Luomukosmetiikan käyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuinka moni käyttää luomukosmetiikkaa?
Minkä merkkisiä tuotteita käytätte? Ja mitä tuotteita?
Kokemuksia kaipaan, olen siirtymässä luomun puoleen tässäkin asiassa :)

Käytän Lily Lolon mineraalipohjaa sekä ripsiväriä, jotka on ainakin itselleni erittäin mukavasti toimivia :) . Kosteusvoiteissa on niin paljon valinnanvaraa nykyisin että hyviä vaihtoehtoja on vaikka kuinka. (Tätä ei varmaan Suomesta saa mutta todella hyvää tavaraa on australialainen Antipodes.) Huulipunista hyviä on Karen Millerin, onkohan myös australialainen, sori asun väärällä puolella planeettaa helppoihin suosituksiin :/
Aivan ihania ja erittän hyvin toimivia luomudödöjä on Logonalla. Ei halvimmasta päästä, mutta toimii ja tuoksuu hyvältä (no Aloe Vera -tuoksu on kyllä aika outo, mutta Asia on ihana, sen summassa ostin joskus miehelle Ruohonjuuresta mutta käytin sitten itse puolet kun se vaan oli niin hyvä. Olin etsinyt oikeasti toimivaa dödöä vuosikausia. Toinen yhtä hyvätehoinen, halvempi, ei-tuoksullinen on taasen australialainen MooGoo, kerron nyt siltä varalta että jollain sattuu oleman toivottoman tuntuinen deodorantinmetsästys käynnissä niin kuin itselläni oli pari vuotta sitten. MooGoo ei kyllä ole luomua, mutta täysin luonnonmukainen raaka-aineiltaan.)

Yhteistyössä