Luettele kaikki ne viat ja ällötykset kropassasi, joita häpeät muilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄLLÖTYS!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen sopivasti meikattuna kammattuna vaatteet päällä aika näpsäkkä pakkaus. Mulla on kapea vyötärö ja hyvä hartia-vyötärö-lantio-suhde.

Niin, vaatteet päällä. Kuoriutuessani alasti, rinnat vajoavat mystisen nopeasti ja uhkaavasti kohti napaa, ylimääräinen, maidonvaalea läski paljastuu (vartalon mallini ansiosta se ei näy vaatteiden kanssa), samoin paksut pohkeet ja roikkuva takapuoli. Mulla myös jostain syystä tuppaa takapuolivako kuivumaan, näyttää ja tuntuu ikävältä. Vatsanseudun ylimääräinen rullautuu hankalasti istuessa tai pullahtaa housunkauluksen päälle, vituttaa.

Meikit pestyäni peilistä katsoo harmaa-puna-kalpealaikullinen taikinanaama. Kulmakarvat laittamattomina hassun malliset ja jos en käy nypityttämässä säännöllisesti, naamani hautautuisi karvaan hyvin pian. Ruma nenä, kaksoisleuka, roikkuvat luomet, hailakat silmät, olematon ylähuuli ja kuiva, luonnontaipuisa tukka, joka taipuu laittamattomana melko törkeästi.

Niin, paksut sormet ja lapiokädet vielä pakko heittää kehiin, ihan mielettömät. Rakennekynsillä ei näytä niin pahalta, mutta harrastukseni takia niitäkään ei voi pitää kuin erikoistapauksissa. Jos näkisi vain mun kädet, niin menisin ihan miehestä. Viiksentynkääkin pukkaa.

hilsettä päänahassa
rasvoittuvat hiukset
kuivat latvat hiuksissa
todella ruma keltainen sävy hiuksissa
harmaa juurikasvu
kauhea leikkaus tukassa- mies leikkasi
luomia kauheesti naamassa
selluliittia naamassa
kauheen muotoiset kulmakarvat , jotka liian usein rehottaa
viikset ja partakarvar, osa mustia ja kovia
pienet silmät
luufinnejä naamassa
mustapäitä nenässä
kallon muoto litteä takaraivo
liian iso ja pitkä alahuuli
roikkuvat posket
ryppyinen kaula ja decoltee
kaksoisleuka
varsiluomia kaulalla
varsiluomia tissien välissä
kauheet luomet tisseissä sekä selässä
nänneissä mustia pitkiä karvoja
näppyläiset nännipihat
eripari tissit
roikkuvat tissit
selkämakkarat
selkäfinnit
navassa luomi
läski maha
raskausarpia mahassa
jenkkakahvat
karvat mahassa
ns. mulkkupolku
karvoja reisissä, häppäreissä ja pakaroissa, anaalialueella myös
sellua pyllyssä, reisissä ja pohkeissa
mustat jalkakarvat
pattipolvet
karvaiset varpaat
nakkivarpaat ja nakkisormet
20 kg liikaa painoa
hengitys haisee pahalle

Alkuperäinen kirjoittaja HH:
Mitenkähän monella oikeasti on hyvät,kiinteät tisut raskauden jäljiltä?

Mitä raskaus rinnoille tekee?
muoks. Tai siis tiedän mitä tekee mutta lähinnä että mitä sellaista jonka jälkeen eivät olisi enää kuosissa.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

muoks. Tai siis tiedän mitä tekee mutta lähinnä että mitä sellaista jonka jälkeen eivät olisi enää kuosissa.

Etkö todella osaa kuvitella? Varmaan jos tissit kasvaa, ja sit taas kutistuu entisen kokosiks, se nahka ei välttämättä kutistu, joten siellä on vähemmän täytettä =tissit roikkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:

Etkö todella osaa kuvitella? Varmaan jos tissit kasvaa, ja sit taas kutistuu entisen kokosiks, se nahka ei välttämättä kutistu, joten siellä on vähemmän täytettä =tissit roikkuu.

En :saint: Keneltäkään en ole nimittäin kuullut että pelkkä raskaus olisi tehnyt mitään, imettäminen kylläkin.

Miettikääpä kaikki vastanneet, että vaihtaisitteko tuon vikalistanne, jos voisitte, kieroihin silmiin. Vastapainoksi saisitte muuten täydellisen ulkomuodon.

Enpä usko, että suostuisitte tähän vaihtokauppaan.

En :saint: Keneltäkään en ole nimittäin kuullut että pelkkä raskaus olisi tehnyt mitään, imettäminen kylläkin.

Raskaus mulla ainakin tuhosi rinnat. Rinnat kasvoi raskausaikana tennispallon kokoisista koripallon kokoisiksi ja repesivät kauttaaltaan.( b:stä e:n) Imetys ei niitä enää paljoakaan pahentanut.

Alkuperäinen kirjoittaja katti:
-Läski (melkeen 15kg ylipainoo :O )
- Reisissä raskausarpia
-Vino nenä

Niin joo ja roikkuvat tissit. Jos saisin sen 15kg pois niin sitten olisin aika tyytyväinen, paitsi roikkuvat tissit ja vino nenä olis edelleen mutta muuten ei siis pahempaa valittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja pimu:

Raskaus mulla ainakin tuhosi rinnat. Rinnat kasvoi raskausaikana tennispallon kokoisista koripallon kokoisiksi ja repesivät kauttaaltaan.( b:stä e:n) Imetys ei niitä enää paljoakaan pahentanut.

Tietenkin niin käy aina joillekkin, HH:n väite kuulosti siltä että harvalla on säilynyt rinnat hyvinä raskaudesta.

tää lista on ihana, oikeesti ootte symppikisiä mammat!
Mulla kans löllömaha, sellureidet noi pahimmat.
tissit oli ihan järkyt, mut korjasin ne silareilla, että tasapainottaa noita mun muita ongelmia.

- liian isot tissit jotka ovat eriparia (toinen 75F toinen 75D) ja roikkuvat rumasti
- liika karvoitus (hajakarvoja nännien ympärillä, vatsassa sekä reisissä
- pieni leuka

Mahtava terapiaketju! Itse toki näyttäydyn alasti, jos mennään porukalla saunaan tai muuta, joten en sillä lailla jaksa hävetä, mutta näistä en tykkää:

- älyttömästi raskausarpia tuli teini-iässä lantioon, reisiin ja rintoihin. Ne rinnat on pahimmat, vaikka poikaystävät aina väittäneet, ettei muka ole väliä.
- rinnat on A-kupit, mutta se ei oikeastaan haittaa, vaan se, että ne on vähän löllöt, vaikken ole koskaan synnyttänyt. Eivät roiku, mutta saisi olla kiinteämmät. Kun on kylmä, ne on ihan jep. En ymmärrä miten kaikilla muilla tuntuu olevan kiinteät tykit syntymälahjana.
- pakarat aika hyvät, mutta nykyään alkaa sivuille sellua pukkaamaan. Ainakin toiselle puolelle.
- vatsa on alkanut kehittää makkaraa. Sitä ei ennen ollut.
- käsivarret ovat paksuhkot muuhun kroppaan nähden
- jonkinlaista aknea naamassa, mutta ei sekään ole niin iso juttu.
- hiukset oudon väriset. Maantie, jossa vaaleita raitoja. Näyttää aina jotenkin rasvaiselta. Ihmiset kehuneet paksuksi, mutta itse näen sen vaan sellaisena kulahtaneena moppina.
- iho kalpea
- torahampaat kellertää (siis ne "sivuhampaat")
- toinen silmä karsastaa ulospäin väsyneenä ja humalassa ja vissiin joskus ihan muutenkin. Useimmat sanovat, etteivät ole koskaan huomanneet. Äiti huomauttanut siitä muutaman kerran aika ikävällä tavalla.
- Hymyni on ihan paska, ei yhtään kaunis.
- kantapäät halkeilevat kuivuuttaan
- selässä finnejä tai niiden jälkiä tosi paljon
- katkenneita hiussuonia reisien ulkosivuilla ja alaselässä. ihan outoa.

Itse siis näen itseni tällaisena. Silti monesti kauniiksi kehuttu, ja omankin mieheni mielestä olin "tosi kaunis" (sanoi ekoilla treffeillä, oltiin tunnettu jo 6kk) ja hehkutti sitä kavereilleen alussa. Nähnyt monesti alastikin, ja jaksaa silti yhä kanssani touhuta. Silti koko ajan pelkään, milloin se vaihtaa kauniimpaan. Jotenkin veikkaan, että te muutkin olette kuulleet paljon kohteliaisuuksia. Kertokaa siis hyvät naiset, mikä meitä vaivaa?? Yritin aiemmin kirjoittaa sinne kehulistaan, mutten oikein osannut. Tänne tuli tekstiä sitten ihan eri tavalla. Tunnen oloni rumaksi ja kauheaksi, vaikkei kai pitäisi. Blaaaaaaaaaaah.

ai niin - kaiken huippuna pillereiden sivuvaikutuksiin kuuluu "miehinen karvan kasvu"! No arvatkaa minne on kroppa sitä pukannut? Sisäreisiin ja tisseihin! Tisseissä on muutama itsepäinen, musta kova karva, jotka aina sormin nypin pois!

Mutta pientä suhteellisuuden tajua. Kun on aikaa pohtia omaa olemustaa näin paljon, täytyy muiden asioiden olla suht. kunnossa, vai mitä. Katto pään päällä ja sitä rataa. :)

No ekaks voisin laihtua joku 10kg, sit toi löysä nahkamakkara mahanseudulla ärsyttää, tissit sais olla kiinteemmät, kädet kiinteemmät, matalampi lantio, kapeammat hartiat, pienempi pää, mulla on kauhee nenä, tissiposket ja liian pienet silmät... :D :D

Ohut tukka
Isot ja vinot hampaat
Leveä nenä
Harvat kulmakarvat
Luiseva naama
Mustat silmänaluset
Vasen silmä karsastaa
Karvaa joka paikassa, tummia ja pitkiä
Eteenpäin kääntyneet olkapäät
Yli 100 luomea
Pienet ja suipot tissit
Näppyläiset nännipihat