Luomen poisto - mitä maksaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tk:ssa ei ole palstiikkakirurgia, mutta saat sellaiselle lähetteen. tavan tk lekurit eivät lähde kovin helpolla kasvoista poistamaan luomia juuri sen takia että se on kuitenkin oma taiteenlajinsa jo ihan sillä ettei jää suurta arpea kasvoihin.
mutta menehän käymää lääkärisi luona ja keskustele hänen kanssaan asiasta.

[QUOTE="luppis";25797136]
...
mutta menehän käymää lääkärisi luona ja keskustele hänen kanssaan asiasta.[/QUOTE]

Lääkärini, joka toivottavasti on jo jäänyt eläkkeelle, poisti multa yhden luomen selästä ja uhkasi poistaa ison luomen myös kasvoista. Siitä on nyt viitisen vuotta aikaa ja sen operaation jälkeen en ole lääkärissä käynyt. Voi kun muistaisin sen äijän nimen että en saa samaa.

Multa on poistettu paljon luomia terveyskeskuksessa. Yksi lähes väritön "luomi" kasvoi nopeasti poskeen ja terv.keskuskessa sanoivat heti että he eivät kasvoihin koske. Sain lähetteen heti yksityiselle ja poisto järjestyi jo parin päivän päästä.

Jos luomet on vartalolla niin hyvin voi antaa poistaa terveyskeskuksessa, jäähän siitä yleensä arpi mutta eivät nuo mua ainakaan haittaa.Tosin meillä ainakin terveyskeskukseen joutuu jonottamaan poistoaikaa muutamia viikkoja / kuukausia. Kerran kyllä poistettiin ihan päivystyksessäkin kun oli muuten hiljaista ja lekurilla aikaa.

[QUOTE="vieras";25797195]Multa on poistettu paljon luomia terveyskeskuksessa. Yksi lähes väritön "luomi" kasvoi nopeasti poskeen ja terv.keskuskessa sanoivat heti että he eivät kasvoihin koske. Sain lähetteen heti yksityiselle ja poisto järjestyi jo parin päivän päästä.

Jos luomet on vartalolla niin hyvin voi antaa poistaa terveyskeskuksessa, jäähän siitä yleensä arpi mutta eivät nuo mua ainakaan haittaa.Tosin meillä ainakin terveyskeskukseen joutuu jonottamaan poistoaikaa muutamia viikkoja / kuukausia. Kerran kyllä poistettiin ihan päivystyksessäkin kun oli muuten hiljaista ja lekurilla aikaa.[/QUOTE]

Luulin ettei ns kosmeettisista syistä terveyskeskuksissa luomia poisteta? Siis vain jos sellaisessa paikassa että hankautuisi?

Luulin ettei ns kosmeettisista syistä terveyskeskuksissa luomia poisteta? Siis vain jos sellaisessa paikassa että hankautuisi?

Mulla on luomet jollain tavalla muuttuneet, tai sitten ovat olleet esim. rintsikoiden alla tai muussa vastaavassa paikassa. Myös yksi isohko syntämästä (?) asti ollut luomi on poistettu kun äitiysneuvolassa siitä huomauttivat. Olen myös käynyt joskus ihan luomikontrollissa jossa lääkäri on käynyt kaikki luomet läpi ja sanonut pitääkö hänen mielestään jokin poistaa. Mulla luomia on aika paljon joten noita pitää seurata.

Mutta jos sanoo terkkarissa että luomi on muuttanut väriä, kasvanut tms niin kyllä n siellä sen poistavat. Tosin aikaa voi joutua hetken odottelemaan. Jotkut onnekkaat saavat nämä hoidettua ilmaiseksi myös työterveyden kautta.

Olen menossa huomenna poistamaan terveyskeskukseen mahasta luomen, jota kävin ensin näyttämässä Helsingin Mehiläisessä ihotautilekurilla. n. 25min käynnin maksu oli jotain 70 euroa. Kysyin silloin paljonko heillä maksaisi poisto, niin vastaus oli suunnilleen tämä: "erikoislääkärin palkkio n. 100e, toimenpidemaksu 100e, leikkaussalin vuokra 100e ja patologin tutkinta 100e.". Hauskin tuossa on tuo leikkaussalimaksu, ei siis voida napsaista pois siinä peruspedillä vaan jossain toisessa huoneessa. Eli koko hoito n. 400eur. Päätin siksi mennä julkiselle (jos luomi olisi naamassa niin sitten en menisi), jossa hinta pelkkä poliklinikkakäynti, olisko joku n.25e.

Yhteistyössä