Moikka kaikki!
Mun on pakko kirjoittaa nyt ja kysyä teiltä mielipiteitä. Elikkä ollan nyt ekassa luovarihoidossa ja oon ihan hirveen pettynyt tulokseen. Meille puhuttiin, että pyritään saamaan se 10 hyvää munasolua jne. Lahjoittajan ultrassa oli kuulemma 9 tasakokoista follia näkyvissä ja sanoivat, että nuori hyvä lahjoittaja, noh eilen oli punktio ja 5 kypsää munasolua joista 3 hedelmöittynyt, miehen siemenneste oikein hyvää olisko ollut 93 milj. siittiötä 1ml tai jotain kehuivat hyväksi ja silti tekivät icsi, jota ihmettelen. Nyt sitten ollaan siinä tilanteessa, et tosiaan kolme siellä on ja kahden päivän päästä pitäisi olla siirto, mietin oikeasti onko sillon enään mitään siirrettävääkään tai mun tuurilla siel on sit kaks alikota ja maksetaan täysi hinta kahdesta alkiosta ja toiset saa tolla hintaa paljon enemmän. Klikka on sitä mieltä, et tulos on ihan hyvä ja suuri osa olisi tyytyväinen tulokseen kun on kuitenkin 3 mahdollisuutta, mut kun tiedän karsiutumisen mahdollisuuden jos miettii et eilen oli 5 ja tänää 3 jne.
Haluankin kysyä onko tosiaan niin et valitan ihan turhasta ja saisin olla kiitollinen tähän ja on vielä hyvä mahdollisuus raskautua vai ymmärrettekö mun pettymyksen ja ahdistuksen siitä, et tulos oli näin huono, oonko ihan hirveä ihminen eikä mun olis koskaan kannattanut lähteä edes tähän leikkiin..
Pyydän anteeksi jos kirjoitukseni loukkaa eikä ole tarkoitus luovuttajaa tässä moittia, hän on varmasti tehnyt parhaansa, mutta klinikan toiminta ja se että pitävät tilannetta hyvänä ärsyttää, onkohan heidän tulokset aina noin huonoja vai eikö tämä tulos ole edes huono?
Jos vaan joku jaksaa vastailla olisin enemmän kuin kiitollinen!!
Ja onnea suuresti heille jotka ovat tämän prosessin saaneet päätökseen ja ovat saaneet ne kaksi maagista viivaa tikkuun ja vauvan lopulta syliin. Tällö hetkellä en usko itse koskaan siihen pääseväni, mutta oikeasti olen iloinen toisten puolesta!