Lulu Ranne (PS) lienee tuleva ministeri? Pätevä nainen ja hän oli suorastaan loistava tänä aamuna Ylen aamuTV:ssä. Katsokaa Areenasta kunhan ehditte.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lulu pisti jauhot suuhun Lindtmanille ja Mykkäselle. Persut ovat 100varma vaalivoittaja! 🥰

Suomi suomalaisille ja Suomi nousuun sekä irti sossujen aiheuttamasta velkakierteestä.

-persumies-
 
vierailija
🤣🤣🤣

Ihmetyttää vaan kovasti että ihmiset laittavat tuollaisia kommentteja, vaikka ovatkin omia mielipiteitä, niin omilla nimillään. Itse en ikinä alentuisi moiseen.

Mutta kyllä nuo kaikki ovat ihan osuvia kommentteja. Hän hän otti ne niin se kun joku mainitsi ministeriksi tullessaan hänen olevan Jääprinsessa. Ihan osuva sekin, todella kylmäkiskoinen nainen. Ihmettelen että hänellä on mies ja on tehnyt jopa lapsen.
 
vierailija
🤣🤣🤣

Ihmetyttää vaan kovasti että ihmiset laittavat tuollaisia kommentteja, vaikka ovatkin omia mielipiteitä, niin omilla nimillään. Itse en ikinä alentuisi moiseen.

Mutta kyllä nuo kaikki ovat ihan osuvia kommentteja. Hän hän otti NIIN ITSEENSÄ kun joku mainitsi ministeriksi tullessaan hänen olevan Jääprinsessa. Ihan osuva sekin, todella kylmäkiskoinen nainen. Ihmettelen että hänellä on mies ja on tehnyt jopa lapsen.
ISOILLA korjattu versio
 
vierailija
Ihmetyttää vaan kovasti että ihmiset laittavat tuollaisia kommentteja, vaikka ovatkin omia mielipiteitä, niin omilla nimillään. Itse en ikinä alentuisi moiseen.

Mutta kyllä nuo kaikki ovat ihan osuvia kommentteja. Hän hän otti ne niin se kun joku mainitsi ministeriksi tullessaan hänen olevan Jääprinsessa. Ihan osuva sekin, todella kylmäkiskoinen nainen. Ihmettelen että hänellä on mies ja on tehnyt jopa lapsen.
Ihmettelen puolestasi miten sinulle on annettu järkeä pienellä lusikalla.
 
vierailija
Ihmetyttää vaan kovasti että ihmiset laittavat tuollaisia kommentteja, vaikka ovatkin omia mielipiteitä, niin omilla nimillään. Itse en ikinä alentuisi moiseen.

Mutta kyllä nuo kaikki ovat ihan osuvia kommentteja. Hän hän otti ne niin se kun joku mainitsi ministeriksi tullessaan hänen olevan Jääprinsessa. Ihan osuva sekin, todella kylmäkiskoinen nainen. Ihmettelen että hänellä on mies ja on tehnyt jopa lapsen.
Et ole näköjään sen parempi kuin nuo kommentoijat. Onko sinulle opetettu käytöstapoja kotona, koulussa?
 

Yhteistyössä