Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Seesam78, @Mirumarumoru ja @Plusyks, voinko siirtää teidät jo oikeisiin plussanneihin? Ilmoitatteko sitä varten lasketun ajan.

Täällä alkaa flunssa olla lusittu, olen ollut torstaista asti saikulla. Muuten ihan hyvä olo, mutta kävellessä alkaa yskittään ja henki vinkuu. En jaksaisi töitä enää yhtään, ole tehnyt samaa työtä 10 vuotta ja superkyllästynyt. OPinnot eivät kuitenkaan etene yhtään, laiskuutta!

Kirsi ja rv. 24+5
 
@Seesam78, @Mirumarumoru ja @Plusyks, voinko siirtää teidät jo oikeisiin plussanneihin? Ilmoitatteko sitä varten lasketun ajan.

Täällä alkaa flunssa olla lusittu, olen ollut torstaista asti saikulla. Muuten ihan hyvä olo, mutta kävellessä alkaa yskittään ja henki vinkuu. En jaksaisi töitä enää yhtään, ole tehnyt samaa työtä 10 vuotta ja superkyllästynyt. OPinnot eivät kuitenkaan etene yhtään, laiskuutta!

Kirsi ja rv. 24+5
Siirrä vain. Mun laskettu aika on 30.8.
 
Ultrassa näkyi kaksi viikkoja vastaavaa pikkuista. Tänään 6+6. Sykkeet oli vahvat. Ihan uskomatonta, ei olla vielä koskaan näin pitkälle päästy.  :love::love:

Menkkamainen jomotus jatkuu, mutta pitää nyt uskoa sen olevan raskausoire. Lääkäri oli oikein optimistinen (y)

@kirsillevauva Nyt voi minutkin vihdoin päivittää listalle : 43v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 2.donorhoito, takana 2x omasolu-IVF, (km 4/2019), (km 8/2019), la 2.9.2020
 
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Listaus



@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä.
ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt lahjasolut, 3. lapsi (puolison ensimmäinen)

[USER=147592]@Papupilvi
35v. ya 1/2018, 1.lapsi, 1.lahjasoluhoito, 3x omasolu-IVF

[USER=144912]@Netty79
..... (40v).... takana yksi inssi ja 3*ivf omilla soluilla....esikoinen.... yritys alkanut 9/2017

Tulevat tapahtumat:





Plussanneet:

@Ramiina, ikä 34, yritys aloitettu 2005, Elite-Klinik, 2. IVF, 1. Pas. 1. lapsi, la29.9.2019, syntynyt 23.9.2019 tyttö


@IiDa, 1. lahjasoluhoito/ ikä 46-v/ yritys aloitettu 4/2016/ 2. lapsi, la 10.2.

@nyuu 2. Lahjahoito 1. Pas/23v/yritys aloitettu 6/2016 /1. lapsi/ 4x km/ LA 27.2.2020

@Sukkis, Ikä 39v, 1. lapsi, yritys aloitettu 2017, Felicitas: 1xIVF, 1x hoidon keskeytys, 2xICSI, Dextra: 1xICSI, 1x lahjasoluhoito (josta plussa), LA 6.2.2020.


@kirsillevauva, ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 12/2013/ Dextra/ 4. lapsi (ensimmäinen lahjasolulapsi), km 2/2019 (8+0)/km 6/2019 (5+5), LA 30.4

@Aallotar19 (ikä 45), yritys aloitettu 12/2017, enkelipoika 09/2018 (rv 27), 1. lahja-alkiohoito. km 7/2019, LA 20.5

@Silmu75 (ikä 43), ya 2013, 1.lapsi, LA 29.7

@Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito, la 30.8

@Mirumarumoru[/USER], (44 v.), 4. / IVF x 3 vuonna 2017 ei tulosta, sterilisaation purku 06/2018, aloitettu luomuna 7/2018, --> luomuraskaus 03/2019, joka päätyi keskenmenoon, la 30.8

@Plusyks[/USER], 43v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. (km 4/2019), (km 8/2019), la 2.9, kaksoset
 
@Silmu75 eikä! Tuleeko vuotoa ihan siteeseen ja täyteen? Toivotaan nyt toden teolla, että kaikki on hyvin ja vuoto on viatonta.
Pääsetkö ultraan tsekkaan tilanteen?

Kyllä tää on tuskainen taival. Eilen ultran jälkeen oli hetken huojentunut olo. Ei auta vaikka pätevä lääkäri on just todennut, että kaikki on erinomaisesti, kun jo hetken kuluttua alkaa huolien ja pelkojen luuppi.
 
Vuotoa on tullut tähän mennessä puoli siteellistä, eli ei oikeastaan sen aamun jälkeen. En pääse ultraan kun terveyskeskuksesta laittaisivat lähetteen kautta taas keskussairaalaan, eli nopeammin pääsen maanantain nt-ultraan. Ei ole kipujakaan, mutta jotenkin ei vain ole enää yhtään sellainen olo, että olisin raskaana... Hyvä tietysti, ettei ole enempää vuotanut, niin on edes vähän toivoa vielä.
 
@Silmu75 Voi ei, toivotaan nyt kovasti että kyse olisi kuitenkin jostain harmittomasta ❤
@Rusakkonen Miten olet jaksellut? Olet ollut monesti mielessä ❤
@Florie Mulla hoito todennäköisesti maaliskuussa, joten hyvin voidaan olla samoihin aikoihin hoidoissa. Mä syön vaan foolihappoa ja d-vitamiinia, en tiedä onko muuta mitä pitäisi syödä?
@Papupilvi Kannattaa se ERA ottaa jos on hyviä alkioita siirretty mutta ei vaan tärppää, tai näin mulle se myytiin. Ja onneksi otin, mullahan sen mukaan siirto tehdäänkin päivää myöhemmin.
@Seesam78 ja @Plusyks ihanaa, onnea molemmille ❤
@Mirumarumoru Toivottavasti saat kuitenkin hyviä uutisia, täällä peukut pystyssä sinulle! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Mitä tuo era tarkoittaa?
Tutkimus, jolla selvitetään tarkka aika, milloin alkio tulisi siirtää kohtuun. Useimmilla se on 5 päivää ovulaatiosta. Mulla oli kuusi päivää, joten aloitin keltarauhashormonin päivää aikaisemmin, niin että siirtopäivänä olin käyttänyt sitä 6 päivää.
https://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/blogi/2017/12/13/era-tutkimus-auttaa-selvittamaan-kohdun-vastaanottokykya/

Nyt on kuulemma tullut uusiakin testejä, EMMA ja ALICE, jotka ymmärtääksesi antavat vielä enemmän infoa kohdun limakalvosta.

Täällä kans pahoinvointi vaivaa välillä oksuun saakka. Ja hirveä väsymys iskee päivällä.
 
Ei mua oikeastaan se vuoto enää huolestuta, vaan että jos vauva onkin kuollut jo monta viikkoa sitten. Onhan siitä edellisestä ultrasta jo neljä viikkoa. Selvisi myös, että miehen ikäkin nostaa sitä keskenmenon todennäköisyyttä melkein kaksinkertaiseksi. Sellainen vähän luovuttanut, muttei ihan toivoton olo. Tekisi mieli jättää koko ultra väliin, vaikkei se tietty lopputulokseen mitenkään vaikuta.
 
Mahtavaa, täällä oli sulle peukut pystyssä (y) Nyt olet hyvässä vaiheessa :)
Joo ois hyvä rauhoittua, mutta helpommin sanottu kuin tehty. :D
Ultrannut kätilö ainakin painotti, että tässä vaiheessa keskenmenot on jo todella harvinaisia. Kai se on uskottava ammattilaista eikä nettiä. :) Huomenna sokerirasituskoe ja seuraavan neuvola-ajan varaaminen. Toivottavasti labraan jonottavat eivät kovasti pahastu jos soitan sieltä odotusaulasta kun tuo koe ja neuvolan puhelinaika osuu samaan aikaan.
 
Itse en ole aiemmissa raskauksissa tuohon testiin joutunut eikä suvussakaan ole kenelläkään kummankaan tyypin diabetestä. Olen vain kuullut, että se on aika äklö toimenpide - jospa tuolta itse vaikka välttyisi tälläkin kertaa :D
No ei se litku nyt varsinaisesti hyvältä maistunut, mutta meni kylmänä ihan sujuvasti alas kun ei pysähtynyt maistelemaan. :p Tylsintä oli istua labran kovilla penkeillä se kaksi tuntia odottamassa, pitää seuraavalla kerralla ottaa oma tyyny mukaan!
 

Yhteistyössä