vieras
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja eeee:Kyllä, testamentti on ollut lompsassa jo muutaman vuoden. Kuolleena tuskin tarvitsen lihaani.
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja eeee:Kyllä, testamentti on ollut lompsassa jo muutaman vuoden. Kuolleena tuskin tarvitsen lihaani.
http://www.lahjaelamalle.net/Alkuperäinen kirjoittaja v:Tietääkö kukaan voiko luovutus testamentin tehdä netissä? Jos ei niin missä sen sitten voi tehdä?
Kiitos Nyt lisääntyy elintenluovuttajat parilla ihmiselläAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:http://www.lahjaelamalle.net/Alkuperäinen kirjoittaja v:Tietääkö kukaan voiko luovutus testamentin tehdä netissä? Jos ei niin missä sen sitten voi tehdä?
En minäkään varmaan kehtaisi selitellä jos en luovuttaisi.Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
Paitsi ettei tuollaisessa päätöksessä ole mitään kunnioitettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
No sehän on jokaisen oma päätös ja sitä pitäisi muiden ihmisten kunnioittaa ilman päänaukomista ja vettuilua.
:flower:
itseasiassa niin kauan kun laki mahdollistaa ihmisen päättää itse haluaako vai ei luovuttaa elimiään, niin silloin on kunnioitettva toisen ihmisen päätöstä, tykkää siitä tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja .:Paitsi ettei tuollaisessa päätöksessä ole mitään kunnioitettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
No sehän on jokaisen oma päätös ja sitä pitäisi muiden ihmisten kunnioittaa ilman päänaukomista ja vettuilua.
Nin, "kunnioittaa" siinä mielessä kyllä, että niitä ei silloin saa luovuttaa kenellekään muulle, mutta eiköhän tämä nyt ole itsestäänselvyys. Mielipiteensä siitä saa sanoa ihan lainkin puitteissaAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:itseasiassa niin kauan kun laki mahdollistaa ihmisen päättää itse haluaako vai ei luovuttaa elimiään, niin silloin on kunnioitettva toisen ihmisen päätöstä, tykkää siitä tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja .:Paitsi ettei tuollaisessa päätöksessä ole mitään kunnioitettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
Veit sanat suustaniAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:itseasiassa niin kauan kun laki mahdollistaa ihmisen päättää itse haluaako vai ei luovuttaa elimiään, niin silloin on kunnioitettva toisen ihmisen päätöstä, tykkää siitä tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja .:Paitsi ettei tuollaisessa päätöksessä ole mitään kunnioitettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:No sehän on jokaisen oma päätös ja sitä pitäisi muiden ihmisten kunnioittaa ilman päänaukomista ja vettuilua.Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:En ja en ala selittelemään että miksi.
samoin, minäkään en voi luovuttaa verta.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Onhan mulla elintenluovutuskortti ja kaikille lähiomaisille olen sanonu että jos joku jotaki minusta huolii niin ottakkoot...
Harmittaa ko en voi verta luovuttaa, jonku luovuttama veri on minunki hengen pelastanu kerran. :/