A
ap
Vieras
Lapsi menee hoitoon heti, kun täyttää kolme. Olen siis ns. lusmuillut kolme vuotta lapsen kanssa ja nyt laitan hänet hoitoon, kun itse ilmottaudun työttömäksi ja käyn hakemaan töitä. Entiseen työpaikkaan ei ole menemistä, kun se oli reissuhommaa ja sellaseen nyt ei ole mahdollisuutta palata.
Eli lapsi on puolipäiväsenä 3 kertaa viikossa hoidossa ja minä varmasti alkujaan kotona, kunnes jotain löytyy. Toivottavasti löytyiskin, kun tämä kotona möllöttäminen saa mulle riittää. Olen vain kuullut, että työkkäriin, kun menee niin olettavat lapsen olevankin hoidossa, että on mahdollisuus ottaa vastaan annettua työtä. Täällä päin on hyvä varata hoitopaikka jopa puoli vuotta aikaseimmin, kun paikat on niin täysiä.
Onko teitä muita, jotka ovat näin tehneet? Ja kuinka nopeesti sait työtä?
Eli lapsi on puolipäiväsenä 3 kertaa viikossa hoidossa ja minä varmasti alkujaan kotona, kunnes jotain löytyy. Toivottavasti löytyiskin, kun tämä kotona möllöttäminen saa mulle riittää. Olen vain kuullut, että työkkäriin, kun menee niin olettavat lapsen olevankin hoidossa, että on mahdollisuus ottaa vastaan annettua työtä. Täällä päin on hyvä varata hoitopaikka jopa puoli vuotta aikaseimmin, kun paikat on niin täysiä.
Onko teitä muita, jotka ovat näin tehneet? Ja kuinka nopeesti sait työtä?