Lukekaa ja kauhistukaa!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
MÄ ostin tänään alesta turkoosin halterneck-topin. Mä, ylipainoinen ihminen! Siis apua! Tein vähintäänkin rikoksen ihmiskuntaa vastaan, ja toinen on tulossa, kun meinasin vetää sen ylleni lauantaina kun lähden baariin.

(Kuinkahan moni pyörtyi tai ajoi ojaan :D?!)

Tätä se tiesi, kun ostit taannoin sen vaatteen, joka ei ollut musta.

Kohta sun vaatekaappisi on täynnä värikkäitä vaatteita. Turkoosia ja punaista ja keltaista ja oranssia.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta sivusta:
Varo vaan että sulle ei naureta baarissa, mulla on paljon miespuolisia kavereit ja ne nauraa just tuollaisille.

Ja sehän varmaan ap:n persettä kutittelee ihan hulluna.

No ap itse sanoi kerran yhdessä ketjussa noin, tuo ei siis ole lähtöisin omasta päästäni. Eli siis haukkui ja sanoi juuri nuo minun sanomani sanat.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Onneksi minä olen liikenteessä jo perjantaina, niin en näe sinua :D Menetkö muuten johonkin Kesän tapahtumaan? =)

Seela Sellaa olisin haöunnut mennä katsomaan, mutta yllättäen sinne ei enää saanut lippuja. Muuten taitaa mennä vähän Kesä ohi. Kunhan biletetään muuten ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Seela Sellaa olisin haöunnut mennä katsomaan, mutta yllättäen sinne ei enää saanut lippuja. Muuten taitaa mennä vähän Kesä ohi. Kunhan biletetään muuten ;).

Minä kulttuurilaiskimus en ole KOSKAAN osallistunut mihinkään Kesän tapahtumaan :ashamed: mutta nyt mennään kaveriporukalla =) Mukavaa iltaa lauantaille!!

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

Minä kulttuurilaiskimus en ole KOSKAAN osallistunut mihinkään Kesän tapahtumaan :ashamed: mutta nyt mennään kaveriporukalla =) Mukavaa iltaa lauantaille!!

Kiits, samoin sinne perjantaille :)!

Yhteistyössä