luistelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27881398]kokemuksia?[/QUOTE]

En tarvitse ainoatakaan kokemusta siihen mitä näen päivittäin varoittavana esimerkkinä. Aikuinen ihminen itse tekee valintansa - minun valintani on liikkua kypärän kanssa. Ja kyllä voin myös kaatua kävelylenkillä, lyödä pääni tai katkaista nilkkani eikä minulla ole panssareita suojaamassa joka ainoaa raajaa. Se olkoot sen ajan murhe se.

Näytän samalla itse erittäin hyvää esimerkkiä omille lapsilleni kypärän käytöstä tarkoituksenmukaisissa tilanteissa.

[QUOTE="vieras";27881300]jos harrastatte luistelua, käytättekö kypärät?

jää on aika kovaa jos pää iskee siihen[/QUOTE]

Käytän. Kerran viikkoon käydään lapsen kanssa luistelemassa eikä jäävuorolle edes pääse jos ei ole kypärää.

En tarvitse ainoatakaan kokemusta siihen mitä näen päivittäin varoittavana esimerkkinä. Aikuinen ihminen itse tekee valintansa - minun valintani on liikkua kypärän kanssa. Ja kyllä voin myös kaatua kävelylenkillä, lyödä pääni tai katkaista nilkkani eikä minulla ole panssareita suojaamassa joka ainoaa raajaa. Se olkoot sen ajan murhe se.

Näytän samalla itse erittäin hyvää esimerkkiä omille lapsilleni kypärän käytöstä tarkoituksenmukaisissa tilanteissa.

millaiset kypärät teillä on?

[QUOTE="vieras";27881465]Käytän. Kerran viikkoon käydään lapsen kanssa luistelemassa eikä jäävuorolle edes pääse jos ei ole kypärää.[/QUOTE]

millaiset kypärät käytössä?

Tavalliset luistelukypärät ja pyöräilykypärät.

Reebok_7K_kypara_ja_combo_56397493_56412581.jpg

Uusimmat

Yhteistyössä