lugejen jälkeen paikoillaan?

Hei, luin viestejä, ja joku kertoi että lugejen jälkeen on oltava puoli tuntia paikoillaan,,, itse en moista ohjetta saanut, ovatko muut saaneet? mulla raskaustesti perjantaina 28.11, muilla samoihin aikoihin? kyse siis ivf-hoidosta.
 
Mulle ohjeistus oli se, että voi elää normaalisti -- osa valuu pois ja se ei haittaa. En ole makaillut (paitsi kun käyn nukkumaan) ja lääke on kyllä vaikuttanut, sillä menkat eivät ole koskaan alkeneet ennen kuin olen lopettanut lääkkeen laittamisen.
 
Tuppaudun oman tietoni kaa tänne.Mulle on tehty about yli kymmenkunta siirtoa ja aina on sanottu,että 1/2h makoilla sen lääkkeen laiton(lugesteron)jälkeen. Kehoitettiin aamullakin heräämään sen verta aikaste et lääkkeet kerkiää vaikuttaa.Voi tieteski olla tääkin ihan yksilöllistä :/
 
Ei ole kukaan koskaan sanonut että pitäisi makoilla enkä sitä pystyisi toteuttamaankaan.

Minä joudun muutenkin aamuisin heräämään jo klo 5.45 joten en todellakaan rupa heräämään puolta tuntia aikaisemmin sen takia, että voisin makoilla lugejen laittamisen jälkeen.

Eli ihan siinä aamuvessakäynnin yhteydessä laitan luget ja lähden liikkeelle. Illalla saatan joskus istua aloillani lugejen laittamisen jälkeen, mutta aina ei onnistu silloinkaan.

Kuitenkin todistetusti luget on vaikuttanut, koska kaksi lasta olen PAS-hoidoilla onnistunut saamaan.
 
Mä kysyin tuota joskus lääkäriltäni ja hän sanoi, ettälääkeaine imeytyy sen verta nopeasti, että ei tarvi makoilla. Enkä kyllä pystyiskään esim. jos olen iltavuorossa. Koittaa vaan törkätä ne mahd.syvälle.
 
Astarte
Mulle lääkäri sanoi että 15 minuuttia eli laitoin aamulla herätyskellon 15 minuuttia aikaisemmin soimaan. Illalla istuin 15 minuuttia paikallani, eikai sitä nyt sentään maata tarvitse, kunhan ei liiku kuitenkaan.
 

Yhteistyössä