Luin Hesarin jutun ja pisti miettimään tämän palstan menoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaipa siellä MV-lehdessä voi joskus olla joku järkeväkin juttu. Eiköhän se vaan linkittynyt kaikennäköistä, mitä vaan, mieluiten tietyntyyppistä. Mutta onhan siellä ollut sitten ihan täyttä valetta ja paljon.

Hyvä valehtelija ei oo se, joka valehtelee koko ajan. Hyvä valehtelija puhuu myös totta.
Lähetkö sä aina lähtökohdasta et toinen valehtelee? Miten jos sä tapaisit uuden ihmisen ni tunnistat valehtelian? Mä en kyl edes muista koska olisin mv lukenut sillonkun kävin siellä ni ne uutiset oli sellasta pauhaamista jos oikein muistan siitä on joku viisvuotta varmaan aikaa. Mä oon huomannu omalta kohdalta ku joskus sorrun valheeseen ni sit jatkan sitä valhe stooria ja se aiheuttaa stressiä ku tulee epäkelpo olo. Millanen olo sulle tulee jos joskus valhtelet? Siis esim esität vaik jotain muuta mitä et sit todellisuudessa olekkaan? Siis mitä tarkoitat linkittynyt kaikenäköistä? Ja mitä vaan mieluiten tietyn tyyppisellä?

Kanadan rekkakuskien pakkorokotevastainen protesti, ajaa maan kaaokseen. Suomalaistaustaisia on Kanadassa noin reilu satatuhatta, mutta kriisi ei kiinnosta valtamediaa. Kyse ei ole pienestä logistisesta ongelmasta, jos nyt jo 26 000 rekkakuskia pisti hanskat tiskiin.

Lentäjien rokotehaitat ja sairastumiset ovat aiheuttaneet ongelmia. Mutta ketä kiinnostaa, jos lentäjä saa aivoinfarktin, kouristelee ohjain kohti maata ja varapilotti on paskat housuissa. Uutiset vain kertoi, kun lentoja perutaan korona tilanteen sekä koronaan sairastumisen takia. Ei voi sanoa, että lentäjät eivät tohdi ottaa vastuuta rokote haittojen vuoksi.

Lista on loputon, joihin HS tai muu valtamedia ei tartu, koska on niin väärin kertoa totuus.
Aika monta suurta uutista maailmalla, jotka koskettaa jotakin jollain tavalla, mut ei se ole mikään todiste, et suomalainen media pimittäisi jotain.

Teil on aina näitä juttuja, et kaivatte jonkun kärpäsenpazkauutisen ja jos just siitä ei oo kirjoitettu just sinä päivänö kun tahdotte, niin media on jonkin eliitin salajuoni.

Aika monta suurta uutista maailmalla, jotka koskettaa jotakin jollain tavalla, mut ei se ole mikään todiste, et suomalainen media pimittäisi jotain.

Teil on aina näitä juttuja, et kaivatte jonkun kärpäsenpazkauutisen ja jos just siitä ei oo kirjoitettu just sinä päivänö kun tahdotte, niin media on jonkin eliitin salajuoni.
Niin, lentäjistä on ollut muualla jo viime vuonna juttuja. Yhdysvalloissa on laki, joka kieltää kokeellisen rokotteen antamisen lentäjille vuoden sisällä rokotteen käyttöönotosta. Eli sielä on jo tiedossa oikeudenkäyntejä rikkomuksista.

Sinänsä ei mun päätä pakota vaikka koneita tippuisi, kun en ole hetkeen lentämässä minnekään. Jos lähden reissuun, tulen varmistamaan, että lentäjän rokotteiden ottamisesta on hyvän aikaa tai mielellään on rokottamaton.

Niin, lentäjistä on ollut muualla jo viime vuonna juttuja. Yhdysvalloissa on laki, joka kieltää kokeellisen rokotteen antamisen lentäjille vuoden sisällä rokotteen käyttöönotosta. Eli sielä on jo tiedossa oikeudenkäyntejä rikkomuksista.

Sinänsä ei mun päätä pakota vaikka koneita tippuisi, kun en ole hetkeen lentämässä minnekään. Jos lähden reissuun, tulen varmistamaan, että lentäjän rokotteiden ottamisesta on hyvän aikaa tai mielellään on rokottamaton.
En ole kuullut, että yhtään matkustajakonetta olisi pudonnut vähään aikaan.

Ne lentäjäjututkin on täyttä progista samoin kuin jalkapalloilijat.

Yhteistyössä