Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mulla on - ehkä endon takia? - sellaiset menkkakivut, että jos en ole tajunnut ottaa särkylääkettä ennen kuin edellisen vaikutus loppuu, niin alkaa oksettaa ja silmissä sumenee. Tänään on samanlaista lievää pahoinvointia, mitä en nyt osaa pitää hyvänä merkkinä vaan enemmänkin epäilen olisiko menkat alkamassa. o_O On se nyt kumma, jos oma kierto on joku 60-70 päivää ja nyt sitten alkais jo kp30 kaikista hormoneista huolimatta. :cautious:
 
Me saatiin eilen infoa, että ensi viikon ke-pe välisenä aikana on luovuttajan punktio. Enkä edes hoksannut kysyä, montako follikkelia ultrissa on tähän saakka näkynyt...
Ei meille kerrottu mitään väliaikatietoja ja saatiin tosiaan vain ne viisi solua. En ole perehtynyt noihin punktiojuttuihin, mutta ei se varmaan lopputulosta olisi muuttanut vaikka punktio olisi ollut myöhemmin. Toisaalta olen iloinen, että kun on vain kaksi alkiota saatu, niin koko prosessi ei veny tolkuttoman mittaiseksi ellei lähdetä toiselle kierrokselle.
 
@Silmu75 Mikä siellä on olo? Ootko uskaltanut tehdä jo testiä?

Täällä odotellaan edelleen. Nyt on parisen päivää tullut tuhruvuotoa, joten uskon, että tänään tai huomenna tää ylipitkä kierto vihdoin loppuu ja pääsen aloittamaan lääkkeet.
En testaa ennen tiistaita. :) Ja jos ei olisi lääkitystä, niin en testaisi silloinkaan - kyllähän sen jossain vaiheessa huomaisi, jos olisi raskaana. :LOL: Mulla on tiistaina menoa klo 10 ja nyt mietin testaanko heti aamulla vai en, kun ehkä sen negan jälkeen haluaisin olla ihan omissa oloissani.
 
Todellakin uskaltaa! Toi on tosiaan ihan supervahva <3 onnea onnea vaan!

Mulla tosiaan oli sitä vuotoo, kirsillä oli vuotoo ja kelläs kaikilla muillakin sitä oli? :’) että tosiaan se taitaa olla vaan ihan välttämätön paha et sellasta tulee matkan varrella
 
Todellakin uskaltaa! Toi on tosiaan ihan supervahva <3 onnea onnea vaan!

Mulla tosiaan oli sitä vuotoo, kirsillä oli vuotoo ja kelläs kaikilla muillakin sitä oli? :’) että tosiaan se taitaa olla vaan ihan välttämätön paha et sellasta tulee matkan varrella
Enemmän mua oikeastaan huolestuttaa menkkakivut. Otin Panadolin tuossa aiemmin, niin nyt ei tiedä olisko niitä vai ei. Mutta hetki kerrallaan, yhtä odotteluahan tämä koko prosessi on...
 
Heips pitkästäaikaa! Täällä aivan ihania uutisia monella ja monet vasta äskön kuumeisesti plussaa odottaneet saavat jo kohta nyytin syliin:love:.. Täällä tyttö jo 6kk:eek: täyttä rakkautta:love:

Meillä pakkasessa tosiaan vielä 4blastoa ja nyt joulukuun kuukautisista on tarkoitus alkaa yrittämään sisarusta:whistle: tammikuussa olisi jo siirto.jos ei näistä jäljelläolevista alkioista kukaan tartu matkaan niin olemme enemmän kun tyytyväisiä tähän yhteen ihmeeseen mutta kokeilemme nyt jos vielä saadaan yksi sisarus maailmaan(y)

Kaikille hurjanpaljon tsemppiä :love::love:

Pimpula76 ja typy6kk
 
Heips pitkästäaikaa! Täällä aivan ihania uutisia monella ja monet vasta äskön kuumeisesti plussaa odottaneet saavat jo kohta nyytin syliin:love:.. Täällä tyttö jo 6kk:eek: täyttä rakkautta:love:

Meillä pakkasessa tosiaan vielä 4blastoa ja nyt joulukuun kuukautisista on tarkoitus alkaa yrittämään sisarusta:whistle: tammikuussa olisi jo siirto.jos ei näistä jäljelläolevista alkioista kukaan tartu matkaan niin olemme enemmän kun tyytyväisiä tähän yhteen ihmeeseen mutta kokeilemme nyt jos vielä saadaan yksi sisarus maailmaan(y)

Kaikille hurjanpaljon tsemppiä :love::love:

Pimpula76 ja typy6kk
 
Heips pitkästäaikaa! Täällä aivan ihania uutisia monella ja monet vasta äskön kuumeisesti plussaa odottaneet saavat jo kohta nyytin syliin:love:.. Täällä tyttö jo 6kk:eek: täyttä rakkautta:love:

Meillä pakkasessa tosiaan vielä 4blastoa ja nyt joulukuun kuukautisista on tarkoitus alkaa yrittämään sisarusta:whistle: tammikuussa olisi jo siirto.jos ei näistä jäljelläolevista alkioista kukaan tartu matkaan niin olemme enemmän kun tyytyväisiä tähän yhteen ihmeeseen mutta kokeilemme nyt jos vielä saadaan yksi sisarus maailmaan(y)

Kaikille hurjanpaljon tsemppiä :love::love:

Pimpula76 ja typy6kk
 

Yhteistyössä