Lukemastani tekstistä tulee väkisilläkin mieleen se Bandärille morsian FOX! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Tää teksti on niiiiiiin takapuolesta, kun siinä ei ole päätä eikä häntää. Aina kun luulen olevani jotain kärryillä mistä on kyse, niin tajuan taas että ihan pihalla olen.

Siinä bändärille morsian sarjassa lens taannoin pihalle se Fox tyyppi jolla oli juuri sellanen tapa puhua. Sille siis naurettiin siinäkin kun ei sen selostuksissa ollut mitään tolkkua :D

Sellanen olo on nyt tän tekstin kanssa jota pitäs referoida, ei mitään järkeä saa irti ja keskittymiskyky on nollassa. :/

älä huoli, semmonen olo mullakin oli tuossa pari viikkoa sitten. mutta kun luet sen tekstin pari kertaa läpi, pidät kunnon tauon ja teet ihan jotain muuta niin se teksti aukenee sulle oikeesti.

älä anna periksi.

http://avagacser.files.wordpress.com/2009/07/fox2.jpg
tää kaveri siis kyseessä

Joo tää teksti on aika raskasta lukea, luen sivun ja ymmärrän kaikki sanat periaatteessa, mutta ei niistä saa mitään käsitettävää kokonaisuutta muodostettua. Siis sanasto (tää on vielä englanniksi) on aika peruskamaa, mutta vaikka olis suomeksikin niin ei täs olis kovin paljoa tolkkua...

Musta se oli taas hillittömän huvittava, kun miten joku voi olla niin tyhjäpää että puhuu niin vahvasti mitä sattuu, eikä tajua edes itse sitä. Sitten se oli niin täynä itseään että kuvitteli omasta mielestään komean ulkonäkönsä paikkaavan kaiken. Se oli oikeestaan niinku miespuoleinen blondivitsin vastine :D

Mutta se olikin siks hauska että sitä katto telkusta, jos tosielämässä tapaisin tollasen henkilön niin olis varmaan toooodella rasittava. En jaksais katella yhtään.

Yhteistyössä