Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

vierailija
Missäpäin olet hoidossa Karhurouvanen? Aika samoilla päivillä mennään. Minulla oli siirto 10pv sitten ja ilmeisen onnistunut.
Hirveästi tsemppiä tuleviin päiviin. Itsellä ensimmäinen siirto, tai ylipäätään minkäänlainen hoito takana ja ei niitä suotta sanota piinapäiviksi.
Haha, kiitos PALJON!!!! Meen pistämään! Inhottava se lasinen ihme purkki😬 Haha luin näitä keskusteluja aiemmin ja tarkoitus tosiaan kirjoitella tänne, ja erityisesti sinulle, mulla sama klinikka, samoihin aikoihin ollu konsultaatio/varattu valmis alkio ja nyt tosiaan siirto (mulla meni kaksi kuukautta siirto ohi kun olis ollu luonnonkiertoon ja siirto meinas tulla vkl ja nyt tää kierto lääkkeellisellä) niin tuli ihan mieleen ettei ettei meillä vaan olis sisarusalkiot (elleivät ole klinikalla huomioineet asiaa jotenkin)🫢

Palailen asiaan, olen siis tosiaan yksin hoidoissa ja mulla on 4-v ja 1,5 v lapset jotka kotihoidossa molemmat niin tekemistä riittää ja kiirettä myös!
 
Haha, kiitos PALJON!!!! Meen pistämään! Inhottava se lasinen ihme purkki😬 Haha luin näitä keskusteluja aiemmin ja tarkoitus tosiaan kirjoitella tänne, ja erityisesti sinulle, mulla sama klinikka, samoihin aikoihin ollu konsultaatio/varattu valmis alkio ja nyt tosiaan siirto (mulla meni kaksi kuukautta siirto ohi kun olis ollu luonnonkiertoon ja siirto meinas tulla vkl ja nyt tää kierto lääkkeellisellä) niin tuli ihan mieleen ettei ettei meillä vaan olis sisarusalkiot (elleivät ole klinikalla huomioineet asiaa jotenkin)🫢

Palailen asiaan, olen siis tosiaan yksin hoidoissa ja mulla on 4-v ja 1,5 v lapset jotka kotihoidossa molemmat niin tekemistä riittää ja kiirettä myös!
Vautsi. Olispa huikeaa, jos olis samasta "sisarus" sarjasta. 😀
 
vierailija
No nyt sain mutta olipa hankalaa!!!! Hirvee tollanen haljennu lasi! Kyselin hoitsultakin että mitä jos sinne liuokseen menee pieniä lasinpaloja niin totes vaan että no sitten ei kyllä saa käyttää sitä😅😅😅 Että lykkyä tykö vaan!
 
No nyt sain mutta olipa hankalaa!!!! Hirvee tollanen haljennu lasi! Kyselin hoitsultakin että mitä jos sinne liuokseen menee pieniä lasinpaloja niin totes vaan että no sitten ei kyllä saa käyttää sitä Että lykkyä tykö vaan!
Eikä. 😂😂 Joo se oli vähän hankala. Tollasesta lasiampulleista vedetään yleensä sellasella suodatinneulalla, joka estää lasinsirut. Mut ei ainakaan se minkä sain mukaani klinikalta ollut suodatinneula. Että saattoipa sinne pari sirua mennä mukana, toivottavasti ei haittaa. 😂
 
Hui! Kuulostaa kauheelta!!! Siis ettei ole suodatinneulaa jos pitäis olla. Oon muutenkin ihan pyörtymispisteessä tää ruisku kädessä ja nyt vielä kun ajattelen että siellä ne lasinsirut on!!!
Eei. Rohkeasti vain. Noi lasiampullit on kyllä ihan turvallisia. Ei ennen ollut suodatinneuloja. Luulen et on ihan nykypäivän hienouksia. Hyvin se menee. ❤
 

Yhteistyössä