Luomen poisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llllllll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

llllllll

Vieras
Poistaako luomen ihan terveyskeskuksessa. Mulla on tosi ärsyttävässä kohtaa luomi..just siinä missä pikkarien reuna menee. Lenkillä jos hikoo niin hiertää ja pari kertaa sen jopa rikkonu ku oon sheivaillu bikinirajaa.. oon miettiny ja miettiny ja nyt haluan siitä kyllä eroon..onko mimmonen toimenpide....ja jos ihan tos terkkarissa niin maksaako ihan sen norm. käyntikerran?

Mulla kans luomi tuolla intiimialueella,mut just siinä kohdassa ettei housut hankaa.Joskus kyl pitäis poistattaa.Leikkuutin muutes mahasta aikas ison luomen yksityisellä kylläkin ja jälki oli kipeä monta päivää.Se kyl vähän kummastutti!!!Onks sulla isokin luomi?

Multa nappastiin kaksi luomea pois alta 2kk sitten, ihan tk:ssa kävin, omalääkärillä. Pisti puudutuspiikin, nappasi veitsen kouraan ja pyöräytti luomen pois, hieman "ihoa" lähti ympäriltä samalla. Yksi tikki tuli per vekki, viikkoa myöhemmin terkkari poisti tikit. Maksoi sen tk-käynnin, ite valitsin koko vuoden maksun 27 ja jotain kerralla, niin ei tarvitse joka kerta maksaa sitä 13 euroa.

Poistaako luomen ihan terveyskeskuksessa. Mulla on tosi ärsyttävässä kohtaa luomi..just siinä missä pikkarien reuna menee. Lenkillä jos hikoo niin hiertää ja pari kertaa sen jopa rikkonu ku oon sheivaillu bikinirajaa.. oon miettiny ja miettiny ja nyt haluan siitä kyllä eroon..onko mimmonen toimenpide....ja jos ihan tos terkkarissa niin maksaako ihan sen norm. käyntikerran?

Moro sen voi poistaa joko laaserilla tai napsimalla ja sitten ne ompelee sen.
Kaks vaihtoehtoo. Mutta aina kannattaa poistaa terveyskeskuksessa ei itse.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä