Luojan lykky ettei ole kahta päivää samanlaista!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Aamu alkoi ihanasti: olo oli loistava eilisen kuntosalitreenin jälkeen, ja ennen vauvan heräämistä kerkesin käymään rauhassa suihkussa ja keittelin kahvit tuossa ennen äitin ja sen ystävän saapumista, tulivat vahtimaan lapsia ja muuten vaan rupattelemaan. Mä lähdin kaupungille itsekseni, laitatin geelikynnet jotka on ihan super upeat ja hyvällä fiiliksellä iloisena uusista kynsistäni kahvin kautta palasin tänne kotikylään, suoraan lääkärin tarkastukseen tohon neuvolaan. Äiti ja lapset oli lähteneet sitten ulos puistoileen ja päättivät lähteä kävelemään mua vastaan, jäivät lähelle puistoon leikkimään kun äiti ei ihan tarkkaan tiennyt, missä meidän neuvola sijaitsee. Ette ikinä arvaa mitä tuo neiti 4 vee teki!!!!???? Se sitten oli päättänyt karata mummilta, lähti kuulemma vaan tomerasti kävelemään neuvolaa kohti ja kun mummi huusi perään, pisti juoksuksi ja sai sen verran etumatkaa että pääsi livahtamaan salaa neuvolaan sisälle, ilman että mummi näki. |O No mummi tietysti hätääntyi julmetusti, kun ei tiennyt mihin neiti oli mennyt, aavisti kyllä että lähti mua vastaan ihan lekuriin asti mutta ei tiennyt missä neuvola oli, ja juuri kun oli hälyttämässä poliisit tytön perään oli pitkän haeskelun jälkeen löytänyt neukan oven ja tytön sieltä leikkimästä. Mä kun astuin lääkärihuoneesta pihalle niin kauhea härdelli oli päällä, äiti vieläkin puoli hätääntyneenä ja tyttö itki suoraa itkua, tietysti, kun väärin tiesi tehneensä. Hitto että teki mieli vedellä ympäri korvia suoraan sanottuna tota apinan poikasta, niin kun ollaan terotettu että ikinä, IKINÄ ei sen aikuisen näköpiiristä lähdetä kenen kanssa liikenteessä ollaan, ei sitten koskaan. |O |O |O No, kaiken lisäksi mä kun olin siellä lääkärin huoneessa, niin silloin joku aukaisi sen oven, ja lääkäri totesi mulle että joku pikku tyttö, sanottuaan siis tytölle ensin ettei sisään saa tulla. No toihan se tietty on ollut, kukas muu... ja mä siis olin juuri tutkimuspöydällä, jälkitarkastus kysymyksessä. Mietin että näkikö se jotain, mahdollisuus oli kyllä kun suojasermejä ei ole tuolla. Ja jos näki, pitäisikö mun nyt ottaa se puheeksi jotenkin?? Kyllä on latteat fiilarit, todella. Onneksi mies toi pari iltaa sitten vara askin savukkeita tonne kaappiin, se aukeaa ihan tasan tänään. H*lvetti!! |O

eikä, olipa tuossa sulla "mukava" päivä!!!!! Se on kyllä aina niin että kun niin luulee että aamu lähteny hyvin käyntiin ja sillai, niin sitten pitää aina jotain ikävää/huonoo/ masentavaa tapahtua. Ja varsinkin silloin kun tuntee itsensä oikein hyväksi ja hyvä olla jne....

Tuttu tunne :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä maksan kiltisti kaikki laskuni (myös päivähoito) eikä kyllä omiin menoihin kuten geelikynsiin ole varaa...

Tuntuu, että joku loisii ja pahasti.

:headwall: Hittoako sä tiedät, millä rahoilla mun kynteni on maksettu, vaikka oisin ilmaseksi saanut? Kannattaisi ehkä pysyä asiassa, eikä takertua sivuseikkohin.

kiva päivä totisesti :/ voithan sä kysyä, että näkikö tyttö jotain, jos ei niin eipä sitten tarvi mitään selitellä.... mutta jos näki, niin sit en kyl tiiä mitä pitäis sanoo :ashamed:

asiasta viidenteen, mites ne rehvit? saitko muuten mun tekstarin...

ai,niin... juu eipä 4-vuotias varmaan oikein tajunnu että mitä sä siinä teet. Mutta voisit ottaa puheeksi että vaikka "sitkun hän on iso-tyttö ja itse saa vauvan niin sitten lääkäri aina tänne katsoo (eli pimperoon), sillee voit ottaa sen asian puheeksi, mutta varovasti. Kun itse odotin poikaa, niin mun pikku-sisiko oli 4-vee. Niin se kysy että miten se vauva on sinne tullut, vastasin; että toi mun mies, nukkui mun vieressä ja ihan kiinni ja nakuna.
Sitten tuli seuraava kysymys: Miten vauva pääsee sieltä pois, vastasin että: Pimpistä koska vauva on sielä väärinpäin ja se ei pääse suun kautta ja sitten pikku-sisko katto omaa pimpii ja sanoi että täältä minäkin saan vauvan :saint: Sit se sitten hoki niin kauan ennenkuin synnytin. Joten vähän leikkimielisesti voit sen hänelle selittää :flower:

Tsemppiä sulle :hug:

Mun on pakko nostaa tää vielä, jos saisin lisää mielipiteitä tai jotain vastaavansorttisia kokemuksia....

Mä en tosiaan mitenkään erityisesti haluaisi ottaa puheeksi tuota näkemisasiaa mitenkään, mutta ettei sille jäisi mitään traumoja tästä? Luulen että neiti on vähän samansorttinen ressipesä kun mä: mä toivoin oikeastaan ihan siihen päivään asti kun sain tietää tyttöä odottavani olevani poika, kun ajatus synnyttämisestä ällötti, ja kaikki naisten tutkimukset, pelkäsinkin niitä aika rutosti. Ja varsinkin lapsena se pelko oli tosi ahdistavaa välillä, en tiedä miksi, vaikkei äiti niistä sen kummemmin mitenkään erityisen painostavaan sävyyn ikinä kertoillut. :/

Kysyt vaikka, että oliko lapsi käynyt siinä ovella. Ja sitten vaikka, että mistä arvasi äidin olevan siellä... Keskustelet asiasta lapsen kanssa niin eiköhän hän kysy asiasta sinulta jos jotain sattui näkemään.
Mutta voin vaan kuvitella miltä mummostakin on tuntunut, kun ipana hävinnyt. Lapset on niin hiton valopäitä välillä :D :heart:

Yhteistyössä