Lukekaa tämä ja avatkaa silmänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
http://rampamieli.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=12

Lukekaa erityisesti "Joulupäivän muistoja"

Tunnen pakokauhua, kun tiedän, että tämä on ihan arkipäivää niin monille suomalaislapsille. Ja niin moni sulkee silmänsä vaikka merkit ovat ilmassa.

Eikö teistä tunnu yhtä pahalta?

Tämä ei ole minun blogini, mutta olen seurannut sitä jonkin aikaa.

Kerrohan mitä tuo lukeminen auttaa? Mitä se silmien avautuminen auttaa? Mitä me voisimme tehdä noille tapauksille JOS ne ei tapahdu omassa lähipiirissä?
Maailma tuntuu pahalta. Mutta anteeksi etten jaksa kantaa maailman murheita harteillani. Mulle riittää omat ja läheisten surut.

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Kerrohan mitä tuo lukeminen auttaa? Mitä se silmien avautuminen auttaa? Mitä me voisimme tehdä noille tapauksille JOS ne ei tapahdu omassa lähipiirissä?
Maailma tuntuu pahalta. Mutta anteeksi etten jaksa kantaa maailman murheita harteillani. Mulle riittää omat ja läheisten surut.

Niinpä. En jaksa minäkään murehtia tuntemattomien murheita, omiakin kun löytyy..

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:

Samaa mieltä. Ketä se auttaa, jos menetän omat yöuneni ja mielenrauhani vieraiden ihmisten takia? Täytyy vain yrittää hoitaa oma perhe mahdollisimman hyvin.

Mä olen jotenkin niin naivi, sinisilmäinen, etten kertakaikkiaan voi uskoa tuollasta todeksi! Tapahtuuko sitä ihan oikeasti? Siis tiedän, että hyväksikäyttöä tapahtuu, mutta että 3-vuotias raiskataan? Oksettaa, sydän on ihan sykkyrällä...

Siis en löydä edes sopivaa sanaa kuvailemaan sitä ahdistusta, jota kirjoitus minussa aiheutti:( Jotain äärettömän hirveää! Minä en tule koskaan ymmärtämään tuollaisia hirviöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sassuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En pysty lukea. :$ Hirveetä.

Sama tilanne , haluan sulkea silmäni tässä kohden.

En saa noita muutamia lauseita pois mielestä varmaan ikinä.

Siis mitä tossa oli??Mä luulin et se puhuu masennuksesta? En huomannut mitään kauheeta? Oonko ihan sokea :)

No siinä joulumuistoja kohdassa osui mun silmiin semmoset joulumuistot, joita ei kukaan halua kenellekään.

Ne lapset ei saa niitä henkisiä ja fyysisiä vammoja pois ikinä. Suomessa lapsen raiskaamisesta saa harvoin edes vankeutta.

En tiedä mitä ajatella. Ikävää jos on totta ja kyllähän sitä tapahtuu. Äkkiseltään luettuna tuosta tuli mieleen marttyyrinen mielenterveysongelmista kärsivä "rampamieli", hohhoijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sassuli:

Siis mitä tossa oli??Mä luulin et se puhuu masennuksesta? En huomannut mitään kauheeta? Oonko ihan sokea :)

No siinä joulumuistoja kohdassa osui mun silmiin semmoset joulumuistot, joita ei kukaan halua kenellekään.

Eikun nyt huomasin ;( Ihan kauheeta!! Voi ei :(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Ne lapset ei saa niitä henkisiä ja fyysisiä vammoja pois ikinä. Suomessa lapsen raiskaamisesta saa harvoin edes vankeutta.

Tiedän. Sen takia se luettu asia on myös vaikeaa unohtaa, kun tiedän, ettei tommoset jäljet häviä koskaan siitä lapsesta. Ja kun tietää, että tollasta on ja silti olen ihan kykenemätön tekemään mitään konkreettista asian hyväksi. :(

Mielikuvituksen tuotetta.

Niinpä. Hyvin todennäköinen vaihtoehto. Tuollaisesta mielikuvituksesta tosin pitää pystyä parantumaan. Ehkä koko mainuttu terapia tähtääkin siihen.

Totuuden tuollaisten blogien takaa tietävät vain todella harvat.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Niinpä. Hyvin todennäköinen vaihtoehto. Tuollaisesta mielikuvituksesta tosin pitää pystyä parantumaan. Ehkä koko mainuttu terapia tähtääkin siihen.

Uskomatonta paskaa jauhatte! Elämä on ilmeisesti kohdellut teitä silkkihansikkain. Itse olen pappani vuosikausia hyväksikäyttämä.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Näin olisi helppo ajatella. Siitä saa itselleen tavallaan suojamuurin ympärilleen.

Miksi kukaan tollasta keksisi?

Yhteistyössä