Lumet ja pakkaset suli ihan parasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En oo ketään tavannut joka ois sanonut että ei ollu hyvä juttu. Ihmiset alko olemaan aika paniikissa kun tuli lunta ja pakkasta. Onneks se loppu tähän ja voi elää normaalisti. Silti oispa kesä mut plussan talvesta selviää.

Miinukset lumettomuudesta: Koirat kantavat rapaa ja iltaisin on superpimeää.
Ei minua sinällään haittaa, vaikka lunta ei ole. Pääseepä metsässäkin kulkemaan mistä vaan.

1. Ei hyvä! Talvella talvi ja kesällä kesä. Tänäänkin tuli inhottavaa vettä ja räntää sekaisin. Kadut ja polut märkää rapaa, ankeaa.
Kesällä kesä ja aina kesä olis tietenkin paras. Ei mua vesisade haittaa mut pakkanen ja lumi haittaa tosi paljon. Nyt ei tarvii varoa kun kävelee ja ilma on paljon parempi muutenkin hengittää. Ne jotka muka tykkää pakkasista ei ulkona käy. Ne on hetken ulkona ja sitten vankina sisällä oikeestaan koko ajan. Olis sellanen joka kylmästä tykkää sitten ulkona aina jos se kerran olis niin kivaa.

Pah, onhan...lumi valaisee pimeän keskellä(y)

15027879_1849680321918039_9163390702640382736_n.jpg

Pitkään jahkailin ostanko uudet nastarenkaat vai vaihteeksi kitkat, ja nastoihin päädyin.. :( eli sais mun puolesta vähän pakkasta olla.
Lasten ja rattaiden mukana tulee kuraa ja hiekkaa sisälle, ne pienet lumen sulamisvesi lammikot ei niin haittaisi.
Mulle kelpasi Sellanen pieni lumikerros ja -2astetta niin olis hyvä :D

Eeeiiii! Oli niin kivaa, kun tuli lumi aikaisin ja pääsi mäkeen ja hiihtämään ja lumitöihin. Nyt taas tätä pimeää, märkää ja kuraista ties kuinka pitkälle.
Tammi- helmikuun vaihteeseen, tai sitten parhaimmassa tapauksessa lunta tulee vasta vuoden päästä :whistle:

Kylla se lumi ja sopivan kirpakan pirtsakka pakkanen vaan voittaa niin sata nolla tammosen morkiaispimean loskamossososson, mika nyt tuli. Kurarapa roiskuu ja vahainenkin valo haviaa tuohon markaan asfalttiin. Eika nyt voi edes tehda niin mitaan, ei edes lumienkeleita saati laskea makea (just kun sen makuun paastiin!).

Lumi valaisee ja pakkanen..no, molemmat nyt vain kuuluvat talveen ja tuovat hyvaa mielta :)

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä