vierailija

Nyt tupruttaa taivaan täydeltä! Etelässä voi sataa jopa 30 senttiä lunta
Ajokeli on viikon aikana huono suuressa osassa maata.
Eikös sen ilmastonmuutoksen pitänyt viedä Suomesta lumet?
Siitä en tiedä, mutta joiltakin se tuntuu vieneen järjen päästä.![]()
Ajokeli on viikon aikana huono suuressa osassa maata.www.is.fi
Katso ulos ikkunasta. Siellä sitä lunta on.Hitto tulisipa sitä lunta tänne Satakuntaankin mutta kun ei.
Niinhän sitä luvattiin, mutta edelleen saa kärsiä![]()
Ei pitänyt. Lauhalla ilmalla ne lumet sataa eikä kovalla pakkasella.![]()
Ei kuule ole kun tomusokerin verran.Katso ulos ikkunasta. Siellä sitä lunta on.
Ai nyt ne lumet sataa plussakeleillä...Ei pitänyt. Lauhalla ilmalla ne lumet sataa eikä kovalla pakkasella.
Niinpä. Silkkaa pelottelua IPCC:n ennusteet.Niinhän sitä luvattiin, mutta edelleen saa kärsiä .
IPCC:n ennusteet ovat kerta toisensa jälkeen osoittautuneet virheellisiksi.
No, ehkä pari senttiä, mut ei yhtään enempää. Mä ja mun selkä inhotaan lumitöitä. Kunhan joulunaikaan on vähän lunta maassa, niin se on pääasia ja sit saa loppiaisena sulaa mun puolesta pois. Yök!Hitto tulisipa sitä lunta tänne Satakuntaankin mutta kun ei.
Kyllä siinä niin voi käydäkin, joku pitkän tähtäimen sääprofeetta ennusteli lyhyttä ja leutoo talvee.No, ehkä pari senttiä, mut ei yhtään enempää. Mä ja mun selkä inhotaan lumitöitä. Kunhan joulunaikaan on vähän lunta maassa, niin se on pääasia ja sit saa loppiaisena sulaa mun puolesta pois. Yök!
Katsopa planets 2023Kyllä siinä niin voi käydäkin, joku pitkän tähtäimen sääprofeetta ennusteli lyhyttä ja leutoo talvee.
Tiedä sitten, mulle kyllä sopis paremmin tää tällanen kuin mikään vesitalvi.
Joku sammakkoprofeetta vai?Kyllä siinä niin voi käydäkin, joku pitkän tähtäimen sääprofeetta ennusteli lyhyttä ja leutoo talvee.
Tiedä sitten, mulle kyllä sopis paremmin tää tällanen kuin mikään vesitalvi.
En tiedä kattoiko sammakoiata vai kahveenporoista. Se oli se jekkien ennustus, mikä ei yleensä oo mennyt ihan putkeen. Sillä anattelinkin, että kai niittenkin nyt edes joskus pitäis, ihan vahingossakin, osua kohdalleen.Joku sammakkoprofeetta vai?
No, toivottavasti on oikeassa ja talvi on pian ohi.
Sammakkoproffat ovat menneen talven lumia. Nyt samaa hommaa hoitavat ilmastonmuutosuskovaiset meteorologit.Joku sammakkoprofeetta vai?
No, toivottavasti on oikeassa ja talvi on pian ohi.
Suomi nyt vain sijaitsee sellaisella alueella, jossa säät luonnostaan vaihtelevat paljon ja ennustaminen pidemmälle on vaikeaa. Tai toki ennustaa voi, mutta nuo ennusteet eivät yleensä toteudu.Sammakkoproffat ovat menneen talven lumia. Nyt samaa hommaa hoitavat ilmastonmuutosuskovaiset meteorologit.
Miten sen sään ennustaminen muks voi olla vaikeaa? Samat tyypit osaavat kuitenkin ennustaa millainen ilmasto vallitsee vuosisadan lopussa.Suomi nyt vain sijaitsee sellaisella alueella, jossa säät luonnostaan vaihtelevat paljon ja ennustaminen pidemmälle on vaikeaa. Tai toki ennustaa voi, mutta nuo ennusteet eivät yleensä toteudu.
”Talven ennusteessa on ristiriitaisia signaaleja”
![]()
Katso tammi–maaliskuun pitkä ennuste: ”Talven ennusteessa on ristiriitaisia signaaleja” - Forecan sääuutiset ja blogi
Tammi–maaliskuun sademäärä on ennusteen mukaan Suomessa laajalti lähellä tavanomaista.www.foreca.fi
Minä kyllä toivoisin haasteellisempaa joulusäätä (ja talvea yleisemminkin...)Lunta tulvillaan, on raikas talvisää!!
Ihanaa kun on ollut pakkasta ja jonkin verran lunta!
Lisääkin saa minun puolesta tulla.
Mielellään sitä raitilla rallattaa täällä kaupungissakin pimeällä jos näkymä
on tämä - mustan ja loskan sijaan:
Parhautta on toki sininen hetki!
Mielellään landella!
Miksi?Minä kyllä toivoisin haasteellisempaa joulusäätä (ja talvea yleisemminkin...)
Jos olisi kunnon tuulinen lauha talvi, itse aiheutettu energiakriisi ei ajaisi ihmisiä konkurssiin.Miksi?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"