Luksusta elämään Prismasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiäite

Vieras
Lähden iltapäivällä kauppaan. Ostan aina samaa ja olen tylsistynyt, mutta nyt keksin: vinkatkaas minulle, miten saan luksusta ja vaihtelua elämään Prismasta!

Ostoslistalla on yksi asia, sininen Comfort, jonka aiemmassa ketjussa sanottiin tuovan hyvän tuoksun kotiin. Ennen en ole käyttänyt mitään huuhteluainetta. Lisää samanlaista, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäite;22050453:
Lähden iltapäivällä kauppaan. Ostan aina samaa ja olen tylsistynyt, mutta nyt keksin: vinkatkaas minulle, miten saan luksusta ja vaihtelua elämään Prismasta!

Ostoslistalla on yksi asia, sininen Comfort, jonka aiemmassa ketjussa sanottiin tuovan hyvän tuoksun kotiin. Ennen en ole käyttänyt mitään huuhteluainetta. Lisää samanlaista, kiitos!

jos et ole huuhteluainetta koskaan käyttänyt niin ei kannata aloittaa nytkään

Mä en nyt oikein tiedä, mitä tarkalleen haet, mutta Prismasta saa maailman parhaita Rainbow:n jogurtti-cashew:tä! :p Mun viikonloppuherkku! (ei tosin ihan joka viikonloppu, kun ovat aika kaloripitoisia)

Mä "uudistan" kotia aika usein ja tarvikkeet löydän usein Prismasta. Saatan ostaa muutaman uuden käipyyhkeen tai vaikka keittiön pöydälle uudet tabletit ja servettejä. En nyt tiedä onko se luksusta, mutta mulle tuo hyvän mielen aina vähäksi aikaa. :)

Osta muutama kynttilä, ainekset perheen lempiruokaan ja syökää päivällinen kynttilän valossa. Kattaus kauniiksi (pöytäliina, mitä arkena ei käytetä, servetit ym.) ja sitä rataa...

[QUOTE="MyyMuikkunen";22050488]Mä "uudistan" kotia aika usein ja tarvikkeet löydän usein Prismasta. Saatan ostaa muutaman uuden käipyyhkeen tai vaikka keittiön pöydälle uudet tabletit ja servettejä. En nyt tiedä onko se luksusta, mutta mulle tuo hyvän mielen aina vähäksi aikaa. :)[/QUOTE]

Siis KÄSIpyyhkeen...

Loistavaa, tässä on alkuun ostoslistaa. Käsipyyhkeet, kynttilöitä, kukkia, pähkinöitä, servettejä, uutta kahvia Juhlamokan tilalle... jees! Mitäs lisää, jotain ruokia?

Sininen Comfort mainittiin kaksi kertaa hyväntuoksuisen kodin ketjussa, siksi valkkasin sen. Mikä olisi parempi huuhteluaine? Tuoksutikkuja katson kanssa.

Budjetti voi olla vaikka 200, mitään kalusteita ei ole varaa ostaa mutta melkein mitä tahansa pikkutavaraa on.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäite;22050575:
Sininen Comfort mainittiin kaksi kertaa hyväntuoksuisen kodin ketjussa, siksi valkkasin sen. Mikä olisi parempi huuhteluaine? Tuoksutikkuja katson kanssa.

Budjetti voi olla vaikka 200, mitään kalusteita ei ole varaa ostaa mutta melkein mitä tahansa pikkutavaraa on.

Mikä pikkujuttu sinulla on ollut jo pitkään vähän kulunut tai vanha tai muuten huono? Monesti sitä turtuu eikä huomaa, että juustohöylä tai kuorimaveitsi on ihan tylsä ja tai vääntynyt, leikkuulaudat naarmuiset eikä enää niin hygieniset tms. On kiva ostaa uusi, joku iloisen värinen ja pikkujuttukin voi tehdä iloisen mielen.

Ei huuhteluainetta muuhun kuin lakanapyykkiin ja itse käytän, jos pesen puuvillaverhoja, kun ne on helpompi silittää. Pyyhkeisiinkin sitä mainostetaan, mutta tekee pyyhkeet pehmeiksi ja ne ei kuivaa niin hyvin.

Joku kiva uusi vaate? Prismassa on yllättävän kivat valikoimat! Minusta Prismassa käyminen on ihan luksusta, vaikka pyörin kaiket päivät Helsingin keskustan kauppojen tuntumassa :)

minä löysin prismasta rainbow vartalonkuotintavoiteen! aivan ihan hedelmäinen tuoksu ja tuoksu säilyi pitkään iholla. se oli minulle luksusta. Comfontin pure huuhteluaine on musta parasta,se saa pyykin todella pehmeäksi ja kyllä se tuoksukin on sitten ihana.

[QUOTE="vieras";22050611]Ei huuhteluainetta muuhun kuin lakanapyykkiin ja itse käytän, jos pesen puuvillaverhoja, kun ne on helpompi silittää. Pyyhkeisiinkin sitä mainostetaan, mutta tekee pyyhkeet pehmeiksi ja ne ei kuivaa niin hyvin.[/QUOTE]

Mä käytän huuhteluainetta melkeinpä kaikkeen muuhun kun lakana- ja pyyhepyykkiin :D

Yhteistyössä