luoja että väsyttää, tyhmästä päästä ja jne... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
järkikin sen jo sanoo ettei 2 tunnin yöunet riitä, mutta tyhmä kun oon :headwall:
järkyttävä päänsärky ja väsy.. miksei ihminen osaa käydä ajoissa nukkumaan... |O

niin että huomenta vaan kaikille :) :wave:

joo hyvää huomenta.. |O |O |O ekaluokkalainen |O |O :xmas: :xmas: :xmas:
nyt on takuulla pipo kireellä.

Ja tussari kourassa pyörä vartioon.
Pysyykö ehjänä tänään tai paikallaan, en tiedä.

e010.gif
Huomenta.
Mä nukuin 8h yöunet ja silti väsyttää ihan mielettömästi.
f020.gif

pistin poitsun päikkäreille, sekin nukku huonosti kun ilma kiersi masussa ja pyllyä poltteli :( nyt ite kaadun sänkyyn tunniksi (tai vähän reiluksi...) sitten hirveetä kyytiä poika hoitoon siskolle ja ite lääkäriin...
pitää koittaa muistaa pyytää siltä resepti pieneen pronaxen pulloon että saapi vietyä sitten tarhaan varuiks kuumeen nousua varten, kouristus lääkkeitä meillä on joten yhden voin viedä sinne :)
ens yönä varmaan uni maittaa... hope so.. :snotty:

voi prkl... meinasin sitte myöhästyä lääkäristä.. herätys kello oli kyllä soimassa 9.15, aika oli 9.50 mutta oon sitte sammuttanu kellon.. heräsin puolelta ja tuli ihan pikkunen kiire laittaa itelle vaatteet päälle, pojalle vaatteetpäälle ja ajaa lekuriin... tarkoitus oli että oisin vieny pojan siskolle lääkärin ajaksi mutta kun aika loppu kesken niin poitsu oli otettava mukaan... nyt onneksi sain pojan sitten siskolle hoitoon että saan nukkua pari tuntia lisää... ei tästä päivästä selviä muuten hengissä... |O

Yhteistyössä