luonnevikainen ihminen

  • Viestiketjun aloittaja vieras nyt
  • Ensimmäinen viesti
vieras nyt
muistaako kukaan niitä sivuja, joilla kerrotaan että millainen ihminen on luonnevikainen? siinä oli muistaakseni joku keskustelufoorumikin. oisko joku ystävällinen ja laittaisi linkin? nyt on tosi hätä! :(
 
lisko
Muistelen että on olemassa sellainen yhdistys kuin Narsistin uhrit tms. Yhdistysten sivuilla yleensä aiheeseen liittyvää keskustelupalstaa ja tietoa. Kokeile googlata sillä nimellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:42 ap vieras kirjoitti:
oi kiitos :flower: nämä minä luen ajatuksen kanssa. tiedätkö muuten, että mihin pitää ottaa yhteyttä, jos läheisellä on tuollainen luonnehäiriö?
Luonnevikainen :LOL:

Mitäs mieltä läheises on tilanteesta, tunteeko olevansa luonnehäiriöinen? Tai onko saanut diagnoosin...? Vai onko asiaa edes tutkittu?
Miksi sun pitäisi ottaa johonkin yhteyttä, siis tarvitsetko itse keskusteluapua vai haluaako läheisesi jonkinlaiseen hoitoon...?
 
ria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:42 ap vieras kirjoitti:
oi kiitos :flower: nämä minä luen ajatuksen kanssa. tiedätkö muuten, että mihin pitää ottaa yhteyttä, jos läheisellä on tuollainen luonnehäiriö?
Sanoisisnko että tälläisia ihmisiä on vaikea saada hoitoon ennekuin jotain merkittävää tapahtui.Minun kohdallani miehelläni oli tälläinen sairaus joka puhkesi stressin yhetydessä niin että hän muuttui täysin oudoksi ja aggressiiviseksi.Minun täytyi tilata lekuri kotiin ja hänet vietiin ns.pakkohoitoon.Nyt hän on ihan eri ihminen,tosin lääkitys on päällä.
 

Yhteistyössä