J
jarisa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä sain perusvakuutuksen, eikä edes kovin vanhaan autoon sakaan mitään kaskoja ym. perusvakuutuksen saa kaikki
ei saa!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä sain perusvakuutuksen, eikä edes kovin vanhaan autoon sakaan mitään kaskoja ym. perusvakuutuksen saa kaikki
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja ädä:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja ädä:toi käytäntö vaihtui tuollaseksi muistaakseni viime vuoden keväällä!ilman luottotietoja ei perus liikennevakuutusta saa ilman et maksaa vuoden vakuutusmaksut.
kyllä minä sain viime kesänä, mutta johtuikohan se siitä, että olin edelliseen autoon maksanut vakuutukset säännöllisesti, monesti jopa etuajassa
ei johtunut..
mistä sitten jos se keväälä oli muutunut ja kesällä vaihdoin autoa ja luotttotiedoissa on merkintä.
perusvakuutus mulla autossa on.
sama htiö ollut koko ajan, tapiolassa mulla autovakuutus
Alkuperäinen kirjoittaja jarisa:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä sain perusvakuutuksen, eikä edes kovin vanhaan autoon sakaan mitään kaskoja ym. perusvakuutuksen saa kaikki
ei saa!!
mistä luottotiedoton saisi autoon liikennevakuutuksen ilman vuoden etukäteismaksua, onko tämä edes mahdollista? Itse ostin juuri auton eikä ole varaa lykkä 700e pöytään.. Näinkö joutuu vain auton laittamaan seisontaan.. Auto ei ole vielä nimissäni, saako auton edes omiin nimiin ilman että ottaa vakuutusta??
vapaaehtoiset kaskot ovat kalliita, mutta Autovakuutus ja Autovakuutuslaskurit sivuilta löysin hyvää juttua kaskosta.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;10710051:onkos teilä kaks autoa ko makselet pelekästään autovakuutuksia tuon verran?