luitteko tuon uutisen mitä ihmiset katuu kuolinvuoteellaan?

  • Viestiketjun aloittaja ==
  • Ensimmäinen viesti
huhuuu
[QUOTE="vieras";24835239]Näihin olisi kiva saada linkkiä. Kun ei viitsi googlettaa ja muuten ei välttämättä uutista löydä.[/QUOTE]

Linkkihän on tuossa aloituksessa :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24835239]Näihin olisi kiva saada linkkiä. Kun ei viitsi googlettaa ja muuten ei välttämättä uutista löydä.[/QUOTE]

Onhan tuossa linkki, painat sitä N-kirjainta, ei ole sen pidempi.

Aika yleisiähän juttuja nuo on.
 
"vieras"
Sori :D Ei noin lyhyttä linkkiä huomaa....

Aika yksinkertaisia juttuja, joita mä en onneksi voi katua. Mä olen aina kulkenut omia polkujani ja uskon tehneeni oikeat valinnat elämässäni. Mä olen onnellinen :)
 
"Huoh"
[QUOTE="vieras";24835239]Näihin olisi kiva saada linkkiä. Kun ei viitsi googlettaa ja muuten ei välttämättä uutista löydä.[/QUOTE]

Hanki aivot tai edes silmälasit.
 
"mie"
just...mut ku eihän se oma onni voi mennä kaikkien muiden edelle aina...siinähän jäis lapset ja moni muukin jalkoihin...et eipä sitä aina voi olla välittämästä muiden mielipiteistä...
 
"vieras"
No eikö tuo ole itsestään selvä asia? Noitahan sitä katuu jos yhtään tervejärkinen on ja on elänyt elämänsä sillä tavalla kun tämä materialistinen yhteiskunta ja aika edellyttäisi.
 
"vieras"
[QUOTE="mie";24835426]just...mut ku eihän se oma onni voi mennä kaikkien muiden edelle aina...siinähän jäis lapset ja moni muukin jalkoihin...et eipä sitä aina voi olla välittämästä muiden mielipiteistä...[/QUOTE]

Mä en itse missään tapauksessa haluaisi joutua äitini kuoltua kelailemaan, että olenko minä ollut se syy, minkä vuoksi hän ei ole voinut toteuttaa itseään, ehtinyt pitää yhteyttä ystäviinsä, on joutunut tekemään töitä enemmän kuin olisi jaksanut ja halunnut...minkä vuoksi hän on joutunut kuolinvuoteella katumaan elämää, joka ei ole mennyt niinkuin hän olisi haaveillut. (onneksi tästä tuskin on pelkoa, oma äitini on seurannut unelmiaan vaikka ne välillä ovat vieneetkin hänet mm. kauas ulkomaillle opiskelemaan erilleen pienistä lapsistaan jne. Ja tuon artikkelin valossa, ajattelen nyt että kiitos hänelle siitä, ettei jäänyt vain meidän vuoksemme.)

Erityisesti lapsellisella ihmisellä on VELVOLLISUUS ajatella myös itseään. En keksi muuta yhtä raskasta taakkaa minkä vanhempi lapselleen voisi antaa, kuin se, että hän on uhrautunut lapsensa vuoksi tavalla, joka on tehnyt hänet onnettomaksi. Että lapsi joutuu tuntemaan pelkällä olemassaolollaan estäneensä vanhempaansa olemasta onnellinen.
 
"hmmm"
itse olen alkanut paljon ajattelemaan tuota haaveiden toteuttamista, eräs läheinen ihminen sairastui vakavasti ja kuoli oli vielä aika nuorikin, joten silloin mulle tuli tuo haaveiden toteuttaminen mieleen.. todellisuudessa se haaveiden toteutus vain saattaa olla mahdotonta, itselläni on haaveena matkustaa amerikkaa ristiin rastiin ja loikoilla ihanilla rannoilla siemaillen hyviä hedelmäsmoothieita, olla miehen kainalossa laqsten temmeltäessä onnellisina hiekkarannalla simpukoita etsien..
toki keäsisin saan palan haaveesta kun pakkaan perheen autoon, otan mehua pulloon ja loikoilen rantsussa.. :)
 

Yhteistyössä