N
"nyt harmaana"
Vieras
Mä olen hoitanut maksuasiani ok. Kerran pääsi tv-maksu ulosottoon, siis nyt syksyllä. Maksoin sen heti kun sain maksulapun ulosotosta. Eli se ei jäänyt sinne roikkumaan.
Muuten olen maksanut laskuni ajallaan ja ollut "mallikelpoinen".
Oon tilannut niin Ellokselta, H&M:ltä tiliin tavaraa ja kaikki sen puolin ok.
Nyt hain joustoluottoa Nordeasta. Ei isoa summaa, mutta pienen summan kuitenkin. Pankkineuvojani soitti äsken että mun tiedoissa näkyy joku merkintä. ei osannut sanoa mikä mutta ajankohta on syksy.
Nyt mietinkin, että vaikka mulle sieltä ulosotosta sanottiin ettei siitä mitään maksuhäiriömerkintöjä tule jos maksan sen eräpäivään mennessä niin voiko olla että pankeilla on herkemmät haut ja näkevät tämän merkinnän että tv-lupa on mennyt UO:n kautta.
Muuten olen maksanut laskuni ajallaan ja ollut "mallikelpoinen".
Oon tilannut niin Ellokselta, H&M:ltä tiliin tavaraa ja kaikki sen puolin ok.
Nyt hain joustoluottoa Nordeasta. Ei isoa summaa, mutta pienen summan kuitenkin. Pankkineuvojani soitti äsken että mun tiedoissa näkyy joku merkintä. ei osannut sanoa mikä mutta ajankohta on syksy.
Nyt mietinkin, että vaikka mulle sieltä ulosotosta sanottiin ettei siitä mitään maksuhäiriömerkintöjä tule jos maksan sen eräpäivään mennessä niin voiko olla että pankeilla on herkemmät haut ja näkevät tämän merkinnän että tv-lupa on mennyt UO:n kautta.