Luojalle kiitos !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jii

Vieras
Aivan mahtavaa lisäpotkua elämään saa kun pääsee saunaan yhdessä kahden upean naisen kanssa!! Tottakai tämä johtaa myös moneen ihanaan potkuun yön kuluessa!
Kai tämä on joillekkin hyvin jokapäiväistä, mutta luulen että minua onnistaa tänään uudelleen. Eipä ainakaan nähneet minua aivan lerppukunnossa. Varmaan vastaavanlainen juttu on käynyt myös naisille tai miehisille miehille.
Kaipa joku""törttö"" pitää tätäkin tapahtumaa ""inhottavana ja jotenkin sairaana"". Mutta mitä tuolla on väliä jos joku niin ajattelee. Minä nautin ainakin !!

ps. harmittaa kun monta kuukautta sitten oli vastaava nimimerkki varsinkin ""rouville kiitos"" ja se loppui jostain syystä? Oli kai liian vähän ""klittaa ja SUURTA munaa"".

Hei Jii! Kiva kuulla taas sinusta. Minä olen sen alkuperäisen Luojalle kiitos - viestiketjun aloittaja eli se nimim. ""Rouville seksiä"", jota tunnuit kaipaavan. Se oli kyllä ihan kiva ketju, ihmeen hyvässä hengessä keskusteltiin niin naiset kuin miehetkin. En mä tiedä miksi se loppui, tuli varmaan kai jotakin muuta, enkä mäkään ehtinyt olemaan paljon koneella kun kesäkiireet saapuivat. Sellaista se on, aikansa kutakin.

Mukavaa että pääset saunaan upeiden naisten kanssa. Kerrohan meille sitten miten siinä kävi, odotan innolla kertomustasi :)

Toi ois mun salainen haave. Ois ihanaa päästä yhteissaunaan muutaman estottoman ihmisen kanssa. Sääli vaan ettei tuttavapiiriin kuulu oikein sellaisia... Olsi ihana istua vastakkain lauteilla ja tuntea kuinka miesten katseet kiinnityy vartaloon ja rintoihin. Ja ois huippua nähdä miten miehet vähän kiihottuis...

Vantaalta ja 45. Kerro mikä siinä on niin kiihottavaa? Montako ihmistä siellä oli? Saunoitteko vaan, vai oliko myös kiimppakivaa? Millainen ylipäätään se tilanne oli?
Ja minkä ikäinen ja mistä olet itse?

Jatkoilla , kun sauna lämpiää , on joku sanaton sopimus ; ei saa kiihottua! Onko vika liian tutuissa (sukulaiset) osallistujissa vai missä? Miten saada lupa ja tilanne... Vaikeeta.

Kuullostaa kivalta... just siltä mistä mä haaveilen. Ei liikaa porukkaa, vaan sopivasti. Näitä kimppasaunomisia on ihan ilmeisesti kahta sorttia; toi mistä Janne kirjoittaa, jossa ei saa kiihottua. Ja sitten tää Jarin juttu, jossa on tarkoituskin kiihottua. Mä haluaisin nimenomaan tilanteen joka alkaisi saunomisella ja jatkuisi sitten seksiin saakka. Ekaks vähän löylyttelyä ja sitä että sais katsella rauhassa toisia, sitten voitais vaikka yhdessä pestä toisemme... ja sitten kyllä jo varmasti oiskin tosikivaa?

Kiitos tarjouksesta...toisaalta joku esim. hotellin privasauna vois olla kanssa aika kiva - kaikille tasapuolinen. Ja mistäs me ne muut saatais? Kun toi Jannekin katos saman tien. Kaksin ei koikeen saa kimppasaunaa aikaseksi.

Päästä mistä? Kerro susta. Minkä ikäinen oot ja missä asut? Ja mistä me voitais saada tähän vielä joku nainen mukaan? Kaks miestä ja minä vois olla kyllä vähän liikaa mulle - näin ekalla kerralla :)

Nopeastippa tämä juttu meni tuonne alle sadan sivun !!!

Aivan kivaa kun löysin jälleen yht. ""Rouville seksiä""- alkuperäisen otsikon aloittajan. Varmaan olet jollain toisella ""nimimerkillä"" kirjoittamassa upeita juttujasi.

Tekisi mieleni antaa kotisivujeni osoitteeni (siis kaikille) kun ne nyt vihdoin ovat valmistuneet. Toki aivan raakile tasolla kylläkin vasta. Mutta mutta ??!!

No, se sauna juttu oli tosiaan kivaa mutta toista yhteistä saunakertaa ei sitten tullut. Upeat naiset kävivät vain keskenään ja minä sitten yksin. Olisin kyllä voinut mennä jos vain olisin tahtonut. Mutta eka kerrasta on kuitenkin riittänyt pientä kimmoketta arkeen ja luultavasti kaikille.
Onneksi näinkin pienet jutut saa minut innostumaan ja saa seinät ihanasti raikumaan kumppanin ""pikkukuolemisien""- sarjahuudoista!!! Eikä niistä ole häiriöksi tai kateuden aiheuttajaksi muille kun asun ns. ""herrankukkarossa""!!
Luojalle kiitos, kun nykyään voin tai osaan tehdä naiselle ""hymyhuulet"".

Onkohan Katri ja muut Jii:t päässeet saunomaan yhdessä. Toivottavasti!!

Mooooi Jii!
Juu täällähän minä olen :). Joskus tulee tänne jotakin kirjoiteltua, kun ei aina osaa pitää suutansa kiinni :). Ei mulla ollut oikein mitään lisättävää tuohon saunakeskusteluun. Kai saunominen on meille suomalaisille niin arkinen juttu, ettei se kai sitten herättänyt sen suurempaa mielenkiintoa.

Itse olen ollut nuorena naisena poikaporukan kanssa saunassa, sain pestä poikien selät ja jotakin muutakin ja ihan kivaa oli. Mutta siitä nyt on jo niin paljon aikaa, että turha niitä vanhoja saunomisia on muistella :).

Anna vaan ne kotisivujesi osoite, eikös ihmiset sen vuoksi kotisivujaan väännä, että yleisö saa lukea.

Yhteistyössä