LUGEISTA TIETOA LÖYTYISKÖ

Hei. Lueskelin tuossa nuita keskusteluja. Heräsi mielenkiinto lugestronien käytöstä. Huomasin että lääkärit olivat joillekkin määränneet vain lääkkeeksi lugeja.

Meille tehty 4 icsi hoitoa, kaikista nega. ICSI hoidot siksi, koska miehen siittiöt olleet huonot, mutta yksikään ei kiinnitynyt hoidoissa. Luget ollut minulla kiinnitykseen apuna hoidoissa.
Miehen siittiöt paranivat Clomifen lääkityksen avulla suunnattomasti.
(eka näytteessä eteenpäin liikkuvia 3%,nyt 70%).
Nyt olemme hoidot lopettaneet, mutta ajattelin kysäistä teiltä neuvoa uskaltaisinko käyttää ilman lääkärin neuvoa omaan kiertoon lugeja joita kaappiin on jäänyt.

Kuin monta taplettia teille on määrätty lugeja käytettäväksi jos luget ainoana lääkkeenä on käytössä?

Toivottavasti joku osaa vastata, tyhmään kysymykseen.
 
Mulla on testaus lienee myös vapun tienoilla. Ovulaatiotestiin tuli plussa viikko sitten keskiviikkona. Testaisiko sitä sitten vappuna?

Olen tässä pohtinut, että voisinkohan jatkaa Lugejen käyttöä muutaman päivän ylitse (elleivät kuukautiset ala) testipäivän (jos tulee siis nega). Onnistuisikohan niillä lykkäämään menkkojen alkamista... Kaikkea mäkin yritän sumplia, mutta haluaisin lykätä niin, ettei seuraava ovulaatio osuisi viikonlopulle...
 

Yhteistyössä