lukee ketä kiinnostaa yksinhuoltajan tilitys...

ELikkä siis. mulla on ollu mielessä tää kirjoittaminen tänne jo kovin kauan.. kaipaa pikkasen mielipiteitä..

elikkäs tässä olis mun tarinani..

Erosin avomiehestäni 05 tammikuussa. kun sain tietää silloin että hän oli pettänyt 3 kuukautta sain kunnon selkäsaunan. ei kuitenkaan veri tirskunu mutta mustelmilla olin ja kipeänä ku mikä.

noohh. meillä on siitä suhteesta kaks pientä poikaa, 2 ja 4 vuotias.
poikien isä halusi alkaa näkemään lapsia vasta tuossa vajaa vuosi sitten.
käytiin oikeudessa jne.

nyt sitten nää tapaamiset on menny ihan hulluksi. kun niitä nyt edes on kerran kuussa vaikka pitäis olla kahesti.

viime pe-la pojat oli siellä eikä mies antanu mun puhua lasten kans. oltiin sovittu että ne tulee lauantaina kotiin iltapäivällä. no ku kysyin että millon ne tulee siis mihin aikaan niin alkoi tulla viestiä et en tiiä millon tulee tai tuonko ollenkaan.. jne..

itkin koko la illan ja päivän. tämä on vaan yks esimerkki näistä miten meillä menee...

plus sit että sen nyk vaimo on alkanu käyttää vanhinta poikaa mun ja isän välissä ja valehtelee isälle että poika on kertonu muka sille että oon haukkunu sitä ja sanonu ettei sen kaveri saa olla. tiedän sen olevan täyttä valhetta koska itse en koskaan ole puhunut mitään vastaavaa ku päin vastoin!!
eikä poika tuollaisia keksisi.. sen tiedän myös.

Nyt mietinkin että mitä tekisin. kun mies ei suostu perheneuvolaan kun ei kuulemma olla perhe jne..

en saa siihen yhteyttä millään.. pojat on aina aivan sekaisin kun ne tulee kotiin ja itkee vaan..

mua itkettää jo nyt kun kirjoitan ja mietin näitä asioita...

mitä tekisin onko kokemuksia? :headwall:
 
vinku
Lastenvalvojan juttusille heti.Sitä kautta saat apuja (toivottavasti)ite olen kyllä viranomasiin todella pettynyt.Mutta jos sinä saisit sitä kautta apua,vaikken minä olekaan.
 
tässsä
No siten lastensuojeluun. Ei lastenvalvojalle, vaan lastensuojeluun. Lapsethan tulee itkien tapaamiselta.
Sinä et tiedä, milloin lapset tulee vai tuleeko ollenkaan. Ei ole tarkoitus että sinä istut koko päivän kotona ja odota, milloin lapset tulee. Lapsilla ei voi olla hyvä olla isällään, jos he tulleessan ovat sekaiisn ja itkevät. Heillä ei ole sanoja kertoa mitä siellä tapahtuu ja millaista on, kun ovat niin pieniä. Jos alat tentata, he kertovat ihan mitä tahansa,ihan omiaan. Saat vastauksen, mutta totuus se ei välttämättä ole..
Aloita kuitenkin rohekasti lastenvalovojalla ja syynä se, ettei isä suostu sopimaan palautuskellonaikaa, että haluat itse siihen klo-ajat, joita noudatetaan ja ehdon, että jos isä ei noudata, tapaamiset muuttuvat valvoituksi tai loppuvat kokonaan....
 
vinku
Älä anna lapsia seuraavalla kerralla olenkaan.Sanot että ovat kipeitä tai jotain.Ja yritä löytää taho,josta saat apua.Itekin tarvis kyllä löytää sellainen.Ei ole kuin vasta 6v kattellut,kun lapset reagoivat käynteihin negatiivisellä tavalla.Missä on lasten etu?!
 

Yhteistyössä