Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Listaus :
@Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1. siirto pas 10/20 (5 blastoa pakkasessa) (luomu km 06/20)
@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, 5 blastoa pakkasessa, PAS marras-/joulukuu 2020.
@Netty79 41 v., 1.lapsi toiveissa, luovuttaja 1.PAS Nega, toinen PAS tulossa 9-10/2020
@Angervo76 ihan kohta 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, uusi luovuttaja haussa, (luomu km 2/2020)
@Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. suunnitelukäynti tulossa 09/20
@MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi)
@lapsettomuutta10v, 36v, Dextra jonossa 01/20, 1.lapsi kummallekkin

Plussanneet :
@Papupilvi, 36 v., 1. lapsi, 3. lahjamunasoluhoito
@Helmi_76, Dextra, 44 v., 1. lapsi, 1. luovuttaja, 2. PAS
@Kielo74, 46 v., 1. lapsi toiveissa, 1. luovuttaja, PAS tulossa 7.9., (alkuraskauden km 1/2019 inseminaatiosta)
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Mä lisäsin tuohon listaan meidän klinikan ja samalla siirsin @Kielo74:n plussanneisiin. Pahoittelut, jos ylitin valtuuteni. Näyttää minusta tuo lista jotenkin kivammalta, kun plussanneita on enemmän.

Alkuun tuntui, että meidän suunnittelukäyntiin on ikuisuus, mutta nyt se on jo ylihuomenna. Onneksi,kun olen niin malttamaton.
Kiva kun lisäsit plussanneisiin. En ole ehtinyt tietokoneen ääreen ja puhelimella tietojen päivittäminen on vaikeaa. Hienoa että suunnittelukäynti on niin pian, asiat menee eteenpäin :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Katinka<3
Miksi jo nyt aloitettu lääkitys?
Mulla on erittäin vaikea endometrioosi, jota on leikelty useampia kertoja vuosien aikana niin oma kierto on todella sekava ja epäsäönnöllinen (saattaa olla 2 menkat kuussa jne.) niin endon hillitsemiseksi ja lääkkeellisen kierron aikaansaamiseksi lääkäri määräsi Procrenin (2 pistosta) ja Progynovan nyt jo.Lähempänä siirtoa aloitan sitten vielä Terolutin ja Progynovan isommalla annostuksella. :)

Ihanaa, Onnea @Kielo74 <3
Tsemppiä suunnittelukäyntiin @Katinka<3 <3
 
@Katinka<3 te olette Auraan menossa suunnittelukäynnille, saako kysyä minkä hinta arvion he hoidosta antavat? Minä varasin joulukuulle sinne myös ajan, jos ei Dextrasta kuulu niin mennään sinne. Olen saanut hyvää asiakaspalvelua kun sinne olen ollut yhteydessä
Heidän nettisivuillaan lukee:
Meillä ei ole ollut puhetta hinnasta, mutta heidän nettisivuillaan lukee: "Lahjamunasoluhoito (sis. luovuttajan hoidon ja lääkkeet, munasolujen keräyksen, siemennesteen pesukäsittelyn ja IVF, alkioiden viljelyn 2-3 vrk ja tuorealkionsiirron)" 5900 €. Siemennesteenanalyysit ja infektiokokeet on otettu aiemmin, kun meille tehtiin ensin hoito omilla soluilla. Ne oli muutamia satasia. Pakastealkion sulatus ja siirto näytti olevan 941€. Olen mielessäni miettinyt, että hinta tulee olemaan 6000€-10000€. Kovasti toki toivon, että se jää lähemmäksi tuota 6000€:a. Jos tehdään Icsi, niin taas varmaan hinta nousee vähän. Jossain vaiheessa mietin, että jos luovuttaja olisi oikein hyvä munija, niin voisi jakaa solut jonkun kanssa ja näin säästää rahaa. Se kai käytännössä ja lain mukaan olisi mahdollista. Vai laitanko sulle viestiä, jos munia tuleekin hirmu määrä? Se vielä tuli mieleen, että jostain syystä edelliset hoidot omilla soluilla, IVF ja Icsi, tulivat hinnastohintaa matalammaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: lapsettomuuta10v


Heidän nettisivuillaan lukee:
Meillä ei ole ollut puhetta hinnasta, mutta heidän nettisivuillaan lukee: "Lahjamunasoluhoito (sis. luovuttajan hoidon ja lääkkeet, munasolujen keräyksen, siemennesteen pesukäsittelyn ja IVF, alkioiden viljelyn 2-3 vrk ja tuorealkionsiirron)" 5900 €. Siemennesteenanalyysit ja infektiokokeet on otettu aiemmin, kun meille tehtiin ensin hoito omilla soluilla. Ne oli muutamia satasia. Pakastealkion sulatus ja siirto näytti olevan 941€. Olen mielessäni miettinyt, että hinta tulee olemaan 6000€-10000€. Kovasti toki toivon, että se jää lähemmäksi tuota 6000€:a. Jos tehdään Icsi, niin taas varmaan hinta nousee vähän. Jossain vaiheessa mietin, että jos luovuttaja olisi oikein hyvä munija, niin voisi jakaa solut jonkun kanssa ja näin säästää rahaa. Se kai käytännössä ja lain mukaan olisi mahdollista. Vai laitanko sulle viestiä, jos munia tuleekin hirmu määrä? Se vielä tuli mieleen, että jostain syystä edelliset hoidot omilla soluilla, IVF ja Icsi, tulivat hinnastohintaa matalammaksi.
@Katinka<3 minä kans laskeskelin että n 7500e tulisi maksamaan pakastuksen ja blastoksi viljelyn kanssa, samaa hintaa kun dextra haluamme ehdottomasti blastoviljelyn...
Minulle kyllä jakaminen sopii, jos Auraklinikka olisi tähän suostuvainen tämä olisi ainakin asia mistä voisi kysyä siellä tänäänkö teillä on hoidonsuunnittelu käynti?
 
@Katinka<3 minä kans laskeskelin että n 7500e tulisi maksamaan pakastuksen ja blastoksi viljelyn kanssa, samaa hintaa kun dextra haluamme ehdottomasti blastoviljelyn...
Minulle kyllä jakaminen sopii, jos Auraklinikka olisi tähän suostuvainen tämä olisi ainakin asia mistä voisi kysyä siellä tänäänkö teillä on hoidonsuunnittelu käynti?
Kysyin muuten onko heillä käynyt usein niin että ei ole saatu luovuttajalta munasoluja tai saatu vain huonoja, sanovat että todella harvoin käynyt niin heillä, mutta toki on mahdollista
 
@Katinka<3 minä kans laskeskelin että n 7500e tulisi maksamaan pakastuksen ja blastoksi viljelyn kanssa, samaa hintaa kun dextra haluamme ehdottomasti blastoviljelyn...
Minulle kyllä jakaminen sopii, jos Auraklinikka olisi tähän suostuvainen tämä olisi ainakin asia mistä voisi kysyä siellä tänäänkö teillä on hoidonsuunnittelu käynti?
Meillä on huomenna se käynti. Voin toki kysyä ja täytyy myös miehen kanssa jutella, että mitä mieltä hän olisi.

Minä kyselin tuota samaa aiemmin, mutta en ihan tarkkaan muista, mitä vastattiin. Jotain, että koskaanhan ei voi antaa takeita, että hoito onnistuu. Muistaakseni oli joku takuu, että saadaan edes yksi munasolu. Kyselen huomenna lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: lapsettomuuta10v
Meillä on huomenna se käynti. Voin toki kysyä ja täytyy myös miehen kanssa jutella, että mitä mieltä hän olisi.

Minä kyselin tuota samaa aiemmin, mutta en ihan tarkkaan muista, mitä vastattiin. Jotain, että koskaanhan ei voi antaa takeita, että hoito onnistuu. Muistaakseni oli joku takuu, että saadaan edes yksi munasolu. Kyselen huomenna lisää.
Hyvähän se on eri vaihtoehtoja puntaroida...me olemme tyytyväisiä jos saadaan 1 lapsi....minä olen aika loppu 13v hoitorupeamaan ja yrittämiseen ja mies on ehdoton että vain yksi lapsi...toki useammalla solulla mahdollisuudet kasvaa kyllä...mietitään yhdessä teillä ja meillä tätä vaihtoehtoa Tsemppiä huomiseen käyntiin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Katinka<3
Katinka tsemppiä päivään! Tule sitten heti kertomaan kaikki!
Netty mikä sulla testipvä? Oliko oikeasti 2.10? Miksi 2 viikkoa vaikka siirretty blasto? Eikö näkyisi aikaisemmin? Haluavatko jotenkin minimoida jonkun lääkkeen näkymisen testissä?
En tiedä miksi noin myöhään, viimeksi mulla jo menkat puski läpi pp10 joten viikonloppuna ajattelin kyllä testailla jo. En kyllä usko plussaan yhtään, samat masentuneet fiilikset alkaa aina pari päivää siirron jälkeen ja muutenkin samat olot kun aina ennen menkkoja. Mieleen hiipii pelko ettei nämä lahjasolutkaan auta vaan jotain vikaa itsessä kun ei kiinnity. Aina kehutaan limakalvoa jne mutta mitään ei vaan tapahdu. :(
 
  • Surullinen
Reactions: Katinka<3
En tiedä miksi noin myöhään, viimeksi mulla jo menkat puski läpi pp10 joten viikonloppuna ajattelin kyllä testailla jo. En kyllä usko plussaan yhtään, samat masentuneet fiilikset alkaa aina pari päivää siirron jälkeen ja muutenkin samat olot kun aina ennen menkkoja. Mieleen hiipii pelko ettei nämä lahjasolutkaan auta vaan jotain vikaa itsessä kun ei kiinnity. Aina kehutaan limakalvoa jne mutta mitään ei vaan tapahdu.
@NettA79 , toivottavasti olet väärässä ja elämä yllättää. Joka tapauksessa voimia tähän hetkeen! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Netty79
Listaus :
@Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1. siirto pas 10/20 (5 blastoa pakkasessa) (luomu km 06/20)
@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, 5 blastoa pakkasessa, PAS marras-/joulukuu 2020.
@Netty79 41 v., 1.lapsi toiveissa, luovuttaja 1.PAS Nega, toinen PAS tulossa 9-10/2020
@Angervo76 ihan kohta 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, uusi luovuttaja haussa, (luomu km 2/2020)
@Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. suunnitelukäynti tulossa 09/20
@MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi)
@lapsettomuutta10v, 36v, Dextra jonossa 01/20, 1.lapsi kummallekkin

Plussanneet :
@Papupilvi, 36 v., 1. lapsi, 3. lahjamunasoluhoito
@Helmi_76, Dextra, 44 v., 1. lapsi, 1. luovuttaja, 2. PAS
@Kielo74, 46 v., 1. lapsi toiveissa, 1. luovuttaja, 1. PAS
 
  • Tykkää
Reactions: Katinka<3

Yhteistyössä