Lujasti vitsaa

• Viestiketjun aloittaja janne-setä
  • Ensimmäinen viesti
janne-setä
Lapsena poikakodissa, teini-iässä en juuri saanut vitsaa mutta nyt aikuisena: 25 - 50vuotiaaksi.
Saan sitä kun käyn erään sedän luona muutaman kerran tunnustamassa tuhmia tekojani ja kun pissaan tahallani housuuni ja minulle pakotetaan plastikkihousut ja vaipat. Yhden käynnia aikana setä antaa minulle 6-10 selkäsaunaa ja joka kerta aina yteen selkäsaunaan kuuluu 2-3 erillistä 40-100 iskun lyöntiä aidoilla koivivitsoilla paljaalle posliinille pissapyllylle.
Ankarana setä käskee tämän tuhman Jannepojan laskemaan laitos-verkkarit polviin, sitten alushousujen vuoro - vanhanajan flanellialushousujen ja raappahosujen.. Lopuksi seison siinä pelkät pissaiset laitos-plastikkihousut enää ylhäällä. Arvatkaa onko nöyryyttävää. Sitten ne komennetaan laskemaan alas ja joudun sedän polvelle tai piiskauspetiin polvilleni. Kun olen pyllyn paljastanut alkaa välittömästi vimmattu hakkaaminen niin että koivuvitsojen latvat rispaantuu...
Tämä kaikki tekee niin fyysisesti kun psyykkisesti hyvää. Erittäin hyvää. Siitä tulee iloinen ja turvallinen mieli. Mutta niille jotak sanoo että se ei satu niin suosittelen, kokeilkaa.
Se sattuu mutta jos on sen ansainnut niin se kuuluu saada. Sitten on taas pitkän aikaa hyvä olla. Käyhän katolilaisetkin siellä oudossa kopissa jossa pappi on seinän takana. Selittävät kaikkia tuhmia juttuja ja sitten pappi antaa anteeksi.
Voi vittu sanon minä kaikkia rituaaleja, niin miksei sitten vitsa-rangaistus-rituaaleja.

Poika12345
Tässä nyt yksi esimerkki, tästä piiskaus asioita. Niitä vilisee tällä palstalla, kuin sieniä sateella. Jokainen haluaa jotain ja kuvitella mitä tahansa. Nyt minusta on vain hyvä, että jokainen voi ja saa toteuttaa haaveitaan. Itse kyllä vähän haaveile tämän kaltaista touhua...

mies12345
Näitä' piiskaus juttuja on monilla palstoilla, joskus ihan tarpeeksi. Onko tästä piiskan saamisesta tullut sellainen uusi muoti huume. Kaikki tahtovat palata sinne kultaiselle 1960-luvulle jolloin kasvattajana oli joka tuvan ja töllin ovenpielessä koivuniemen herra. Sitä sitten tarpeen tullen annettiin paljaalle pyllylle ja se tuntui ihan silloin oikeuden mukaiselta. Olihan se asia sitten sillä selvä. Meinaan se tuhman teko oli sovitettu. Toinen asia mikä tässä mietityttää, on nuo vanhanajan alusvaateet, siis onko se sellaista kaipuuta johonkin vanhaan? Tätä jäin miettimään?

Vakionumero
Näitä' piiskaus juttuja on monilla palstoilla, joskus ihan tarpeeksi. Onko tästä piiskan saamisesta tullut sellainen uusi muoti huume. Kaikki tahtovat palata sinne kultaiselle 1960-luvulle jolloin kasvattajana oli joka tuvan ja töllin ovenpielessä koivuniemen herra. Sitä sitten tarpeen tullen annettiin paljaalle pyllylle ja se tuntui ihan silloin oikeuden mukaiselta. Olihan se asia sitten sillä selvä. Meinaan se tuhman teko oli sovitettu. Toinen asia mikä tässä mietityttää, on nuo vanhanajan alusvaateet, siis onko se sellaista kaipuuta johonkin vanhaan? Tätä jäin miettimään?
Tuon yhdistelmän takana on yksi ja sama kaveri. Välillä katoaa jonnekin ja taas palaa samalla idealla; kielestä hänet tunnistaa, ei kannata yleistää tämän perusteella.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä