Lugesteronit(osaisko joku auttaa...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meea

Jäsen
17.06.2007
186
0
16
Hei!
Osaisko joku vastata?
Lääkäri määräsi mulle Lugesteron lääkkeitä 200 mg, aloitan ne LH +4 päivästä. Ongelma onkin et ohjeissa on et erillisen ohjeen mukaan, eli suun kautta vai alakautta?ei ole maininnut missään.... lääkkeet on samanmallisia kuin punaiset buranat!ja kuinka kauan ootte niitä syönyt?

Käydään Helsingissä Felicitaksessa, ollut hyvää hoitoa ja mukava lääkäri, ehkä olin taas jotenkin jännittynyt et unohdin kaiken...
Kiitos jo etukäteen :) :hug:

Yleensä Lugeja käytetään alakautta. Olen itse käyttänyt Lugeja lapsettomuushoitojen myötä jonkin vuoden ajan eri annostuksella ja AINA alakautta. Myöskin näillä palstoilla kirjoittelijat varmaan kaikki käyttää alakautta. Muistan kerran ainoastaan nähneeni viestin, jossa joku kertoi käyttävänsä Lugeja suun kautta. Itse olen myös käynyt Felicitaksessa ja myös muita tuttujani, jotka kaikki käyttäneet Lugeja alakautta. Eli varmasti sullakin oli kyse siitä!

Onko ne punaisia? Mulla luget on aina ollu semmosia kananmunan muotoisia luonnonvalkoisia "klönttejä". Jos ne on buranan muotoisia ja punaisia, ni en tuuppis reppuuni.
Soita hei apteekkiin, ainakin yliopiston apteekissa ne tietää.

siis ei ole punaisia, tarkotin et saman mallisia :laugh:
jos noita lugeja nyt käyttää alakautta niin voiko sit petihommat hoitaa ihan normisti?ilman mitään suojaa siis =)
ohjeet mäkin luin ja niis oli et sekä että sopii, joten empäs ny tiiä mitä teen, soitan kai lääkärille!
kiitos kuitenkin :)

Minulla luget varhaisultraan asti tukena, tosin meni kesken kuitenkin rv13 :ashamed:

Ja alakautta laitoin. :saint:

Normaalisti voi touhuilla niitä käytettäessä, mutta kannattaa käydä pesuilla heti touhuilujen jälkeen, ainakin miehen "vehkeeseen" Tarttuu hyvin kiinni, se tahma! :D

Yhteistyössä