikoillaan :)
Huojentavaa oli varmaan se, että ei sentäs triplapakettia ole tulossa?!
Täällä sitä jännätään vielä pari viikkoa, onko kaikki okei!!!

Maijalla taisi olla tänään myös jännät paikat, etkös saa tänään niitä solutietoja ja hedelmöittymistietoja? Pidetään peukkuja, että tulee loistava saalis!!!

Huomatkaa, nyt olen jo kärryillä näin hyvin, muistan, jopa kahden henkilön tilanteen :D

Oon aina "kateellinen" muille, jotka muistavat tsempata lähes jokaista palstalla olevaa...itselläni on niin surkea muisti, etten pitkään muista, kuka oli missäkin vaiheessa...mutta yritän parhaani mukaan tsempata!!!

Mutta laitetaan tällanen yhteistsemppitoivotus kaikille taas, bd (peukut pystyssä)
:)
 
:wave: Vekara :wave:
Istun täällä jalat ristissä, peukut pystyssä sun puolesta ;) . On varmasti säikäyttäny tuo vuoto, mut onneksi ultratulos oli kuitenki vapauttava. Nyt ei muuta ku aurinkoisia tulevia päiviä ja toivotaan, että kun viikkoja on riittävästi, saat nähdä ja kuulla ultrassa 2 terhakkaasti heiluvaa vauvanalkua!
-Ippu-
 
hennalii
Hei hei hei, mitä kaikkea täällä onkaan ehtinyt tapahtua sillä välin, kun olen ollut lukematta...

MAHTAVIA UUTISIA, ONNEA PLUSSANNEILLE!

Jatkan tätä taustailua kun ei meillä vieläkään ole mitenkään edennyt hoitopolku. No, olen onnekseni pysynyt melko rauhallisella mielellä, siitä miehenikin tykkää ;) että vaikkei juuri nyt tapahdukaan mitään, niin jossain vaiheessa sitten kumminkin. Vaikka se kello tikittääkin jo hieman liiankin lujaa, niin ei me tässä vaiheessa voida oikein muutakaan kuin pitää taukoa.

Jännityksellä seuraan teidän tilanteitanne! Kirjoitelkaahan edelleen tiiviisti olotiloistanne ja tilanteistanne!

hennalii
 
Mammuska30 harmaana
Minen ala enää mitään... :'( :'( :'( :'(
Tuntuu taas et yks sun toinen lähipiirissä on raskaana ja meillä ei mitään, ei edes valoa tunnelin päässä näkyvissä, kun ei niitä luovuttajia edelleenkään ole!!!! Se edellinen luovuttaja olis kuulemma meille luovuttanut uudelleen, mutta hänellä täyttyi ikävuosissa se maaginen 35, joten häntä ei enää kelpuutettu luovuttajaksi. Hölmö tuo tuollanen raja, kun aattelee sitä että nykypäivänä ei 40v ensisynnyttäjä ole mikään ihme. Ensisynnyttäjien ikäkin kun yleensä on noussut.
Mutta ei voi mitään...tällanen kohtalo tällä hetkellä. Toki olen iloinen muiden onnesta, mutta en voi kieltää etteikö nuo alituiset odotusuutiset masentaisi edes pikkasen...
 
Vitsit tuo tilanne noissa luovuttajissa alkaa olla aika toivoton :(

Olen mahdollisesti saanut houkuteltua yhden ystäväni myös luovuttamaan, mutta hän ei ilmeisesti aio rekisteröityä jatkoja varten joten toivoa sopii että sillä vastaanottavalla parilla kävis lykky ja raskaus alkais ensiyrittämällä... vimeistään tokalla, koska sittenhän ne jo tuhotaan ne jäljellä olevat solut.

Toisenkin ystävän kanssa olen vähän puhunu asiasta ja olikin kiinnostunut mut ei keritty kaheesti jutteleen niin en sit tiedä.

Mut mä voisin jo varmaan luvata että mä tulen tämän homman uusimaan... siis mies jo näyttää vihreetä valoa asialle! =)
 
\|O Ultra-kuulumisia \|O

Kohdun limis oli 3,5 mm eli kiertopäiviä vastaava. Joudun kuitenki nostaan Progynovan 6 mg:aan joka päivä ja tiistaille pitää varata vielä ultra.
Luovuttajalla on keskiviikkona punktio, näillä näkymin tulossa n. 12 munista eli jakoon menee kahden kesken jos kaikki kypsiä!
Siirto perjantaina!

Hyvät viikonloput!

t. Ippu
 

Yhteistyössä