luottokortilla huonevarauksen "vahvistaminen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomailijatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomailijatar

Vieras
Heippa!

Onko kellään tietoa, mitä tämä (ao.) lause voisi tarkoittaa. Ymmärrän kyllä suomeksi, mutta tässsä tapauksessa tarkoittaa mahdollisesti mitä?

Eli minulle luottokortilla maksaminen yms. on selvää pässin lihaa. Varasin hotellihuoneen ja myöhäinen check-in ja hotelli pyytää luottokortin tietoja, jotta vahvistavat majoituksen nimiini.

Eli pyydetyt tiedot ovat muilta osin ok, mutta lause "reconfirmed by:" on minulle vieras. Mitäköhän mahdollisesti tuolla haetaan?

Anyone knows?

Muutoin antavat huoneen klo 18:00 jälkeen toiselle, jos et ole luottokorttitiedoillasi varaustasi vahvistanut ja näin ollen tehnyt selväksi, että vaikka tulet vasta 18:00 jälkeen hotelliin, niin olet VARMASTI tulossa.

juuh, tajuan kyllä että näin pitävät huoneen myöhemminkin. Lomake oli siis näin.
CC (eli credit card), No: (cc numero), exp: (voimassaoloaika) Reconfirmed by: (?) Signature: (allekirj.)
eli noihin tietoa pitäs laittaa. Mutta tuo Reconfirmed by, minä täytän jotain siihen vai hotelli?

pitäs varmaan kysyy hotellilta :D

Edelleenkin...
ymmärrän jutun kyllä, mutta tässä yhteydessä mitä tuohon Kohtaan tulee kirjoittaa /laittaa?

kenellekään kokemuksia? tietoa?

Joo vähän harvinaisempaa tuo että lomakkeelle tarvitsee täyttää tietoja. Tuliko se meilillä vai onko se hotellin nettisivuilla tuo lomake? Eikö heillä luottokortin tiedot jo ole kun olet varannut huoneen?

Yleensähän riittää tosiaan se että kertoo saapuvansa myöhään niin pitivät huoneen.

Yhteistyössä