luottotiedoton..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottotiedoton vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luottotiedoton vieras

Vieras
Sain laskulle/luotolle tilattua 180€ vaatteita h&m
Halensilta n.300€ joululahjoja
ja netanttilasta n.50€
ja hobbyhallista n.70€

kaikki oon maksanu takasin paitti tuota h&m lyhennystä jäljellä vielä 40€.
Ja todellaki aion pitää "paikat" puhtaina noissa mestoissa et pystyn jatkossaki tilaa.

Tämä siis tiedoksi niille jotka täällä vastailee ihmisille jotka kyselee et mistä voi tilata ja tiedoksi etenki niille jotka soittaa suutaan jatkuvasti niille jotka kyselee näitä paikkoja :)

kaikilla tämä ei onnistu. Esim, ystäväni jolla on vain yksi merkintä ulosotossa joka on kyllä yhteensä 3 kertaa suurempi kuin minun merkinnät yhteensä ei saanut muualta kuin h&m laskulle.

Ja se että ei kaikki luottotiedottomat ole niin typeriä että jättää jatkossa maksamatta. Suurin osa kyllä on, mutta mielestäni tätä yleistetään aivan liikaa.

Minun luottoni menivät nuoruudessani n.10 vuotta sitten kun en paljo järkeillyt rahan kanssa. idiootti kun olin! ja kadun sitä syvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäsköinen;22444761:
lisäys näihin k.o kauppoihin kandee tehdä nettitunnukset siten sain tilaukset onnistumaan ainakin näin uskon :)

Ne tarkastaa sun luottotiedot ennenkuin lähettävät sulle tavarat, joten korkeintaan ennakkomaksulla tai postiennakolla saat tavarasi

Niin ja ilmoitus siitä etten saa laskulle tulee kun tilaus on hyväksytty, eli postissa tulee lappu jossa kerrotaan etten saa luottoa, mutta voin noutaa tuotteet postiennakolla. Eli turha iloita etukäteen jollet jo varmaa myöntö saanut.

[QUOTE="mä";22445117]Noilla osarikoroilla ja -kuluilla sekä postimaksuilla olisit voinut lyhentää uo-velkaasi. Maksa velkasi pois!!![/QUOTE]

Vaikka tiedän tämän olevan pelkkää provoilua niin miksi oletetaan, että luottotiedottomalla on ulosotossa jotakin? Eivät ne luottotiedot sieltä palaa heti kun velat on maksettu, samanlaisena yhteiskunnan hylkiönä jatketaan.

[QUOTE="vieras";22445163]Vaikka tiedän tämän olevan pelkkää provoilua niin miksi oletetaan, että luottotiedottomalla on ulosotossa jotakin? Eivät ne luottotiedot sieltä palaa heti kun velat on maksettu, samanlaisena yhteiskunnan hylkiönä jatketaan.[/QUOTE]

Ai, miksi oletetaan? Osaatko itse yhtään arvata? No minäpä kerron... Siksi, kun se on PALJON todennäköisempää, kuin se, että velka olisi jo maksettu ja odotetaan vain merkinnän poistumista. Ja tällöin tiedoissa lukee tuo, että on maksettu ja tätä ei voi verrata luottotiedottomaan, jolla sitä velkaa on. Tietysti kaupat helpommin myöntävät sellaiselle laskulle, kenen tiedoissa lukee tuo "maksettu"-teksti.

Yhteistyössä