Luonnoton hirviö!!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ole totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ole totta

Vieras
Nyt täytyy sanoa että tällä tytöllä on mennyt sisu kurkkuun. Ongelmani on seuraava, toivon mukaan joku ymmärtää.
Eli ensinnäkin olen 26 vuotiaaksi asti selvinnyt neitsyenä. Yksi syy tähän varmasti on ollut se että minusta on tuntunut ensinnäkin siltä ettei "kaikki ole ihan kunnossa" tuolla alakerrassa, yksi suuri syy on se että olen erittäin kipuarka, varsinkin tämänlaiselle kivulle. Fakta on nyt se että saan pimppiini yhden sormen kerrallaan, joskus sekään ei onnistu kun jännitän niin kauheesti. Olen todella vahva fyysinen jännittäjä ja tuntuu välillä että kroppani on jatkuvassa jännitystilassa.

Olen nyt tavannut miehen johon olen rakastanut. En olisi ikinä uskonut, kaiken sen sydänsurun jälkeen että tapaisin tämän miehen. Sitten "muistin" tämän ongelmani. Mies on aika hyvällä koolla varustettu henkilö ja nyt pelkään että yhdyntä ei tule koskaan onnistumaan.

Kävin lääkärillä ja hän ei edes voinut tehdä täydellistä sisätutkimusta koska lihakseni olivat kuulemma niin tiukat. Hän sanoi että immenkalvo ei ole tiellä mutta lihakseni ovat vain niin tiukat. Tosi jännitin taas siinä tilanteessakin ekä asiaa auttanut lainkaan se ett lääkäri vilautti vaginismin mahdollisuutta. Nyt taas koitin tamponia, sisään en sitä saa kuin vaselinin avulla ja nytkään se ei tainnut edes kunnolla sisään mennä. Kun tamponi on sisällä minulla on jatkuva "kiristämisen, poltteen ja kirvelyn tunne"
Minulle on varattuna sairaalasta aika tutkimukselle ja olen päättänyt kestää sen tuli mitä tuli.

Eniten minua kauhistuttaa tässä se että en koskaan pysty yhdyntään enkä pysty nauttimaan siitä. Siinä vaiheessa voin sanoa myös pitkäaikaiselle kumppanuudelle hyvästit. Nautin suuseksiä ihan hirveästi ja senkanssa e iole mitään ongelmaa. Olen myös ehkä joskus sisällän hiljaa toivonut lasta, edes yhtä mutta helvetistäkö sellainen minulle siunaantuu kun en edes yhdyntään pysty ( anteeksi kielenkäyttö) heti kun pitäisi sisään työntyä tulee stoppi vastaan, ihan koko kroppa jännittyy ja tuntuu että mies ei tule koskaan pääsemään sisääni.

Itkettää koska tuntuu että minun on jätettävä mies tämän takia, en usko että thän ätä hyvällä katsoo. Ennen kaikkea itketää itseni takia koska en voi nauttia seksistä

Onko minulla yhtään kohtalotovereita vai olenko todella joku vaginismi friikki? Ja pyydän kaikilta niiltä jo anteeksi kenellä tämä vaginismi on mutta mielestäni se ei ole normaalia ja siitä ainakin minä kärsin

Tämä on ihan kauheta!!

Seksuaaliterapeutti voisi varmasti auttaa sinua.

Toisaalta tulee mieleen joku muukin parisuhteisiin perehtynyt henkilö, esimerkiksi Perheasiain neuvottelukeskuksen psykologi. Jostain syystähän sinä olet kehittänyt tuon ylijännittämisen.

En tieda, olen luonnostani ihminen joka jannittaa kovasti, aina on maha ja paa ja hartiat kipeana jos vahankin on jannittamista.
Hyva juttu tassa sentaan on etta tama mies jonka mainitsin, saa minut todella syttymaan. Yhdyntaan hanen kanssaan en ole viela edes koittanut mutta pelkastaan ajatus saa minut villiksi ja todella haluan sita. Seksi ei ole sinansa koko ajan ajankohtaista silla elamma etasuhteessa talla hetkella, tilanteen pakosta. Olen kuitenkin niin rakastunut tahan mieheen etta haluan hanta suunnattomasti ja haaveilen ihanasta seksista hanen kanssaan. Pelkaan vain etta se jaa sen haaveilun tasolle

Hmm.. kyllä tuo ongelmasi on varmaan aika pitkälti osin siellä korvien välissä. Niinkuin itsekin toteat, että jännität kovin herkästi ja reippaasti. Siitä jännityksestä pitäisi sitten yrittää päästä eroon. Mikä ei tietenkään ole helppoa. Kun sitä rupeaa ajattelemaan, niin varmasti jännittää vielä enemmän. Keskustelemassa kannattaa käydä jonkun ammatti-ihmisen luona.

Hmm.... itse kokeilisin ensi hätään ko miehen kanssa romanttista illallista, jonka aikana nautit pari lasia punaviiniä (ei siis todellakaan enempää...). Punaviini hiukan rentouttaa ja poistaa mahdollista jännitystä. Ja saa minut ainakin vielä villimmäksi sängyssä ;)

Kaikenlaista kaupunkilegendaa on, enkä halua aliarvioida ongelmaasi, sanon vain, että ratkaisu löytyy. Usko pois. Olet aloittanut tukimukset ja asia selviää. Mitään hirviömäistä ei asissa, saati sinussa ole, tulet huomaamaan.Vagina sattaa olla aika tiukka, jos sukupuolielämä ei ole alkanut, mutta se on sellainen paikka, joka venyy aivan tarpeen mukaan ja supistuu sitten taas. Luoja on sen sellaiseksi luonut. Varmaa on, että siellä on ainakin pipetin mentävä aukko, jos nimittäin lasta ei vanhoilla perinteisillä keinoilla saada alkuun.Synnytys voi tapahtua sitten vaikka sectiolla, ettei suutariksi jää sekään.
Odottele rauhassa lämpimiä tunteita. Jos miehesi on ymmärtäväinen, asia ratkenne itsestään.

Alkoholi parilla ekakerralla voisi olla sinulle riitävä laukaisija, kuten edellä jo kerrottiin. Lasi-pari viiniä tai konjakkia, jotta tulee lievä humalatila ja unohdat vartioida omia reaktioitasi. Se on tepsinyt lukemattomille muille, joilla alkuun pääseminen on ollut hankalaa.

Kätilö tietää, mistä puhuu ja uskoa itseesi me muutkin sinulle haluamme antaa. Onnistuu varmasti, kun lakkaat pelkäämästä!

Onnea teille elämään.

Kiitos kaikille vastanneille. Asun tällä hetkellä ulkomailla ja tutkimuksiin meno tietysti hieman jännittää siinäkin mielessä. Olen koittanut tätä asiaa olla miettimättä sillä mitä enemmän pähkäilen, sen hullummaksi tulen. Tuossa päivänä muutamana olen ottanut käyttöön suomalaisen sisun ja hieman"koetellut" paikkojani. Sormi menee kyllä sisään eikä se satu. Luulen että se kulma missä työnnän sormen sisään ei ole välttämättä edes se paras. Sitä tamponin käyttöä pähkäillessäni sattui silmiin keskustelu missä naiset puhuivat tamponin käytöstä. huomasin ettei se kaikille todellakaan ole se paras väline. Rupesin miettimään että se polttelu ja kiristyksen tunne tulivat siitä kuin tosiaan kuivaan pimppaan olisi jotain työnnetty ja se tuskin on hauskaa kokeneellemmakaan. Rupesin sitten miettimään että voiko olla mahdollista että kuukautiseni eivät vaan tarpeeksi runsaat että tamponi voisi olla käytännöllinen.

Toinen juttu on se, että joskus hamassa nuoruudessani yksi kaverini kertoi ekankerran "sattuneen ihan saatanasti" se on jotenkin minulle päähän jäänyt soimaan ja mukavuuden haluisena ihmisenä en tod haluaisi käydä läpi sellaista kokemusta. Saatan olla sinänsä onnekas, sillä "mieheni" tuntuu aika ymmärtäväiseltä tyypiltä. Sitä en tiedä miten suhtautuu faktaan että 26 vuotiaana olen vielä neitsyt mutta minkäs asialle sitten voi....

Ei se aina ole helppoa tamponin käyttökään. Olen kaksi lasta synnyttänyt, ensimmäisen tosin sektiolla, mutta ei se tamponi meikeläiseenkään uponnut. Kerran oli tosi tukalat paikat kun muuta ei ollut. Ystävättäreni antoi ohjeita oven takana ja minä survoin. No sen opin, että paikat pitää olla rentoina kun sitä sinne yrittää. Ei ole kyllä paljon tamponia sen jälkeen käyttänyt kun on aina niin vaikeaa sen sinne asettelu . Kyllä se sinulta pikkuhiljaa onnistuu se toinenkin asia. Luulisi miehen olevan onnellinen kun on ensimmäinen.

Heips, suosittelen sinulle käytettäväksi liukuvoidetta ensimmäistä yhdyntää silmälläpitäen. Ensimmäinen yhdyntä ei välttämättä satu saatanasti kuten ystäväsi asian ilmaisi. Veikkaan, että eniten sattuu juuri se että ei ole lämmitelty tarpeeksi ja paikat on vielä kuivat. Jos sormi menee sisälle niin uskon että et tule tuota neitsytkipua tuntemaan ollenkaan. Kunhan makuun pääset niin veikkaan että ongelma unohtuu :)

Tamponit tosiaan voivat tuntua inhottavilta ihan siksikin, että paikat ovat liian kuivat. Eivät ne kaikille sovi.

Itse olin myös mallia "yksi sormi sisään juuri ja juuri", kun menetin neitsyyteni 25- vuotiaana. Pari kolme kertaa yriteltiin miehen kanssa ja kolmannella kerralla sitten. :) Kyllä se hieman sattui, mutta ei todellakaan "saatanasti". Ainakaan minun mieheni ei tehnyt mitään numeroa siitä, että oli ensimmäinen.

Pari lasillista viiniä tosiaan auttaa asiaa. Eikä pidä hermostua, jos heti ei onnistu, ei teillä ole kiire mihinkään. Eikä muuten sen "ekan kerran" jälkeenkään kannata hermostua, jos homma ei heti toimi kuin ruusuilla tanssi, minulla meni varmaan puoli vuotta että seksi alkoi olla luontevaa -toki se siis kivaa oli koko ajan, mutta etten jännittänyt yhtään.

Neuvoisin sinua keskustelemaan miehen kanssa peloistasi, että hän ymmärtää olla varovainen.

Kaikki menee varmasti ajan kanssa loistavasti. Ja tosiaan, kun makuun pääset, on miehesi vielä helisemässä. ;)

Naiset, tai pikemminkin keskenkasvuiset tytöt, tuntuvat saavan jotain kieroutuneita kiksejä siitä, että pelottelevat ystäviään kaikella, mitä he eivät vielä ole kokeneet. Näin on myös neitsyyden menettämisen suhteen. Itse lykkäsin seksin harrastamisen aloittamista juuri pelon takia. En uskaltanut lähteä mukaan, koska olin kuullut kavereilta niin selkäpiitä karmivia juttuja siitä kivusta ja veren määrästä, joka ekakertalaisella on vastassa. Noh, sitten parikymppisenä rakastuin ja päätin kerätä rohkeuteni. Ja kas kummaa, ensimmäinen kerta ei todellakaan ollut lainkaan kivulias vaan kaikesta jännittämisestä huolimatta ihan miellyttävä kokemus. Vertakaan ei tullut tipan tippaa.

Alkuviikosta TV 4 Dr Phil ohjelmassa oli vieraana pariskunta, jossa vaimolla oli ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa. Toisaaltaan hänen teki mieli seksiä, mutta sitten hänelle meni "tunn lukko päälle", eikä hän kyennyt miehensä kanssa seksuaaliseen kanssakäymiseen.

En katsonut ohjelmaa sen syvällisemmin, mutta taustalla oli "tallennetut muistit, mielikuvat, ohjeet, neuvot", joita esimerkiksi oma äiti tai isä on saattanut iskostaa tämän vaimon "päähän" ja jotka nousevat esiin alitajunnasta "Äiti sanoi näin- Äiti varoitteli, Äiti pelotteli- Isä sanoi näin jne.

Tallennamme omalle henkilökohtaisen "tietokoneemme keskusmuistiin", eli aivoihimme kaikki kuulemamme "totuudet", jotka itseasiassa saattavat olla omien vanhempien pelko sittä, että tytär tulee raskaaksi ja he menettävät tyttärensä jollekin miehelle.

Dr Phil lupasi järjestää naiselle psykoterapiaa erikoispsykiatrin avustuksella ja jossa terapiassa nämä "lukot" voidaan avata.
Olettaisin, että kysymyksessä on "aivoihin" syötetyt käsitteet, käsitykset, pelot ja uhkakuvat, jotka estävät ihmistä rentoutumaan ja vapautumaan näistä "kauhuskenaarioista".

En tiedä kuuluisivatko nuo tilanteet luokkaan "fobiat". Ihmisillä on lentopelkoa, hissipelkoa, korkeanpaikan kammoa, ahtaanpaikan kammoa jne, jotka estävät ihmistä toimimasta luotua uhkaa -pelkoa vastaan.

Valemuistosyndrooma . False Memory Syndrome.

"Kun muistoja on vääristelty, tuloksena voi olla niinkutsuttu valemuistosyndrooma; tilanne, jossa henkilön minäkäsitys ja ihmissuhteet keskittyvät traumaattiseen muistoon, joka on objektiivisesti väärä, mutta johon henkilö itse vankkumatta uskoo..." Aiheesta enemmän allaolevassa linkissä, jonka voi tulkita myös "Uskomuksien uhrit".

http://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Googlen haulla > tiedostamaton < löytyy paljon mielenkiintoista materiaalia, johonka tutustumalla saattaa löytää "avaimen", jolla tunnelukkoja pystyy avaamaan.

Myös haulla >j orma myllärniemi < löytyy milenkiintoisia sivuja. Hän kuuluu maamme johtaviin psykoterapeutteihin.

Toivottavasti näiden linkkien avulla osaat tarkastella ongelmaasi laajemmin ja löydät "avaimen" lukittuun porttiin ja avattuasi yhden portin löydät uusia "avaimia", joilla voit avata seuraavia portteja jne, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä!:
Naiset, tai pikemminkin keskenkasvuiset tytöt, tuntuvat saavan jotain kieroutuneita kiksejä siitä, että pelottelevat ystäviään kaikella, mitä he eivät vielä ole kokeneet.

Kokemuksia on erilaisia, kyse ei välttämättä ole mistään pelottelusta. Sinulle eka kerta oli helppo, jotkut joutuvat menemään gynelle laajennuttamaan immenkalvon aukkoa jotta yhdyntä lainkaan onnistuisi.

Katsoin joskus viime vuoden puolella dokumentin kolmesta brittinaisesta, joista kukaan ei saanut yhdynnässä orgasmia. itse asiassa tämä yksi 40+ ikäinen nainen ei ollut koskaan edes nauttinut yhdynnästä, koska se aiheutti kovia kipuja. Vasta asioiden perusteellinen selvittäminen aiheutti sen, että syylliseksi saatiin selvitettyä naisen kipuherkkyys, joka oli normaalia suurempi. Naiselle määrättiin kunnollisia liukuvoiteita, kipulääkkeitä ja jopa epilepsian hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä. Niiden avulla tämä nainen kykeni harrastamaan seksiä ja jopa hieman nauttimaan siitä. Naisen iso ongelma nimittäin oli se, että hän ei kyennyt miehensä kanssa seksiin enää vuosiin ja ero oli lähellä. Nainen kuitenkin rakasti miestä ja halusi antaa seksiä miehelle. Tämän uuden lääkitysyhdistelmän ansiosta parisuhde alkoi kukoistamaan eli vaikkei orgasmeista ollut tietoakaan, naisen seksielämä sai rutkasti kohennusta.

AP: Tilanteesi ei välttämättä ole ollenkaan näin paha. Kannattaisi ehkä kosketella itseä ja tehdä rentoutusharjoituksia. Itse yhdynnän suhteen kannattaisi olla hitaalla kannalla ja edistyä sitä mukaa, kun sinusta siltä tuntuu. Sinun pitäisi opetella ajattelemaan miehen penistä nautinnon lähteenä eikä kivun aiheuttajana.

Minulla on kireä kudosrakenne (synnytyslääkäri näin todennut) ja sen vuoksi esim. synnytykseni ovat kestäneet kauan ja olleet kivuliaita). Myös ensimmäisessä yhdynnässäni vuosin verta aika lailla, vaikka mies ei ollutkaan isokaluinen. Olen kuitenkin oppinut rentouttamaan ja jännittämään lihaksia siten, että seksi on hyvin nautinnollista. Nykyään jopa nautin siitä, että miehellä on iso ja paksu kalu.

Seksuaalisuuden toteuttaminen ei ole niin helppoa kuin yleensä väitetään. Tarinat oravista ja puista menevät pahoin metsään. Parisuhteessa harrastettavaan seksiin liittyy aikamoinen kasa paineita ainakin suhteen alkuvaiheessa. Niin kai sen pitää mennäkin.

Omakohtaisesti ehdottaisin, että setvit omat haasteesi ennen parisuhdeseksiin sukeltamista. Se on aikamoinen taakka jo itselleen kannettavaksi, puhumattakaan että siirtää omat ongelmansa myös yhteisiksi ongelmiksi.

Ihan ottaisin omaa aikaa ja harjoittelisin pitämään masturbaatiosta. Ja vielä niin, että siihen kuuluu penetraatio. Kuulostaa ihan Uma-tädin neuvoilta, mutta niissä on joskus perää.

Otat sen viinilasin tai jotan vaffempaakin ja eikun harjoittelemaan. Voit käydä SinCityssä välineiden hankinnassa. Kun joudut juttelemaan asiasta myyjän kanssa, harjoittelet samalla ongelmasi käsittelyä toisen ihmisen kanssa.

Neitsyyden menettäminen ei hyvän harjoittelun jälkeen ole itsessään enää suuri askel. Isompaa on se tunne ja kokemus, joka syntyy kun voi jakaa oman seksuaalisuutensa toisen ihmisen kanssa, sen jota rakastaa. Sinulla sellainen on, ja se on enemmän kuin monella muulla!

Surut pois ja kukka rintaan!

Täällä yksi neitsyt 27-vuotiaaksi. Sen ensimmäisen poikaystävän kanssa asiaa työstettiin sängyssä puoli vuotta, ennen kuin täysi penetraatio tapahtui. Syynä juuri tuollainen kuvailemasi jännitystila. Immenkalvo oli sekin kai tavallista sitkeämpää lajia, koskapa siirtyessäni poikaystävään numero kaksi vuosin yllättäen verta uudestaan.

Ihan helvetinmoinen ongelmahan se oli. Pidin itseäni friikkinä ja pistin poikaystävän ihan ihme prässistä läpi. Ainakin sillä oli sitkeyttä, kuinka se jaksoikin yrittää. Poikaystävä kakkosen kohdalla ongelma nousi yllättäen uudestaan esiin, ja oli tehdä selvää suhteesta heti alkumetreillä. Sitkeys palkittiin tälläkin kertaa. Seksielämä vakiintui niin normaaliksi mitä olla voi. Paitsi että vähän friikki olen kai vieläkin: En edelleenkään kykene irtosuhteisiin. Poikaystävä kakkonen on tuossa vieressä onneksi vieläkin, joten ei tällä hetkellä onneksi tarvitse edes kokeilla.

Hyviä neuvoja olet täällä jo saanut, minä en voi antaa muuta kuin rohkaisua. Et todellakaan ole yksin ongelmasi kanssa. Kärsivällisyyttä, sitkeyttä ja rohkeutta peliin.

Ja voimia.

suosittelen sinulle käynti helsingissä jorma paavosen vastaanotolla töölön mehiläisessä. hän on erikoistunut em.vaivoihin. niihin on monta lievityskeinoa ja paavonen sanoi mulle että puolet potilaista parantuu spontaanisti. tiedän ja ymmärrän, että masentaa, mutta noi oireet eivät ole maailmanloppu. haes googlesta vulvodynia, vestibuliitti ja punajäkälä. sulla voi olla joku noista. tsemppiä ja jaksamista

Minä suosittelen sinulle jotain rauhoittavaa. Esim. pieni annos diapamia/opamoxia. Ne rentouttavat sekä mielesi, että kehoasi...

Toinen vaihtoehto on sitten se lasi tai pari viiniä. Kokeile näitä asioita...

Uskon, että tässä on nyt alku vain hyvin vaikea, ja kun saat itsesi rennoksi (lääkkeellä/viinillä) niin siitä se lähtee...se alku vain on hankalaa.

Tsemppiä!

Yhteistyössä