LUETTELE 3 LUONTEENPIIRRETTÄSI, JOISTA TOISET IHMISET EIVÄT SINUSSA PIDÄ

  • Viestiketjun aloittaja turha kysely illan ratoksi
  • Ensimmäinen viesti
turha kysely illan ratoksi
Mä luulen - ja tiedän - et joitan varmasti ärsyttää mun ajoittainen puheripuli ja joskus puhun toisen puheen "päälle" vaikka yritänkin sitä tietoisesti välttää. Ja sit oon tosi kärsimätön - kaikki pitäis onnistua heti ja vauhdilla!
 
-tarkka ja jämpti, en koskaan myöhästy mistään ja odotan sitä myös toisilta
- työelämässä: pistän aina lapset etusijalle, enkä työtäni niinkuin tosi moni työkaveri tekee
- inhoan laiskuutta sen kaikissa muodoissa ja sanon sen myös suoraan jos joku lojuu :LOL:
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
rehellisyys, suorapuheisuus ja kärsimättömyys
Jotta tää ei menis itsekehuiseksi "no varmaan mun anteliaisuus ja ihanuus"-ketjuksi, niin miksi toiset ihmiset eivät pidä siitä että sä olet rehellinen?

Vai tarkoitatko tällaisessa "no mun mielestä sä nyt vaan oot läski"-tyyppistä "rehellisyyttä"?
 
olen kamala ihminen
-viisastelu ja se, että yritän aina saada (ja useimmiten saankin) sen viimeisen sanan
-mökötän, jos hommat ei suju niinkuin haluan
-omakehu haisee usein, mutta vain aiheesta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
rehellisyys, suorapuheisuus ja kärsimättömyys
Jotta tää ei menis itsekehuiseksi "no varmaan mun anteliaisuus ja ihanuus"-ketjuksi, niin miksi toiset ihmiset eivät pidä siitä että sä olet rehellinen?

Vai tarkoitatko tällaisessa "no mun mielestä sä nyt vaan oot läski"-tyyppistä "rehellisyyttä"?
en ikinä sano kellekkään mitään "mun mielestä nyt oot vaan läski"-juttuja, ei ole tarvetta siihen, rehellisyys tarkoittaa mun tapauksessa sitä että olen aina rehellisesti oma itseni, ikinä en ala teeskentelemään olevani jotain mitä en ole
 

Yhteistyössä