Luomen poisto laserilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Kenelläkään kokemuksia? Miten iho parani, jäikö ruma jälki, kasvoiko luomi takaisin?

Kävin tällä viikolla tk:ssa tarkistuttamassa kehoni luomia. Muutamissa luomissa kaulalla olen huomannut muutoksia, mutta nämäkin tk lääkärin mukaan "kilttejä" ja hyvänlaatuisia. Sanoi, että voidaan poistaa tk:ssa kaulalta luomet sillä perustein, että ne häiritsevät minua - en voi pitää kaulakoruja, puserojen kaulukset hankaa jne. Kyselin myös kasvojen luomien poistosta jolloin lääkäri ilmoitti ettei kauneusvirheiden takia luomia heillä poisteta. Hän ehdotti minulle, että käyn laserilla poistattamassa luomia, ja nyt onkin aika varattuna. Jännittää vaan, että minkälaista jälkeä noista sitten tulee, kun mulla on keloidi ihokin vielä. Selästä on poistettu veitsellä luomia ja ihan hiveät arvet siellä on. Olen tässä nyt pohdiskellut kuitenkin asian sillä tavalla, että mielummin otan laserleikkauksesta tulevan arven, kun rumat luomet kasvoissa ja kaulalla... Jännittän lopputulosta vaan pirusti :(

Multa on poistettu aika iso luomi otsasta hiusrajasta. Pitää oikeen tihrustaa, että näkee siinä hieman muuta ihoa vaaleamman läikän. Paljon helpompi operaatio kuin luomen poisto veitsellä tikkeineen.

Multa on poistettu aika iso luomi otsasta hiusrajasta. Pitää oikeen tihrustaa, että näkee siinä hieman muuta ihoa vaaleamman läikän. Paljon helpompi operaatio kuin luomen poisto veitsellä tikkeineen.

Muistatko, kauanko sulla kesti, että rupi irtosi? Oon katsellut noita laserleikkauksella poistettuja luomien kuvia, ja se rupi on kyllä tosi pahan näkönen ollut niissä. Kauheeta ajatella jos vaikka kolmekin viikkoa joutuis rupinaamaisena kuljeskella ympäriinsä...

[QUOTE="...";27623438]Riippuu varmasti siitä missä poistetaan ja kuinka monta kerrallaan.[/QUOTE]

Ja vielä piti lisätä, että laserklinikoiden nettisivuilta löytyy hinnat :)

Hei, Kävin juuri viime viikolla luomenpoistossa. Minulta poistettiin iso vanhuuden luomi,varsiluomia monta kymmentä.Tämä tehtuun laserilla ja olen todella tyytyväinen,Leila Warvas tmi ottaa vastaan kotonaan,hinta oli todella edullinen.

Yhteistyössä