Lugeista viiltävää/repivää alavatsakipua?

s80
Onko muilla tällaista kokemusta, vai johtuuko vielä muista hormoneista/puktiosta/alkioidensiirrosta?

Minulla on nyt pp 3, ja eilisiltana oli kolmisen tuntia todella kovaa alavatsakipua. Oli vaikea kävellä ja vuoteella maatessakin oli paha olla. Mieli tietysti herättelee toiveita kiinnittymiskivuista, mutta tosiasiassa taitaa olla niin, ettei sitä oikeasti voi edes tuntea...

Mulla on kans luget menossa ja kohta viikko niitä käytetty. Olen vaan huomannut, että tässä kierrossa on tän viikon ajan ollut enemmän tai vähemmän pieniä nippailuja alavatsalla. Lähinnä eilen ja tänään on ollut sellaista menkkamaista lievää jomotusta. Jotenkaan en usko plussanneeni, vaan luulisin oireiden johtuvan lugeista.

ripa
Mulla luget aiheuttaneet jo useassa kierrossa kaikki mahdolliset raskausoireet: rinnat kipeät, vatsaa nippailee, menkkamaista jomotusta, pissattaa enemmän, huimaa, huono olo jne. Ei kuitenkaan noin kovia kipuja kuin s80:llä, joten toivotaan parasta.

ripa
Mulla luget aiheuttaneet jo useassa kierrossa kaikki mahdolliset raskausoireet: rinnat kipeät, vatsaa nippailee, menkkamaista jomotusta, pissattaa enemmän, huimaa, huono olo jne. Ei kuitenkaan noin kovia kipuja kuin s80:llä, joten toivotaan parasta.

ripa

Yhteistyössä