Luontaistuote tms. joka auttaisi unettomuuteen?

• Viestiketjun aloittaja uneton onneton
  • Ensimmäinen viesti
Melatoniini
(iherb:stä tilaamalla maksaa esmes 3mg tabletteja 240 kappaleen purkki jotain 9€? ja enskertalaisena kun saa alekoodin niin ei tarvii postareita maksaa ku dollari eli hitusen alle euro).

Ite oon käyttänyt tota jo pitkään. Aamulla herää skarppina ilman "krapulaa"

"Jenis"
No kappas, just ostin melatoniinia tänään ihan apteekista! Huonouniset muksut on vieneet multa omankin nukkumiskyvyn, pakko kokeilla jotain. Noissa tabuissa on 1mg melatoniinia, reseptillä sais 3mg tai 5mg. Tänään aattelin kokeilla, toivottavasti tepsii...

Kauranversouute kuulemma toimii. En ole tosin ite kokeillu kun kerran. Nukutti kyllä niin pirusti, mutten ole varma johtuiko uutteesta, vai suhteellisen puuduttavasta luontaislääkintä-luennosta.

[QUOTE="Jenis";27846910]No kappas, just ostin melatoniinia tänään ihan apteekista! Huonouniset muksut on vieneet multa omankin nukkumiskyvyn, pakko kokeilla jotain. Noissa tabuissa on 1mg melatoniinia, reseptillä sais 3mg tai 5mg. Tänään aattelin kokeilla, toivottavasti tepsii...[/QUOTE]

Hyvä tietää, että saa myös ilman reseptiä. Mä käytän satunnaisesti tuota 3 mg:n "annota", sitä voin ottaa peräti 2 illassa, jos yksi ei meinaa auttaa (tosin tähän mennessä yksi on riittänyt). Eli noita reseptivapaita voisi ottaa 3...

ap.
[QUOTE="Jenis";27846910]No kappas, just ostin melatoniinia tänään ihan apteekista! Huonouniset muksut on vieneet multa omankin nukkumiskyvyn, pakko kokeilla jotain. Noissa tabuissa on 1mg melatoniinia, reseptillä sais 3mg tai 5mg. Tänään aattelin kokeilla, toivottavasti tepsii...[/QUOTE]

Pitää tarkista olisko joku apteekki vielä auki? Toivotaan että tepsii. Jos viitsit niin tule aamulla ketjuun kertomaan tepsikö. :)

katos mokomaa niimpas onkin(piti tsekkaa). Mut postikuluista huolimatta se natrol jenkeistä on halvempaa :)

"Jenis"
Hyvä tietää, että saa myös ilman reseptiä. Mä käytän satunnaisesti tuota 3 mg:n "annota", sitä voin ottaa peräti 2 illassa, jos yksi ei meinaa auttaa (tosin tähän mennessä yksi on riittänyt). Eli noita reseptivapaita voisi ottaa 3...
Mä kans mietin, mitä ideaa siinä on että noi vahvemmat on reseptillä, kun kerran mietoja voi ottaa sitten vain enemmän... mutta kai ne reseptillä on halvempia sitten.

ap.
[QUOTE="Jenis";27846968]Voin käydä kertomassa, sattumoisin nämä uni- ja varsinkin unettomuusasiat on viime vuosina tullu niin tutuksi että mielellään jaan kokemuksia :D Ois mahtavaa kun joku (reseptivapaa) ihan oikeasti auttais.[/QUOTE]

Kiva. :) Mä haen tuota heti huomenna apteekista.

Yhteistyössä