Luottettava lastenhoitaja hakusessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelee

Vieras
Me ei olla miehen kanssa oltu yhdessä missään ilman lapsia siis edes päivällä saatika yöllä yli kolmeen vuoteen ja nyt mietin josko keväällä rohkenisi hommaamaan lapsen vahdin, että päästäisiin n. 2 kertaa kuussa yhteiseen harrastukseen.

Ehtona on, että hoitaja olisi joka kerralla sama.
Saako Mll:stä aina saman hoitajan jos pyytää? Vai voiko hoitajan kanssa sopi kerroista suoraan vaikka olisikin Mll:n listoilla?

Onhan noita hoitajien ilmoituksia myös esim. suomi24.fi sivuilla, mutta jotenkin on äärettömän vaikea luottaa....varsinkin kun toinen lapsista vielä alle 1 vee eli vauva....

Ja mummeja kummeja tai sukulaisia ei apuun ole saatavilla

Minä ainakin olen tehnyt niin että eka kerran hoitaja käyny vaan jutteleen ja tutustuun lapsiin ja ite olen ollu kans paikalla. Ja se että jos alottaa parin tunnin keikoista eka niin saa itelle sitä tuntumaan et miten pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ainakin olen tehnyt niin että eka kerran hoitaja käyny vaan jutteleen ja tutustuun lapsiin ja ite olen ollu kans paikalla. Ja se että jos alottaa parin tunnin keikoista eka niin saa itelle sitä tuntumaan et miten pärjää.

Just vastaavaa meinasin ehdottaa. :)

Tässäpä mun tarina =) asuttii toisella paikkakunnalla missä ei ollu tuttuja eikä sukulaisia. Mll:ltä sai hoitajan jolle sai soittaa aina samalle ja tää oli niin suosittu henkilö että jotkut varas se jo vuosi etukäteen jos tiesi että on joku reissu tiettynä viikonloppuna =) Ja siis sille sai soittaa tai text suoraan ja kysyä et onko vapaana. Meillä oli kaksi hoitajaa sen välityksen kautta ja tekstailin aina heille jos oli hoidon tarvetta. Toinen tää tosi suosittu oli vanhempi jo lähellä eläkeikää oleva entinen tarhantäti ja tosi kiva sekä topakka, toinen oli sellanen 17v tyttö joka oli myös kiva ja hyvä hoitaja.
Tää eka hoitaja tuli mm. meille sovitusti hoitamaan kun lähdin nelosta synnyttämään niin oli sovittu etukäteen että tulee kun tarvitaan =) Ja olis ollu tarvittaessa vaikka koko viikonlopun =)

Yhdestä netin hoitajavälityskestä viestittelin parin hoitaja ehdokaan kanssa. Toisella oli ihan järkyttävät palkkatoiveet (vailla mitään koulutusta ) ja toisen kanssa sovittiin et tulee käymään ja tapaamaan ni ei kuulu, sitte laittaa viestiä että ei pääse jostaki ihan utopia syystä. Sovittiin toinen päivä ja taas odotellaan ei kuulu, ei vastaa puhelimeen. Sitte laittaa parin päivän päästä viestiä että oli kipeenä ja että ripulia oli niin ettei voinu viestiä lähettää :laugh: juu ei tavattu sitte ollenkaan ko. ripulihoitajan kanssa... Enkä ole sen jälkeen uskaltanu noita netin hoitajia kysellä.

Mut mll:n hoitajiin oon ollu tyytyväinen kyllä =)

Yhteistyössä