luonnollisen sävyiset hiusvärit, tykkääkö miehet niistä?

"vieras"
Mistä sä itse pidät...

Kyllä mä melko varma olen, että mun tuntemat miehet tykkää luonnollisen sävyisestä tukasta. Ja - no kaikki ovat tykänneet, että olen vaalea.

Itse mä en pidä olleskaan sellaisista ihan valkoisiksi värjätyistä hiuksista. Joillakin on luonnostaan ihan valkoiset ja se näyttää upealta mutta nykyään näkee näitä "vetyperoksidi blondeja". mutta uskon että miehet pitävät näistä.

Mä taas en voisi kuvitellakaan, että laittaisin päähäni luonnollisen värin :D No, musta vissiin ollut lähinnä luonnollista väriä mitä mulla ollut. Enkä todellakaan tiedä mistä miehet tykkää, en mä niiden takia päätäni värjää.

[QUOTE="hmmm";24244179]ihana väri! mikä on nimeltänsä (numero,väri). Onko mainittu, minkä väriset/sävyiset hiukset tuolla voi värjätä?[/QUOTE]

7.31
Luonnonvaalesta - mustanruskeaan.
Olikohan vaalea tuhka nimeltään.

Uutus väri, tai ainakaan itse en oo aiemmin nähny noita. Nyt 2-3 kertaa värjänny tällä värillä.

muoks. mulla on ollut mustat hiukset pitkään, niin pitkään kun muistan. Pari värinpoistoa ja sitten laitoin tuon tuhkasävyn niin lähti kaikki oranssihtavat vivahteetkin pois.

Viimeksi muokattu:
wuf
Minä "en saa" vaihtaa punasia hiuksiani pois, poikakaveri rakastaa niitä (minä toki myös). Sen exällä taas oli aika luonnottoman blondit hiukset, tais niistäkin tykätä. Eli ei ainakaan tuo minun oma diggaa luonnonväreistä...

"hmmm"
7.31
Luonnonvaalesta - mustanruskeaan.
Olikohan vaalea tuhka nimeltään.

Uutus väri, tai ainakaan itse en oo aiemmin nähny noita. Nyt 2-3 kertaa värjänny tällä värillä.

muoks. mulla on ollut mustat hiukset pitkään, niin pitkään kun muistan. Pari värinpoistoa ja sitten laitoin tuon tuhkasävyn niin lähti kaikki oranssihtavat vivahteetkin pois.
Minulla on vaaleahkon ruskeat/ruskeat hiukset ja mietin että vetääkö liian tummiksi jos laitan tuon värin..? Tuossa kuvassa väri näyttää todella ihanalta.. miten lienee omassa päässä käyttäytyisi, kumpa tietäisi.

Yhteistyössä