Luin tossa Iltalehteä

• Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti
harmailen
Rupes ihan naurattaa, kun nuo Vesa-Matti Loirin pojat on NIIN isänsä näköisiä.
Ei oo isästä epäilystä.

Muistuttaako tein lapset ulkonäollisesti PALJON sinua tai miestäsi?
Mun mielestä mein ei noin paljoa, jotain piirteitä ehkä...

Häirikkö
Meillä tyttö on enemmän isänsä näköinen, ja poika minun.
Tyttö on kuitenkin vaalea kuten minäkin olin lapsena ja poika on tumma niinkuin isänsä. Naamaltaan kuitenkin toisinpäin.

ellukka1
Mä oon monesti miettinyt samaa,aivan kuin pikku vesa klooneja ois :D
Onhan tuossa isän ja äidin näköä enemmän kyllä isän (mun mielestä silmät ratkaisee ulkonäössä aika paljon) ja isän silmät tuolta katselee ja äidin nenu :heart: ja äidin hiukset,miehellä oli vauvana tumman ruskeat ja mulla ihan valkoiset ja valkoiset tytöllä vieläkin on hiukset.

Fleur de la Cour
Isänsä näköinen on mun tyttöni niin paljon ettei myöskään ole isästä minkäänkaltaista epäilystä. Kuulemma onnellinen se tyttö joka isäänsä muistuttaa..

Esikoinen on ihan minun kopio kun kattoo noita mun pikkutyttökuvia. tyttö itseasiassa luullut monesti että kuvissa on hän itse... :whistle: ja tutut monesti kysyneet että kumpi tuossa on. Hassua, sillä yksittäisinä piirteinä neidillä on esim. isänsä nenä ja suu, mutta silmät ja kasvonmuodon perinyt kai sitten minulta.

Poika taas on tosi paljon isänsä näköinen...hiljattain mies meni poikaa hakemaan hoidosta, en ollut muistanut mainita että hän tuleekin minun sijastani, kun eivät olleet päiväkodin tädit ennen nähneet häntä (paitsi esikon ryhmäläiset). Mutta sanoivat että ei ollut epäilystä kenen iskä on, ovat niin samannäköiset ;)

Yhteistyössä