mä just luin tuolta linkistä sen lakitekstin, ja mietin sellaista, et koska alaikäinen ei saa päättä (lain mukaan ) itse, niin kuinkakohan paljon vanhemmat kuuntelee lapsen toiveita..tai puhuuko ihmiset tällaisista asioista edes lasten kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Veit sanat suustaniAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:itseasiassa niin kauan kun laki mahdollistaa ihmisen päättää itse haluaako vai ei luovuttaa elimiään, niin silloin on kunnioitettva toisen ihmisen päätöstä, tykkää siitä tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja .:Paitsi ettei tuollaisessa päätöksessä ole mitään kunnioitettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:No sehän on jokaisen oma päätös ja sitä pitäisi muiden ihmisten kunnioittaa ilman päänaukomista ja vettuilua.Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
:flower:
siis isompien (teinien ) kanssa..
meillä Sällin kanssa nyt onneks on sama mielipide, mut osaiskohan sitä itsekkään kunnioittaa ton lapsen toivetta jos se olis ehdottomasti vastaan luovutusta..